abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23589550
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:17 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Kun je uitleggen wat jij geweldig vindt aan een engerd met een plofkop, geen uitstraling, geen inhoud en die dus gewoon niks bijdraagt aan het programma? Ik vind Jan Paparazzi één van de vreselijkste personen die er op televisie te zien zijn .
Ik luister ook altijd naar de radioshow's en ik vind de Telefoonterreurs en dat soort dingen die Jan doet altijd erg grappig. Ook zijn houding op de radio is altijd erg leuk.

Op tv komt Jan minder tot zijn recht maar ook daar is ie wel goed

Neem maar eens een kijkje op www.janisdeman.nl
Ik hoor net dat het nichtje van Maxima volgende week in de show komt
pi_23589786
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 16:28 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Ik luister ook altijd naar de radioshow's en ik vind de Telefoonterreurs en dat soort dingen die Jan doet altijd erg grappig. Ook zijn houding op de radio is altijd erg leuk.

Op tv komt Jan minder tot zijn recht maar ook daar is ie wel goed

Neem maar eens een kijkje op www.janisdeman.nl
Ik hoor net dat het nichtje van Maxima volgende week in de show komt
Ok, ik luister nooit naar hem op de radio, maar ik kan me niet voorstellen dat ik hem daar wel mag. Maarja, ieder zn smaak
pi_23624953
Hier trouwens nog een foto van het veelbelovende talent Ben Gadellaa
  zondag 28 november 2004 @ 11:45:28 #19
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_23625266
Jan is geweldig .

Jan Paparazzi heeft gewoon de X-factor, ook al zegt Henk-Jan Smits van niet. Jensen zonder Jan is helemaal niks en dat weet Jensen ook. Waar Jensen is, is Jan. Ze vullen elkaar gewoon perfect aan.

Ik vind de televisieshow wel minder dan de radioshow, maarja Jan is dan ook mijn grote held . Ik hoef alleen maar de legendarische gesprekken met Maarten Spanjer te noemen en echte fans van Jensen weten dan wat ik bedoel.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 28 november 2004 @ 12:40:46 #20
82589 S-Two
barba macacu
pi_23626156
Ik vind als Jan wat zegt, hem echt geniaal. Alleen echt jammer dat ie haast nooit wat zegt.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 28 november 2004 @ 17:30:23 #21
88620 Compile
Cannon Project
pi_23628752
quote:
Op zondag 28 november 2004 11:45 schreef PirE het volgende:

Ik vind de televisieshow wel minder dan de radioshow, maarja Jan is dan ook mijn grote held . Ik hoef alleen maar de legendarische gesprekken met Maarten Spanjer te noemen en echte fans van Jensen weten dan wat ik bedoel.
"He Maarten met Jan Paparazzi! " , " Hé Godv*** ren ik daarvoor naar die KUT telefoon! "

Jan is geweldig idd! Ik moet zeggen dat ik de andere bijdrages ook wel grappig vind, zoals Bassie en Réne Froger Volgens mij zijn beide imitaties van Jeroen vd Boom (presenteerde vroeger Explosief op SBS 6 ). Jeroen deed eerder de imitatie van Gerard Joling bij Stenders vroeg op.
  zondag 28 november 2004 @ 19:54:10 #22
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23632073
Verschikkelijk...vreselijk....maar ik ga dinsdag naar Jensen (lekker uren schrijven). Hopelijk kan ik Jensen die tijd uitstaan voordat het nichtje van Maxima gaat strippen
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  donderdag 2 december 2004 @ 21:24:20 #23
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23723755
Zometeen weer. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 2 december 2004 @ 21:28:29 #24
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23723885
quote:
Op donderdag 2 december 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
Zometeen weer. .

Ja...zappen naar een ander kanaal
pi_23736856
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:54 schreef Robertje het volgende:
Verschikkelijk...vreselijk....maar ik ga dinsdag naar Jensen (lekker uren schrijven). Hopelijk kan ik Jensen die tijd uitstaan voordat het nichtje van Maxima gaat strippen

Nou Robertje ze is niet wezen strippen hoor! en dat paaldansen duurde ook maar een minuut
Maar toch ziet ze er lekker uit beter dan maxima, overigens hier een mirror van Laura http://www.wannahaves.nl/babes/laurapopup.asp?foto=big />Rasti Rostelli die alles vertaalde Eddy Zoey die maar 5 minuten te gast was en Guus Meeuwis was ook niet veel aan
En tvp
pi_23736901
Het is altijd wel geinig maar Jensen op de radio vind ik leuker. Jensen op tv is meer gemaakt leuk en de radio is meer spontaner denk ik

Het ligt ook een beetje aan de gasten of het leuk is of niet.
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:45:52 #27
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23736920
Niet wezen strippen...dan heb ik gelukkig niets gemist. Ik was namelijk ziek.
  maandag 6 december 2004 @ 18:55:53 #28
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_23803959
Ben Gadellaa was een paar maanden geleden ook bij een schoolfeest van ons, stond ie daar in z'n string waar z'n ballen uithingen beetje liedjes te zingen. Was wel grappig.
  maandag 6 december 2004 @ 21:19:18 #29
82589 S-Two
barba macacu
pi_23807091
Heb gister ff een stukje gezien, met dat nichtje van Maxima en de vertalingen door Rasti Rostelli, dat was wel hilarisch
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 7 december 2004 @ 10:23:03 #30
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_23816369
quote:
Op maandag 6 december 2004 21:19 schreef S-Two het volgende:
Heb gister ff een stukje gezien, met dat nichtje van Maxima en de vertalingen door Rasti Rostelli, dat was wel hilarisch
Dat was zeker lache

Weet er al iemand wie er donderdag in de uitzending zitten?
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')