quote:Was gisteren op de duitse TV. De opgebelde man had opgehangen toen hij hoorde dat het een "illegale asielzoeker" was.
Op zaterdag 15 september 2001 00:20 schreef AReLaXeD het volgende:
Ik hoorde vanavond in het nieuws dat er vorige week al door een Iraanse man uit een Nederlandse gevangenis was gebeld naar het Witte Huis met de mededeling dat er aanslagen gepleegd zouden worden. Bij het witte huis namen ze hem niet serieus. Opzich wel een grote blunder, maar er word per dag wel meerdere malen van zulk soort zaken melding gedaan.
quote:Ja dat werd er wel bij gezegd, maar zou de FBI er niet goed aan gedaan hebben om die en alle andere "voorspellingen" na te trekken?
Op zaterdag 15 september 2001 00:32 schreef Mza het volgende:
Volgens mij zijn er wel honderden van dit soort "voorspellingen" per dag. Het was ook niet echt een groot geheim dat veel terroristen Amerika als doelwit hadden.
quote:Deze man scheen echt iets te weten, niet zo maar een voorspelling. Hij wist dat er deze week in de VS een bijzonder ernstige aanslag zou zijn die de wereld zou schokken. Daarover wilde ie met het Witte Huis bellen.
Op zaterdag 15 september 2001 00:32 schreef Mza het volgende:
Volgens mij zijn er wel honderden van dit soort "voorspellingen" per dag. Het was ook niet echt een groot geheim dat veel terroristen Amerika als doelwit hadden.
Overigens hoorde ik in hetzelfde journaal ook verwijten van de Franse geheime dienst, dat hun waarschuwingen voor een op handen zijnde aanslag allemaal straal genegeerd werden door de CIA.
[Dit bericht is gewijzigd door k_man op 15-09-2001 00:40]
quote:Dus je mag wel concluderen dat deze aanslag (misschien) voorkomen had kunnen worden als sommige mensen in Amerika (FBI, CIA, Witte Huis) niet zo eigenwijs waren geweest.
Op zaterdag 15 september 2001 00:38 schreef k_man het volgende:[..]
Deze man scheen echt iets te weten, niet zo maar een voorspelling. Hij wist dat er deze week in de VS een bijzonder ernstige aanslag zou zijn die de wereld zou schokken. Daarover wilde ie met het Witte Huis bellen.
Overigens hoorde ik in hetzelfde journaal ook verwijten van de Franse geheime dienst, dat hun waarschuwingen voor een op handen zijnde aanslag allemaal straal genegeerd werden.
quote:Dat hoeft natuurlijk niet. Er waren dus wel aanwijzingen dat er 'iets' stond te gebeuren, maar je weet niet of die aanwijzingen voldoende informatie hadden om dit echt te voorkomen.
Op zaterdag 15 september 2001 00:39 schreef AReLaXeD het volgende:
Dus je mag wel concluderen dat deze aanslag (misschien) voorkomen had kunnen worden als sommige mensen in Amerika (FBI, CIA, Witte Huis) niet zo eigenwijs waren geweest.
quote:nee maar stel dat die Iraanse man specifieke informatie had, dan snij je jezelf toch lelijk in de vingers door het te negeren omdat je 100den van zulk soort meldingen krijgt per dag?
Op zaterdag 15 september 2001 00:41 schreef k_man het volgende:[..]
Dat hoeft natuurlijk niet. Er waren dus wel aanwijzingen dat er 'iets' stond te gebeuren, maar je weet niet of die aanwijzingen voldoende informatie hadden om dit echt te voorkomen.
Bah, ik haat de media.. over 5 jaar, als alle onderzoeken zijn afgerond, dan kunnen we alles in een documentaire eindelijk 's zo objectief mogelijk terugkijken.
quote:En terecht, die illegalen zijn allemaal liegende stelende criminele kindermoordende klootzakken en uitvreters. En nu blijkt weer dat ze allemaal op de hoogte waren van die aanslagen.
Op zaterdag 15 september 2001 00:24 schreef Topic het volgende:
De opgebelde man had opgehangen toen hij hoorde dat het een "illegale asielzoeker" was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |