Ik luister ook altijd naar de radioshow's en ik vind de Telefoonterreurs en dat soort dingen die Jan doet altijd erg grappig. Ook zijn houding op de radio is altijd erg leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Kun je uitleggen wat jij geweldig vindt aan een engerd met een plofkop, geen uitstraling, geen inhoud en die dus gewoon niks bijdraagt aan het programma? Ik vind Jan Paparazzi één van de vreselijkste personen die er op televisie te zien zijn.
Ok, ik luister nooit naar hem op de radio, maar ik kan me niet voorstellen dat ik hem daar wel mag. Maarja, ieder zn smaakquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik luister ook altijd naar de radioshow's en ik vind de Telefoonterreurs en dat soort dingen die Jan doet altijd erg grappig. Ook zijn houding op de radio is altijd erg leuk.
Op tv komt Jan minder tot zijn recht maar ook daar is ie wel goed
Neem maar eens een kijkje op www.janisdeman.nl![]()
Ik hoor net dat het nichtje van Maxima volgende week in de show komt
"He Maarten met Jan Paparazzi!quote:Op zondag 28 november 2004 11:45 schreef PirE het volgende:
Ik vind de televisieshow wel minder dan de radioshow, maarja Jan is dan ook mijn grote held![]()
. Ik hoef alleen maar de legendarische gesprekken met Maarten Spanjer te noemen en echte fans van Jensen weten dan wat ik bedoel.
quote:
quote:Op zondag 28 november 2004 19:54 schreef Robertje het volgende:
Verschikkelijk...vreselijk....maar ik ga dinsdag naar Jensen (lekker uren schrijven). Hopelijk kan ik Jensendie tijd uitstaan voordat het nichtje van Maxima gaat strippen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was zeker lachequote:Op maandag 6 december 2004 21:19 schreef S-Two het volgende:
Heb gister ff een stukje gezien, met dat nichtje van Maxima en de vertalingen door Rasti Rostelli, dat was wel hilarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |