ik zal Zkeppie en Spanks morgen even mailenquote:Op maandag 20 december 2004 23:34 schreef Elocyp het volgende:
Stuur die andere 5 een mailtje dat ze ff snel moeten payen ofzo.
ok danquote:Op dinsdag 21 december 2004 06:47 schreef Zkeppie het volgende:
Geld is onderweg hoor, alleen me online bankieren doet het niet, dus gaat met zo'n overschrijvingskaart. Beetje traag dus, maar heb het donderdag al in de brievenbus gegooit.
nu maar hopen dat ik een Ipod heb voordat ik m'n sok binnenkrijgquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:08 schreef NiTiN het volgende:
w00t00t![]()
nu hopen dat voor de oud en nieuw mn podje voorzien kan zijn van een sokje
voor mijn ipod duurde het wachten vorig jaar erg lang (2+ week). die moest dan ook uit engeland komen ofzo (wel nederlandse applestore), weet niet of dat het geval is met deze sokjesquote:
Mijn ipod kwam helemaal uit het verre oosten toen ik hem bestelde via de Apple site, leek alsof hij op order is gemaakt. Weet niet of dat tegenwoordig nog steeds zo gaat want sinds de lancering van de 3G ipods zijn de verkopen sterk gestegen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:43 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
voor mijn ipod duurde het wachten vorig jaar erg lang (2+ week). die moest dan ook uit engeland komen ofzo (wel nederlandse applestore), weet niet of dat het geval is met deze sokjes
ik kreeg mijn nieuwe oordopjes (waren ook stuk binnen garantieduur, toch slecht van applequote:Op woensdag 22 december 2004 11:29 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Mijn ipod kwam helemaal uit het verre oosten toen ik hem bestelde via de Apple site, leek alsof hij op order is gemaakt. Weet niet of dat tegenwoordig nog steeds zo gaat want sinds de lancering van de 3G ipods zijn de verkopen sterk gestegen.
Maar toen mijn afstandbediening kapot ging (onder garantie toen nog) kreeg ik binnen 24 uur een nieuwe thuis. Dus ik hoop dat het zo gaat
quote:Geachte(r) Bram van Veldhuizen,
Hierbij informeren wij u over de levering van een of meer producten die u bij de Apple Store hebt besteld. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |