Bedank de modmakers maar, valve doet niets fout.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:32 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Nou, ik heb net die Deathmatch gedownload... en nuw erkt mijn half life 2 + cs: source niet meer !!!
Ik klik op de de koppling...dan komt er 'prepearing to plays hl2 / cs:s , en dan verdwijnt die en dan gebeurt er niks meer!
BEDANKT VALVE!!!!
Ze deden t altijd prima!!! en heb de legale versie! BoutValve!!!!
Valve doet wel degelijk iets fout. Het is geen mod, het is een officiële patch van Valve zelf. En bijna niemand kan nu HL2 nog spelen. CS Source doet het dus ook niet meer.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:37 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Bedank de modmakers maar, valve doet niets fout.
Bijna iedereen, dat wordt tenminste vermeld op het Gamespot forum en op het Planet Halflife forum.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:43 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Dus ik ben niet de enige?
Iedereen die die patch/mod heeft gedownload kan geen hl2 + cs:s meer spelen??
tjeej...slechte zaak valve...
Hehehe KUT VALVE!!quote:Op woensdag 1 december 2004 09:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Valve doet wel degelijk iets fout. Het is geen mod, het is een officiële patch van Valve zelf. En bijna niemand kan nu HL2 nog spelen. CS Source doet het dus ook niet meer.
Nee dus.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:10 schreef Disorder het volgende:
Ik ga even opnieuw opstarten, kijken of dat het probleem oplost.
Daar geef ik je wel gelijk in...valve heeft natuurlijk wel geweldige games neergezet , alleen de manier waarop half life 2 word neergezet... thats allquote:Op woensdag 1 december 2004 10:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Valve sux, ok.
Boekjes die je niet leest, een keer wat problemen met een spel en het platform wat daarvoor gebruikt wordt en het is over.
Kennelijk doet het spel er niet meer toe en enige innovatie en stimulatie voor de community van de makers doet er kennelijk niet meer toe.
Jammer toch.
Da's wel weer waar. Maar ach, het zal wel goed komen, hl1 was ook niet gelijk perfect, ds ik geef ze wat krediet.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:23 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Daar geef ik je wel gelijk in...valve heeft natuurlijk wel geweldige games neergezet , alleen de manier waarop half life 2 word neergezet... thats all
Ik weet het niet zeker meer, maar ik denk dat je net over de helft bent.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Hoeveel levels komen er nog na de mines?![]()
Klik op new game en tel de levels die je niet kan kiezen.quote:Op woensdag 1 december 2004 10:32 schreef -Xerxes- het volgende:
Hoeveel levels komen er nog na de mines?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |