quote:Op donderdag 25 november 2004 22:48 schreef blieblie het volgende:
Eindhoven 692 Partygurl is nog niet wakker
Special link for DeBje![]()
*hum*quote:Op donderdag 25 november 2004 22:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
No problemo schat![]()
Ohw ... ja, ik ben gewoon zo'n lul die weigert om topics te openenquote:Op donderdag 25 november 2004 22:58 schreef kib het volgende:
[informatief mode]
de op een na kortste tutorial ooit gemaakt:
Hoe maak ik een linkje naar het vorige Eindhoven topic
1. voordat je een nieuw topic aanmaakt klik je even op My Active Topics
2. selecteer de link naar het vorige topic, rechtermuisknop en 'copy shortcut' (IE) of 'copy link location' (FireFox)
3. maak nieuw topic .. typ je tekst .
4. aan het eind rechtermuisknop en paste.
klaar ! - het forum maakt er zelf een correcte link van ...
[/informatief mode]
lul !quote:Op donderdag 25 november 2004 23:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ohw ... ja, ik ben gewoon zo'n lul die weigert om topics te openen![]()
Veeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op donderdag 25 november 2004 22:58 schreef omegaproject het volgende:
[afbeelding]
JAAAAA!!!! 12 december uit in Japan .... hoeveel dagen zou hij er over doen om naar mijn huisje te vliegen??
huh??quote:Op donderdag 25 november 2004 23:05 schreef kib het volgende:
shit ik kwam er net achter waarom mijn spellen soms beetje hakkelig doen
had ik mijn power saving laatst een keer snachts zo ingesteld dat mijn hd's na twee minuten uit gaan in verband met het geluid 's nachts
jah .. er staan hier snachts een paar pc's aanquote:Op donderdag 25 november 2004 23:07 schreef blieblie het volgende:
[..]
huh??
Het geluid snachts??
Ja, na verder onderzoek gedaan te hebben toch maar besloten om niet te gaan importeren. Schijnbaar zou je dan in sommige spellen niet met wifi kunnen multiplayen ... dit omdat de Japanse, Europese en USA uitvoering toch ook firmwarematig én hardwarematig van elkaar verschillenquote:Op donderdag 25 november 2004 23:07 schreef blieblie het volgende:
Je hebt wel rekening gehouden met import kosten?
das 20% van de aanschaf kosten?
Bij mij duurde het versturen van 2 ipod mini's uit de US 1 week + 1 week dattie hier in Nederland in een depot lag omdat een pakketdienst eerst geld wilde zien voor het invoeren voordat ze het op adres x afleverden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |