Het is meestal gewoon heel makkelijk te checken hoor, gewoon alle kanten waar je opkan bekijken en waar nog enemy's rondwandelen moet je naartoe..quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:01 schreef Nood-kloon het volgende:
Het duurt inderdaad erg lang maar dat is eenmalig. Schrik ook niet van de opstarttijd van het spel. Dat is veel langer dan HL1. Maar dan heb je ook fantastische graphics.
Maarre.. iemand een oplossing voor mijn probleem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het duurt idd lang; en ik vind dat ie tijdens het spel ook vaak moet bijladen als ik eerlijk mag zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:43 schreef Vaatdoek het volgende:
Is het normaal dat bij het opstarten van het spel het zeker 3 minuten duurt voordat het menu in beeld verschijnt?![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2004 16:44 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Yep. Dat was het, en nu weet ik ook waar die "neurospringers" waren. De eerste keer zag ik ze wel, de tweede keer niet. Affijn daar ben ik doorheen maar nu lijkt het of ik in een kringetje zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okay, wat nu?
Edit:
Het is net voorbij het punt waar Drakul hierboven z'n screenshots van maakte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Probleempje met Counter Strike: Source.
Zodra ik op Servers klik, komt er "getting server list" of iets dergelijks in beeld en loopt het systeem vast
Liever rijk, lui en vergenoegd dan een sloeber die daag'lijks zwoegt![]()
Ik heb gehoord dat als je steam eraf flikkert het spel 30% sneller loopt. Klopt dat?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
volgens mij draait t hele spel niet zonder steam?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:23 schreef static het volgende:
Ik heb gehoord dat als je steam eraf flikkert het spel 30% sneller loopt. Klopt dat?![]()
Maar je kunt het wel apart deinstalleren. Ik probeer het maar niet dan, straks ben ik al mijn savegames kwijt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:26 schreef Ruis het volgende:
[..]
volgens mij draait t hele spel niet zonder steam?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Ik zit overigens vast in die buggy op het strand situatie, waar moet ik heen? Ben wel al over die helling gesprongen, ben bij die eerste huisjes geweest voor wat ammo e.d., heb door die verrekijker gekeken, maar dan? Het strand houdt gewoon op op eeb gegeven moment.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Moet je even in je system-tray kijken of er een zwart-wit icoontje instaat.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:24 schreef Markster het volgende:
ik heb het hele steam niet volgens mij ?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
ff getestquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:26 schreef static het volgende:
[..]
Maar je kunt het wel apart deinstalleren. Ik probeer het maar niet dan, straks ben ik al mijn savegames kwijt.
steam uitloggen en afsluiten, dan HL2 opstarten resulteert in t opnieuw inloggen van steam en daarna de gewone cyclus![]()
hoezo, t strand houdt op?quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef static het volgende:
Ik zit overigens vast in die buggy op het strand situatie, waar moet ik heen? Ben wel al over die helling gesprongen, ben bij die eerste huisjes geweest voor wat ammo e.d., heb door die verrekijker gekeken, maar dan? Het strand houdt gewoon op op eeb gegeven moment.
en welke helling bedoel je?![]()
Nope. Heeft het downloaden van een game toch nog voordelenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:28 schreef static het volgende:
[..]
Moet je even in je system-tray kijken of er een zwart-wit icoontje instaat.
Ik speel het spel alleen nooit, want het is veel te eng voor mij![]()
![]()
Dat is het grote minpunt van het hele spel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:43 schreef Vaatdoek het volgende:
Is het normaal dat bij het opstarten van het spel het zeker 3 minuten duurt voordat het menu in beeld verschijnt?![]()
![]()
Dat strand waar je in een buggy met een magnetische kraan op wordt losgelaten en waarbij de magneet op een gegeven moment faalt waarbij je op je kop terecht komt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 20:30 schreef Ruis het volgende:
[..]
hoezo, t strand houdt op?
en welke helling bedoel je?
Die helling is links de bergen op, daar staat een talud waar je met de shift toets ingedrukt overheen moet, vlak voor de tunnel waar hij gaat loaden.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
dat hele strand is een kwestie van huisje naar huisje rijden, langs al die "thumpers", zover ik me kan herinnerenquote:Op zaterdag 27 november 2004 20:41 schreef static het volgende:
[..]
Dat strand waar je in een buggy met een magnetische kraan op wordt losgelaten en waarbij de magneet op een gegeven moment faalt waarbij je op je kop terecht komt.
Die helling is links de bergen op, daar staat een talud waar je met de shift toets ingedrukt overheen moet, vlak voor de tunnel waar hij gaat loaden.![]()
tvp
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.![]()
Jezus wat dom. Die deur ging eerder niet open, vandaar dat ik het even niet meer wist. Later zag ik dat de deurkruk wel echt was en ging die dus open. Goed. Ik ben weer los.Ik poep op AZ Alkmaar.![]()
Ik heb het gisteren gekocht en wel vet spel hoor.Je bent helaas wel een uur bezig met installeren, registreren etc. Ik heb er nog weinig op aan te merken, alhoewel ik zonet via een vage error weer ineens in windows belandde.
![]()
Zo, ik ben weer wakker en ga weer verder spelen.
Ben nog niet zo heel ver, heb gister maar 2 uurtjes ofzo kunnen spelen.
Zit nu in dat stuk waar ik door de riolering zegmaar richting het lab moet nadat het "beam me up, scotty" gebeuren niet helemaal jofel ging![]()
![]()
Ik weet niet of het al gemeld is maar er is nu al een eerste mod uit:
Half-Life 2 Bullet Time Mod v1
This small Half-Life 2 script makes the game go "bullet-time" when pressing "b" button and while in bullet-time the physics and ragdolls fly a lot further than in normal mode. Due to no physics on bullets except crossbow, grenades, rpg and bugbait, the other weapons' bullets won't slow down.
download
En er schijnt ook multiplayer mod te zijn nu:
Deathmatch Multiplayer v1.1a ModHome
This Half-Life 2 mod contains Deathmatch with an essence of Co-op gameplay in HL2
To install this mod, you have to copy the hl2mp directory in "X: / Steam / SteamApps / you@mail.com / half-life 2 /". Then copy the shortcut (HL2 Multiplayer.lnk) to your desktop and change the steam directory. Don't forget to put "-game hl2dm" in the HL2 game properties (by right clicking HL2 in Steam and clicking "properties, launch options).
download![]()
Uitgespeeld!
Wat een sterke storyline!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The night hides a world, but unveils a universe
Forum Opties Forumhop: Hop naar: