quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:18 schreef Orginial het volgende:
Ik ben voor Shandinella!![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:50 schreef Suus75 het volgende:
Frank is de Robinson, Shandinella gun ik het ook !! Marjolijn weet niet eens hoe ze een vuurtje moet maken.. pff echt heel logisch als je daar al een paar weken zit.. Zij verdient het dus echt niet vind ik. Jammer genoeg weet ik al wie er gaat winnen :S Maar toch kijk ik wel uit naar zondag hoor haha
in een spoiler graagquote:Op vrijdag 26 november 2004 19:50 schreef Suus75 het volgende:
Frank is de Robinson, Shandinella gun ik het ook !! Marjolijn weet niet eens hoe ze een vuurtje moet maken.. pff echt heel logisch als je daar al een paar weken zit.. Zij verdient het dus echt niet vind ik. Jammer genoeg weet ik al wie er gaat winnen :S Maar toch kijk ik wel uit naar zondag hoor haha
Sorryquote:Op zaterdag 27 november 2004 16:48 schreef BVO het volgende:. Ik kan de ER-cd niet meer winnen.
.
Is het een mooie cd?quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:37 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Sorry
Ik kan je ook wel een copietje sturen?.
mickquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:00 schreef ozzietukker het volgende:
Marjolein moeten ze lekker daar achterlaten![]()
Tja ik vind eigenlijk nog steeds dat MICK moet winnen, maar dat kan helaas niet meer... Nou ja doe dan maar Shandinella!
Sommige nrs zijn wel leuk ja, maar het is niet echt alle muziek gebruikt in Expeditie Robinson. Gewoon 'eilandmuziek'. Tja je kunt de nummers natuurlijk net zo goed downloaden als je breedband hebtquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Is het een mooie cd?.
Nja, ik ga iig 2e proberen te worden..
quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
mick![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dnek ut niet nee, ik vond mick echt een creep van de bovenste plankquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:07 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Ik krijg hier lichtelijk het idee dat onze opvattingen over Mick niet helemaal overeenstemmen
ik hoop het niet want dat is echt zoooooooooooooo boringquote:Op zondag 28 november 2004 18:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Gaan ze weer dat gekloot in de studio doen? Dat was echt een afknapper
ga ik ook doen, hoe meer klachten hoe beter! want het is zo een anti climax het einde als het in de studio word gehoudenquote:Op zondag 28 november 2004 18:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik ga een klachtenmail sturen als het zo is.
Vast nietquote:Op zondag 28 november 2004 18:30 schreef tong80 het volgende:
Vorig jaar was het een klote einde van een mooi programma. Hopen dat ze van die fout hebben geleerd.
dat word dusquote:Op zondag 28 november 2004 18:58 schreef MissX het volgende:
Ik ben ook bang voor eerst een uur op het eiland en dan een uur studio
quote:Op zondag 28 november 2004 18:16 schreef BVO het volgende:
Hoop dat het niet zo'n anti-climax wordt als vorig jaar.
vast nietquote:Op zondag 28 november 2004 18:30 schreef tong80 het volgende:
Vorig jaar was het een klote einde van een mooi programma. Hopen dat ze van die fout hebben geleerd.
Ik ook!quote:Op zondag 28 november 2004 20:31 schreef schatje het volgende:
Ik hoop dat Shandinella wint.
Hoi Tom_Tom-, alles goed??quote:Op zondag 28 november 2004 20:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik ook!
Spannend. Lekker 2 uur nog genieten, en dan een jaar weer niet.
Dat scheelt wel een hoop aan inkomsten uit stemmen van de mensen thuis.quote:Op zondag 28 november 2004 20:34 schreef tong80 het volgende:
Volgens de voice over stemmen de deelnemers zelf over wie er gaat winnen. laten we het hopen.
Kun je doorverkopen, heb je toch een klap geldquote:Op zondag 28 november 2004 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga niet stemmen, ik wil niet de kans lopen zo'n lelijke auto te winnen
idd, vet irritant.quote:Op zondag 28 november 2004 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
Is het nou een andere opmaak van de ondertiteling? Hij is nu gecentreerd en eerst links uitgelijnd..
Ik heb ook zo een vaag vermoeden dat troela dat goed kan.quote:Op zondag 28 november 2004 20:40 schreef MissX het volgende:
bleh wint zometeen die stomme marjolein omdat ze goed is in evenwicht proef
"Tot straks" zegt 'ie dan als 'ie rustig wegzwemtquote:Op zondag 28 november 2004 20:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ernst Paul komt als stoere man ff die balk loshangen, met een hele bad niggah attidude, geniaal
DOODSVERWENSING, BAN!!!!quote:Op zondag 28 november 2004 20:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan EP of Roos niet ff de kop van Marjolein meehakken?
quote:Op zondag 28 november 2004 20:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Frank met zn meebubbelende pens .... kan je dan niet anders filmen
Nou ja, voorjaar hè??quote:Op zondag 28 november 2004 20:51 schreef janimie het volgende:
peking express straks weer op tv:)
quote:Op zondag 28 november 2004 20:52 schreef Orginial het volgende:
Wordt dadelijk de ALLSTARS KANDIDATEN BEKEND GEMAAKT?![]()
Heerenveen.quote:Op zondag 28 november 2004 20:55 schreef whisko het volgende:
Waar komt Marjolein eigenlijk vandaan? Klonk daarstraks op de balk erg limburgs.
Talk dirty to me, ho!quote:Op zondag 28 november 2004 20:57 schreef tong80 het volgende:
Shut up bitch.
Sterfquote:Op zondag 28 november 2004 21:00 schreef N.icka het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSS goed zo Marjolein
Marjolein had er iig 1 achterin d'r bikinibroek..quote:Op zondag 28 november 2004 21:00 schreef MissX het volgende:
waar hebben ze eik hun microfoontjes zitten, als ze zo op die balk staan?
Die moeten toch ergens zitten om de gesprekken goed weer te geven.
Misschien moet de vrijheid van meningsuiting toch maar beperkt worden.quote:Op zondag 28 november 2004 21:00 schreef N.icka het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSS goed zo Marjolein
Ben benieuwt wat jouw definitie van normaal isquote:Op zondag 28 november 2004 21:04 schreef N.icka het volgende:
Marjolein is de enige die een beetje normaal is ,
Neuh, dan zou hij uitgeroeid moeten wordenquote:Op zondag 28 november 2004 21:03 schreef MrX1982 het volgende:
Frank de indiaan zou eigenlijk moeten winnen anders is hij geen echte indiaan
Dat wel maar ze is geen echte robinson. Maar dat zijn matt en shandi ook nietquote:Op zondag 28 november 2004 21:06 schreef N.icka het volgende:
Marjolein is niet achterbaks , ze speelt het spel gewoon goed
omdat ze dom praat...quote:Op zondag 28 november 2004 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom heeft iedereen een hekel aan Marjolein. Ik heb geen hekel aan haar
Maar ik vind haar geen echte robinson. Frank zou een terechte winnaar zijn
Kijk die foto danquote:Op zondag 28 november 2004 21:07 schreef schatje het volgende:
Nou, kom op Shandinella, doe je best.
Net als zijn soortgenoten in Noord-Amerikaquote:Op zondag 28 november 2004 21:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Neuh, dan zou hij uitgeroeid moeten worden![]()
Ze kan er ook niets aan doen dat ze uit het zuiden van het land komtquote:Op zondag 28 november 2004 21:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
omdat ze dom praat...
ik word helemaal idioot van d'r stem en de domme dingen die ze zegt...
ow en Frank moet winnen
HIj komt toch wel terugquote:Op zondag 28 november 2004 21:14 schreef schatje het volgende:
[..]
echt niet
quote:Op zondag 28 november 2004 21:14 schreef schatje het volgende:
[..]
echt niet
lag het dus toch niet aan mij....quote:Op zondag 28 november 2004 23:15 schreef -Mk- het volgende:
Waarom lag fok eruit.
Ze heeft Hind-wangetjes he?quote:Op zondag 28 november 2004 23:17 schreef BVO het volgende:
Toch weer een redelijke anti-climax.
Volgens mij hebben Matthias en Marjolein een relatie..
Ik vond Marjolein eigenlijk best wel weer leuk.
het leek of haar gezicht helemaal opgezet was, ik vond klaar opeens schrikbarend goed eruit zien......dat was pas een verschilquote:Op zondag 28 november 2004 23:17 schreef BVO het volgende:
Toch weer een redelijke anti-climax.
Volgens mij hebben Matthias en Marjolein een relatie..
Ik vond Marjolein eigenlijk best wel weer leuk.
quote:Op zondag 28 november 2004 23:19 schreef cora4034 het volgende:
Maar goed Frank heeft gewonnen ^![]()
Oo ja toevallig verliep de publieksstemming vorig jaar ook zo.quote:Op zondag 28 november 2004 23:20 schreef Oldbie het volgende:
Ze moeten mij toch eens uitleggen hoe het kan dat de stemming van de kijkers ineens zo kan omslaan. Van 52% / 48% naar 77% / 23% in nog geen 10 minuten.
Inderdaad, Marjolein had een vreemde kop.quote:Op zondag 28 november 2004 23:19 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
het leek of haar gezicht helemaal opgezet was, ik vond klaar opeens schrikbarend goed eruit zien......dat was pas een verschil
Mitchel zag er niet uit.quote:Op zondag 28 november 2004 23:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze heeft Hind-wangetjes he?.
Ik vond Mitchell net Mickey Mouse.
Ach, dat gebeurde indertijd bij Big Brother en De Bus enzo ook al.quote:Op zondag 28 november 2004 23:22 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Oo ja toevallig verliep de publieksstemming vorig jaar ook zo.
Dan bellen er namelijk voor de zekerheid nog wat meer mensen voor Frank![]()
Om nog maar te zwijgen over haar stem.quote:Op zondag 28 november 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Inderdaad, Marjolein had een vreemde kop..
die kan hierna gelijk mee doen aan een nieuw programma make me beautifull: Vlaanderenquote:Op zondag 28 november 2004 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Mitchel zag er niet uit..
Ze moeten de juryleden gewoon op het eiland laten stemmen en de stemming wel gewoon live bekend maken. En het publiek moeten ze er al helemaal buiten laten.quote:Op zondag 28 november 2004 23:29 schreef haagse_elfje het volgende:
ik wou sowiezo liever dat het op een eiland was want die studio gedoe vind ik echt zo een giga afknapper........
quote:Op zondag 28 november 2004 23:32 schreef trepper het volgende:
[..]
Ze moeten de juryleden gewoon op het eiland laten stemmen en de stemming wel gewoon live bekend maken. En het publiek moeten ze er al helemaal buiten laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |