abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1640798
Ik kijk CNN en de hele tijd word het nieuws afgewisseld door door samenkomsten in hallen waar zangers met gitaar patriotische meezingers ten berde brengen.
Ik zie Bush geflankeerd door USA USA scanderende reddingswerkers.
Ik zie een brandweerman man die met een brede grijns op zijn kop verteld hoe hij meehelpt met de reddings werkzaamheden.
Ik zie glunderende amerikanen die trots het antwoord- apparaat met de laatste boodschap van hun geliefde afspelen.
Ik zie CNN journalisten die niet zoeken naar feiten maar naar gevoelens.
Ik zie een kudde jongeren die zich net opgegeven heeft voor de krijgsmacht en enthousiast de eed uitbrult.
Ik zie een Billy Graham die verteld dat deze catastofe een boodschap van god is om naar de oude amerikaanse waarde terug te keren.
Ik zie een land waar deze catastrofe beleefd word als een nationale hergeboorte.
Ik zie dat er de laatste dagen miljoenen USA vlaggen verkocht worden.
Ik zie horden mensen met een vlag over straat lopen.

Er schijnt daar en sfeer te heersen vergelijkbaar met een elfstedentocht of europees voetbalkampioenschap.
Of zie ik dat nou verkeerd ?

pi_1640951
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 01:44 schreef Topic het volgende:
Of zie ik dat nou verkeerd ?
Zoals gewoonlijk zie jij het verkeerd.

Amerika is aangevallen door moslim-fundamentalisten, maar dat bagatilseer jij natuurlijk graag.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 15 september 2001 @ 02:32:11 #3
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1640960
Dat zie je goed.

De Amerikaanse trots is gekrenkt en dit is hun manier van herwinnen van die trots. Zolang wij hier ons hoofd koel houden dan kunnen we ze afremmen voordat ze te wilde acties gaan ondernemen.

zaterdag 15 september 2001 @ 02:33:49 #4
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1640963
Ik zeg niet dat het goed is maar niet allen de US bedient zich van dit soort taferelen.
pi_1640982
Ik wilde net zeggen "R@B waar blijf je" maar je bent al geweest.
pi_1641014
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 02:42 schreef Topic het volgende:
Ik wilde net zeggen "R@B waar blijf je" maar je bent al geweest.
Hou de vinger aan de pols.
pi_1641016
Ik zie iemand die zonder zijn hersens te gebruiken een topic post waar vele mensen mee gekwetst kunnen worden.
Het is een geile wereld
pi_1641018
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 03:01 schreef Jimbo78 het volgende:
Ik zie iemand die zonder zijn hersens te gebruiken een topic post
Doet ''die'' iemand wel vaker: Open brief aan R@b

Quote:

Nederland is een tolerant land en als je dat niet bevalt pleur dan op.
En ik ben het zat dat ik dat aan jullie te danken heb, dus pak alsjeblieft de boot en rot op naar australie. Dan maak je daar maar een fijn arisch ubermenschenland ver van de bewoonde wereld.

pi_1641025
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 03:01 schreef Jimbo78 het volgende:
Ik zie iemand die zonder zijn hersens te gebruiken een topic post waar vele mensen mee gekwetst kunnen worden.
Aanslagen worden Volksfeest ???

Schijnt mafkees Topic nog serieus te menen ook.

Soms vraag ik me wel eens af met wat voor soort randdebielen ik hier aan het discussiëren ben.

zaterdag 15 september 2001 @ 03:10:48 #10
15833 Jimbo78
He will return
pi_1641026
Nee he, zo een. Je zou toch wensen dat wapens legaal werden.

PS word dit forum trouwesn niet in de gaten gehouden en worden dit soort idioten niet geband?

Het is een geile wereld
pi_1641041
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 03:10 schreef R@b het volgende:

[..]

Aanslagen worden Volksfeest ???

Schijnt mafkees Topic nog serieus te menen ook.

Soms vraag ik me wel eens af met wat voor soort randdebielen ik hier aan het discussiëren ben.

Kom op jongens . Jullie zeuren dat je geen rechten hebt als nederlander en dat je als nederlander in je eigen land gediscrimineerd wordt . Laat het dan niet bij woorden.
Bewijs het nederlandse volk dat het zo is.
Zie het als een weddenschap.
De rechter bepaalt wie gelijk heeft en ik betaal. De enigen die er bij winnen zijn jullie: gratis publiciteit, geen gerechtkosten en met een kans dat de islamitische omroep of wellicht het hele politieke correcte systeem op de kop gezet wordt.
Dat is ander koek dan een optreden in Big Brother. Dat betekent eeuwige roem in de analen van de nederlandse rechtshistorie.
  zaterdag 15 september 2001 @ 03:24:47 #12
15833 Jimbo78
He will return
pi_1641047
Ik neem het recht wel in eigen handen wees daar maar niet bang voor.
En verder zwam je maar wat naar mijn mening.

De rechter bepaalt wie gelijk heeft en ik betaal. De enigen die er bij winnen zijn jullie: gratis publiciteit, geen gerechtkosten en met een kans dat de islamitische omroep of wellicht het hele politieke correcte systeem op de kop gezet wordt.
Wat lul jij nou dan, jij betaalt? wat betaal jij? en wie wil publiciteit op jou na?

Het is een geile wereld
pi_1641064
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 03:24 schreef Jimbo78 het volgende:
Ik neem het recht wel in eigen handen wees daar maar niet bang voor.
En verder zwam je maar wat naar mijn mening.

Wat lul jij nou dan, jij betaalt? wat betaal jij? en wie wil publiciteit op jou na?

Ik zal morgen een topic openen om mijn plan uiteen zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door Topic op 15-09-2001 03:37]

zaterdag 15 september 2001 @ 03:35:40 #14
15833 Jimbo78
He will return
pi_1641070
Doe maar niet dit is kwetsend genoeg voor sommige mensen
Het is een geile wereld
pi_1641076
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 03:35 schreef Jimbo78 het volgende:
Doe maar niet dit is kwetsend genoeg voor sommige mensen
Nou al bang ???
  zaterdag 15 september 2001 @ 03:40:07 #16
15833 Jimbo78
He will return
pi_1641082
Dacht je? Het feit dat ik mij het lot van de mensen in Amerika aantrek, wil niet zeggen dat ik zwijgzaam toe zal zien hoe mensen elkaar kwetsen alleen omdat ze andere gedachten hebben
Het is een geile wereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')