abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1640041
UTRECHT/LOS ANGELES - 14/09/01 - De Amerikaanse bokslegende Muhammad Ali heeft zijn afschuw uitgesproken over de terreuraanslagen in zijn land. Volgens de oud-wereld- en olympisch kampioen mogen de daders zich geen moslims noemen.

,,Als blijkt dat moslims achter de aanslagen zitten, hebben ze de leer van de islam verkracht'', stelt Ali, zelf overtuigd islamiet.

,,Wie de terroristische acties tegen de VS steunt of erachter zit, representeert niet de islam. God staat niet achter moorden'', aldus Ali, die zich in 1964 tot de islam bekeerde. ,,Het is een religie van de vrede en roept niet op tot terrorisme of het doden van mensen.''(Tiscali/ANP)

Moet veel verklaren (zijn hele goeie woorden dit moest eerder gezecht worden...)

I got a greeting can't say what it's all about but my middle finger is gonna carry it out.
pi_1640091
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 00:07 schreef Rauf het volgende:
Moet veel verklaren (zijn hele goeie woorden dit moest eerder gezecht worden...)
is het ook, maar als een willekeurige Islamiet het zegt geloof jij het blijkbaar niet
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1640156
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 00:12 schreef Herald het volgende:

[..]

is het ook, maar als een willekeurige Islamiet het zegt geloof jij het blijkbaar niet

Hoe bedoel je?
ik ben zelf Turk maar niet echt Moslim...

Maar dit zijn wel realistische woorden want de Islam staat idd tegen geweld, ik heb wel de Islam gevolgd..

I got a greeting can't say what it's all about but my middle finger is gonna carry it out.
pi_1640219
Heeft die Ali niet diverse malen in bbc intervieuws gezegt dat: white man represent evil, en dat er geen 1 goeie blanke is?
*verwijderd door forum-admin*
pi_1640433
Is dit eerder gebeurt of heb je dit voorspeld?

uhm niet dat ik weet maar wat heeft dat ermee te maken wil je daarmee zeggen dat dit een leugen is dat dit nergens op slaat?

Racist zijn betekent niet meteen dat je dom bent...

zaterdag 15 september 2001 @ 00:55:11 #6
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_1640460
Was Ali niet zo ziek dat hij nog amper kon praten/nadenken ?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_1640476
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 00:51 schreef Rauf het volgende:
Is dit eerder gebeurt of heb je dit voorspeld?

uhm niet dat ik weet maar wat heeft dat ermee te maken wil je daarmee zeggen dat dit een leugen is dat dit nergens op slaat?

Racist zijn betekent niet meteen dat je dom bent...

Is ali racist dan ??
pi_1640765
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 00:56 schreef Topic het volgende:

[..]

Is ali racist dan ??

Als we nostradam moeten geloven wel....
pi_1640813
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 01:37 schreef Rauf het volgende:

[..]

Als we nostradam moeten geloven wel....

Heeft nostradamus verstand van boksen dan ?
pi_1640974
quote:

Volgens de oud-wereld- en olympisch kampioen mogen de daders zich geen moslims noemen.

Muhammed Ali wel??

Volgens de moslim-fundamentalisten mag oud wereld kampioen boksen Mohammed Ali zich geen moslim noemen.

Lekker belangrijk allemaal.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_1641072
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 02:38 schreef R@b het volgende:

[..]

Muhammed Ali wel??

Volgens de moslim-fundamentalisten mag oud wereld kampioen boksen Mohammed Ali zich geen moslim noemen.

Lekker belangrijk allemaal.

wat lekker belangrijk man

hij probeert gewoon duidelijk te maken dat de moslims niet gebaat zijn bij zulke acties tegenover de mens!! Maar ja, mensen zoals jij hebben moslims allang een stempel op de voorhoofd gedrukt

Oh ja, als moslim zijnde kreeg ik kippevel toen ik hoorde wat er gaande was in amerika..wel raar vind je niet?? een moslim die misselijk werd door die binladen aanhangers

trouwens, wanneer plaats je weer een nieuwe topic over de allochtonen?? of hou je je ff bij de moslims?

pi_1641083
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 03:36 schreef SYCO het volgende:

trouwens, wanneer plaats je weer een nieuwe topic over de allochtonen?? of hou je je ff bij de moslims?

Worden mijn terechte kritische bevindingen je teveel??

Kom morgen met een kritisch stuk over een imam, mag dat????

zaterdag 15 september 2001 @ 03:41:40 #13
15833 Jimbo78
He will return
pi_1641084
Kan niet kritisch genoeg zijn
Het is een geile wereld
pi_1641086
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 03:40 schreef R@b het volgende:

[..]

quote jij altijd stukjes waar je een antwoord op kan vinden?? en ga je gang, tis je hobby blijkbaar
  zaterdag 15 september 2001 @ 03:46:41 #15
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1641092
Als Mohammed Ali zijn invloed nou gebruikt om de boze Amerikanen te sussen in hun geweld tegen islamitische Amerikanen..
The Internets, I needs it..
pi_1641096
quote:

[..]

R@b wacht tot de telegraaf in de bus ligt. en dan moet tie het nog ff over typen.
pi_1641105
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 03:42 schreef SYCO het volgende:

[..]

quote jij altijd stukjes waar je een antwoord op kan vinden?? en ga je gang, tis je hobby blijkbaar

Jouw hobby, en die van Topic, is kennelijk om kritikasters van de Islam de mond te snoeren.

Jammer voor jullie, maar dat werkt bij mij niet. Konden jullie maar inhoudelijk discussiëren zonder op de man te spelen, maar dat zal wel te veel gevraagd zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 15-09-2001 03:56]

pi_1641106
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 03:46 schreef Dr_Crouton het volgende:
Als Mohammed Ali zijn invloed nou gebruikt om de boze Amerikanen te sussen in hun geweld tegen islamitische Amerikanen..
niks invloed, mensen moeten beseffen dat geen 1 moslim dit goed keurt..man me hele familie was geschokt na dit incident

maar ja, wat laat de media zien?? hoe de moslims in utrecht rond twaalf niet ff stilstaan! en vervolgens op het einde toch nog ff 3 seconden laten zien dat ze het op hun eigen manier doen (bidden id moskee)

sommige dwazen willen gewoon niet geloven dat achter dit aanslag gewoon gekken zitten..bedoel ff een opleiding vliegcursus nemen om jezelf dood te vliegen, ben je dan een sterk gelovig persoon of is er iets mis in je bovenkamer??

pi_1641113
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 03:54 schreef R@b het volgende:

[..]

Jouw hobby, en die van Topic, is kennelijk om kritkasters van de Islam de mond te snoeren.

Jammer dat je dat bij mij niet lukt. Konden jullie maar inhoudelijk discussiëren zonder op de man te spelen, maar dat zal wel te veel gevraagd zijn.

[afbeelding]

volgens mij is dit de eerste keer dat ik reageer op een posting van jou..bewijs het tegendeel es anders

ik vond gewoon dat je zonet dom hebt zitten reageren met je " " icoontje

en wat wil je zeggen met je USA icoontje???

pi_1641183
quote:

[..]

Graag zelfs
pi_1641864
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 00:55 schreef BAZZA het volgende:
Was Ali niet zo ziek dat hij nog amper kon praten/nadenken ?
Hij heeft parkinson als ik me niet vergis, en dat is een spierziekte. Hersenen bevatten geen spieren.
Unox, the worst operating system.
pi_1642409
up
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2001 @ 13:57:31 #23
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1642434
quote:

Maar als Ali geld kan verdienen aan "geweld "dan mag het dus wel
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2001 @ 13:58:09 #24
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_1642439
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 12:19 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Hij heeft parkinson als ik me niet vergis, en dat is een spierziekte. Hersenen bevatten geen spieren.

BOXERSsyndroom...= een soort van Alzheimer..
pi_1643765
quote:
Op zaterdag 15 september 2001 13:58 schreef Loedertje het volgende:

[..]

BOXERSsyndroom...= een soort van Alzheimer..

stel je voor, met zo'n ziekte weet hij nog dat het onmenselijk is wat er is gebeurd in amerika

kun je nagaan hoe ziek de terroristen zijn..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')