als je die helling op rijd dan zie je een kapotte brug voor je toch? Dan moet je met boost (shift) er overheen springen, dan kom je stukje verder op bij een huisje met vriendschappelijke soldaten waarmee je tegen een vliegend schip moet vechten. Of ben je daar al voorbij?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef static het volgende:
Ik zit overigens vast in die buggy op het strand situatie, waar moet ik heen? Ben wel al over die helling gesprongen, ben bij die eerste huisjes geweest voor wat ammo e.d., heb door die verrekijker gekeken, maar dan? Het strand houdt gewoon op op eeb gegeven moment.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
volgens mij draait t hele spel niet zonder steam?
quote:Op zondag 28 november 2004 14:51 schreef Drakul het volgende:
Uitgespeeld!
Wat een sterke storyline!Niet mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is zo freaking goed gedaan. Ze hebben echt een perfecte sfeer neergezet, zoals je die ook bij de oudere Star Wars delen zag.
Ik heb wel een spoiler trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2004 19:53:08 ]
Ravenholm en de mijn is idd wat minder. Daarna gaat het allemaal beter. Vond dat persoonlijk ook de 2 minst leuke hoofdstukken.quote:Op zondag 28 november 2004 19:19 schreef Pumatje het volgende:
ravenholm en mine chapter
gaat datnog lang door, het is leuk voor 10 min maar damn
ik zit pas net in de mijnen, please tell me dat ik snel gewoon "leuke" tegenkom
die zien er zeker mooi uitquote:Op zondag 28 november 2004 19:17 schreef ChOas het volgende:
Ik weet niet of jullie 'm al gezien hadden, maar dit is ZO'N mooie casemod: http://members.home.nl/gis/
-edit-
Hij heeft er nog 1 gemaakt, speciaal op aanvraag van Valve: http://www.bit-tech.net/article/146/
quote:Op zondag 28 november 2004 19:17 schreef ChOas het volgende:
Ik weet niet of jullie 'm al gezien hadden, maar dit is ZO'N mooie casemod: http://members.home.nl/gis/
-edit-
Hij heeft er nog 1 gemaakt, speciaal op aanvraag van Valve: http://www.bit-tech.net/article/146/
Ja, vergelijkbaar met Auto ziek. Schijnt dat er veel meer mensen dit probleem hebben. raar maar waar.quote:Op zondag 28 november 2004 18:53 schreef Markster het volgende:
misselijk van het spel
Bij mij ziet dat er dus soms zo uit:quote:Op zondag 28 november 2004 16:06 schreef Energie het volgende:
[..]
![]()
waar een wil is, is een weg
Heb het spel trouwens al uitgespeelt, zo nu en dan werd ik wel misselijk van het spel zeg.
zit r wel vet uit
[afbeelding]
Wat is volgens jou dan een goed spel?quote:Op zondag 28 november 2004 20:28 schreef Energie het volgende:
[..]
Ja, vergelijkbaar met Auto ziek. Schijnt dat er veel meer mensen dit probleem hebben. raar maar waar.
Spel zelf (Hl2) is trouwens ook maar matig.
Ik had het jaren geleden toen de eerste Doom uitkwam.quote:Op zondag 28 november 2004 20:28 schreef Energie het volgende:
[..]
Ja, vergelijkbaar met Auto ziek.
http://inmyeyes.t35.com de nieuwste snelstgroeiende HL community!!!!quote:Op zondag 28 november 2004 23:54 schreef static het volgende:
[..]
Ik had het jaren geleden toen de eerste Doom uitkwam.
Call of Dutyquote:Op zondag 28 november 2004 23:49 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan een goed spel?
Lees de OP eensquote:Op maandag 29 november 2004 13:25 schreef wouswous het volgende:
ik vraag me iets af mbt mijn systeem:
amd 1.4 ghz procesor
512 mb ram
Geforce 4 TI4200 64 mb
gaat het daarmee lukken? om halflife 2 te spelen:
want dan ga ik m orgineel kopen
Ja dus, net, dat wel, maar het draaitquote:Minimaal
1.2 GHz Processor
256MB RAM
DirectX 7 grafische kaart
Windows 2000/XP/ME/98
4.6 GB vrije ruimte
Deel 2 van een film vind je ook alleen goed als ie geen bal met deel 1 te maken heeft!?quote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef Energie het volgende:
[..]
Call of Duty
Rainbow six 3
Spelen die gewoon goed zijn uitgewerkt, Hl2 dus niet.
Want jij kan mij niet vertellen dat je het verhaal in Hl2 snapt zonder ook Hl1 te kennen.
ja heb ik ook wel gelezen,quote:Op maandag 29 november 2004 13:27 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Lees de OP eens
[..]
Ja dus, net, dat wel, maar het draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |