hij doet de sokken om zijn voeten heen en loopt naar je huisquote:Op donderdag 23 december 2004 17:23 schreef BaggerUser het volgende:
hoe ga je die sokken eigenlijk versturen ?
jepquote:Op donderdag 23 december 2004 17:35 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
hij doet de sokken om zijn voeten heen en loopt naar je huis
en DAT denk ik dus nietquote:Op donderdag 23 december 2004 21:33 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
jepklopt
nee ik doe ze in mooie enveloppe met een schuim laag aan de binnen kant (bubbel plastic) en dan postzegels en dan in die mooie rode bus![]()
is dat zo? goh wist ik nietquote:Op donderdag 23 december 2004 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en DAT denk ik dus niet
Ik wilde gisteren even wat CD's versturen met foto's van een kerstdiner met vrienden.... Bleek dat die mooie rooie bussen tegenwoordig zijn aangepast tegen vuurwerkschade. Er kan alleen nog maar een ansichtkaart door de gleuf
Gewatteerde enveloppen etc moet je naar het postkantoor brengen, of wachten tot die kuisheids-gleufversmallers weer verwijderd wordenen dat zal pas een aantal dagen na nieuwjaar zijn.....
het gaat per postduifquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Goftedulleme
Nog STEEDS in DuivenStaat er ZO'N lange file??? Isser wat gebeurd of zo??
al was het maar dat 2e kerstdag een zondag isquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:15 schreef BaggerUser het volgende:
ja echt minder
op 2e kerstdag toch ook niet of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |