Er schijnt daar en sfeer te heersen vergelijkbaar met een elfstedentocht of europees voetbalkampioenschap.
Of zie ik dat nou verkeerd ?
quote:Zoals gewoonlijk zie jij het verkeerd.
Op zaterdag 15 september 2001 01:44 schreef Topic het volgende:
Of zie ik dat nou verkeerd ?
Amerika is aangevallen door moslim-fundamentalisten, maar dat bagatilseer jij natuurlijk graag.
De Amerikaanse trots is gekrenkt en dit is hun manier van herwinnen van die trots. Zolang wij hier ons hoofd koel houden dan kunnen we ze afremmen voordat ze te wilde acties gaan ondernemen.
quote:Hou de vinger aan de pols.
Op zaterdag 15 september 2001 02:42 schreef Topic het volgende:
Ik wilde net zeggen "R@B waar blijf je" maar je bent al geweest.
quote:Doet ''die'' iemand wel vaker: Open brief aan R@b
Op zaterdag 15 september 2001 03:01 schreef Jimbo78 het volgende:
Ik zie iemand die zonder zijn hersens te gebruiken een topic post
Quote:
Nederland is een tolerant land en als je dat niet bevalt pleur dan op.
En ik ben het zat dat ik dat aan jullie te danken heb, dus pak alsjeblieft de boot en rot op naar australie. Dan maak je daar maar een fijn arisch ubermenschenland ver van de bewoonde wereld.
quote:Aanslagen worden Volksfeest ???
Op zaterdag 15 september 2001 03:01 schreef Jimbo78 het volgende:
Ik zie iemand die zonder zijn hersens te gebruiken een topic post waar vele mensen mee gekwetst kunnen worden.
Schijnt mafkees Topic nog serieus te menen ook.
Soms vraag ik me wel eens af met wat voor soort randdebielen ik hier aan het discussiëren ben.
PS word dit forum trouwesn niet in de gaten gehouden en worden dit soort idioten niet geband?
quote:Kom op jongens . Jullie zeuren dat je geen rechten hebt als nederlander en dat je als nederlander in je eigen land gediscrimineerd wordt . Laat het dan niet bij woorden.
Op zaterdag 15 september 2001 03:10 schreef R@b het volgende:[..]
Aanslagen worden Volksfeest ???
Schijnt mafkees Topic nog serieus te menen ook.
Soms vraag ik me wel eens af met wat voor soort randdebielen ik hier aan het discussiëren ben.
De rechter bepaalt wie gelijk heeft en ik betaal. De enigen die er bij winnen zijn jullie: gratis publiciteit, geen gerechtkosten en met een kans dat de islamitische omroep of wellicht het hele politieke correcte systeem op de kop gezet wordt.
Wat lul jij nou dan, jij betaalt? wat betaal jij? en wie wil publiciteit op jou na?
quote:Ik zal morgen een topic openen om mijn plan uiteen zetten.
Op zaterdag 15 september 2001 03:24 schreef Jimbo78 het volgende:
Ik neem het recht wel in eigen handen wees daar maar niet bang voor.
En verder zwam je maar wat naar mijn mening.De rechter bepaalt wie gelijk heeft en ik betaal. De enigen die er bij winnen zijn jullie: gratis publiciteit, geen gerechtkosten en met een kans dat de islamitische omroep of wellicht het hele politieke correcte systeem op de kop gezet wordt.
Wat lul jij nou dan, jij betaalt? wat betaal jij? en wie wil publiciteit op jou na?
[Dit bericht is gewijzigd door Topic op 15-09-2001 03:37]
quote:Nou al bang ???
Op zaterdag 15 september 2001 03:35 schreef Jimbo78 het volgende:
Doe maar niet dit is kwetsend genoeg voor sommige mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |