Dat gaat zelfs prima. Ik heb een soortgelijk systeem maar dan met een Geforce 3 en het loopt als een zonnetje op 800x600 met alles op mediumquote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Lees de OP eens
[..]
Ja dus, net, dat wel, maar het draait
owkee dankjewelquote:Op maandag 29 november 2004 13:36 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs prima. Ik heb een soortgelijk systeem maar dan met een Geforce 3 en het loopt als een zonnetje op 800x600 met alles op medium
Voeg me even toe op msn.quote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef SiGNe het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij die lift.
Die vrouw wil niet meelopen de lift in, ben ik soms iets vergeten mee te nemen of om te zetten?
maar zelfs als je Hl1 gewoon normaal kent, verhaal komt zeer slecht naar voren in Hl2quote:Op maandag 29 november 2004 13:29 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Deel 2 van een film vind je ook alleen goed als ie geen bal met deel 1 te maken heeft!?
Ik vind het juist goed dat je eik eerst deel 1 moet kijken/spelen. Het is niet voor niks een deel2/opvolger
Dat vind ik eigenlijk juist een goed punt, want voor de insiders zijn er aanwijzingen genoeg voor het plotverloop maar niet alles is duidelijk. Daarom is bijvoorbeeld een serie als de x-files zo populair (geweest). Juist omdat het niet altijd cristal clear is! Ik hoop dat ze met de add-on meer antwoorden verschaffen, met name rond de personage van the G-man...gisteren uitgespeeld..wat een spel.quote:Op maandag 29 november 2004 14:17 schreef Energie het volgende:
[..]
maar zelfs als je Hl1 gewoon normaal kent, verhaal komt zeer slecht naar voren in Hl2
je bent m vergeten te kopenquote:Op maandag 29 november 2004 14:12 schreef SiGNe het volgende:
Ik zit nog steeds vast bij die lift.
Die vrouw wil niet meelopen de lift in, ben ik soms iets vergeten mee te nemen of om te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou goed kunnen..quote:Op maandag 29 november 2004 14:35 schreef Ruis het volgende:
[..]
je bent m vergeten te kopen
ff saven van te voren, en blijven reloaden totdat ze wel meelooptquote:Op maandag 29 november 2004 16:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen..
quote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb wel een spoiler trouwens:Nee, Barney heerst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kan iemand me vertellen wie hij nou precies in deel 1 was want ik heb nooit kunnen ontdekken welke security guard hij nou precies was.
Ja maar de Barney in Blue shift heeft Gordon nooit persoonlijk gesproken.quote:Op maandag 29 november 2004 19:07 schreef Drakul het volgende:
In deel 1 heette ze allemaal Barney
Blue Shift ging pas meer in het concept
Ah bedanktquote:Op maandag 29 november 2004 19:08 schreef Pumatje het volgende:
hij was de guard die aan het bureau zat bij binnekomst en je mee naar binnen hielp vanaf het karretje, je kon hem pesten door op het alarm knoppie te drukken![]()
quote:Op zondag 28 november 2004 14:51 schreef Drakul het volgende:
Uitgespeeld!
Wat een sterke storyline!Ik heb em ook uitgespeeld! Erg verslavend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verhaal vond ik overigens niet zo heel sterk, over het algemeen was het allemaal vrij voorspelbaar. Toch was het allemaal mooi uitgevoerd. Wat me wel tegenviel was dat er maar één manier is om het spel te spelen. En niet zoals in DeusEx dat je in je handelen het spelverloop bepaalt. Jammer was ook dat in het hele spel Gordon Freeman nooit iets zei in dialogen.
Over je vragen in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel een savegame voor je aan het begin van het laatste hoofdstuk.quote:Op maandag 29 november 2004 20:06 schreef Markster het volgende:
heeft iemand die hem uitgespeeld heeft misschien een save-game voor me?
Ja weer helemaal terug.... onderweg kom je een kist met ammo tegen voor je RPG. Daar mee kan je die heli neer knallen. Dan kan je verder je weg vervolgen terug naar je karretjequote:Op maandag 29 november 2004 21:07 schreef static het volgende:
Ik zit vast.
Ben bij dat gedeelte met die grote brug waar je over de 'balken' van het ene stuk naar het andere moet gaan, dan bij de laatste is een kamertje met zo'n krachtveld; dat heb ik uitgezet door met de gravity gun de 'stekker' eruit te trekken, ben weer helemaal opgeloaden, heb een knop ingedrukt (wat doet dat ding) en zo'n helicopter die me beschiet. Wat nu? Weer helemaal terug ofzo?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |