"Ja tuurlijk! Als het om Winston of Joost ging, dan had je het wel gegeven. Maar ik word weer buiten gesloten! Weet je wat?! Ik hoef het al niet meer!"quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
WAT?? Ben je gek geworden ofzo? Het geld groeit me niet op de rug!
Ik heb er jaren lang voor gewerkt enzo..etc..blabla!!!
RALF!!!!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:22 schreef BVO het volgende:
* Marc besluit om Ralf dan maar even te bellen, hij wil het spul vandaag nog hebben..
"Eey Ralf, hoe is het ermee?"
''Hoi pap!!.Hoe gaat het?Nog iets gedaan vandaag?..anyway Joost is ontvoerd''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Hoi kinders. Het lijkt hier wel de zoete inval
Wat??! Door wie? Hoe gaat het met hem?? Hebben de ontvoerders al iets van zich laten horen?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:24 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Hoi pap!!.Hoe gaat het?Nog iets gedaan vandaag?..anyway Joost is ontvoerd''
''Nee de man had een bivakmuts,en een zwart gewaad.Ik stond achter een ***** apparaat omdat ik bang was.Maar we moeten nu een plan uitvinden,Kom mee Pa naar de Uitvinderskamer''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat??! Door wie? Hoe gaat het met hem?? Hebben de ontvoerders al iets van zich laten horen?
Oké, dat is goed.!!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Nee de man had een bivakmuts,en een zwart gewaad.Ik stond achter een ***** apparaat omdat ik bang was.Maar we moeten nu een plan uitvinden,Kom mee Pa naar de Uitvinderskamer''
''Oke we zijn er....''quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké, dat is goed.!!
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
RALF!!!!!.
Yacinto gaat bij Marc langs om een DVD`tje kijken en belt bij hem aan...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
[..].
Ik sta voor het huis van Kolthof hoor.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Yacinto gaat bij Marc langs om een DVD`tje kijken en belt bij hem aan...
Tobias zegt dat hij niet thuis is en ziet hem bij Huize Kolthof staan.Hey Marc wat doe jij daar nou?quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik sta voor het huis van Kolthof hoor..
"Ik kwam voor Ralf, die ik nu aan de telefoon heb maar niks terugzegt."quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:30 schreef Orginial het volgende:
[..]
Tobias zegt dat hij niet thuis is en ziet hem bij Huize Kolthof staan.Hey Marc wat doe jij daar nou?
Zien we maandag wel,vanaf maandag moeten de rollen Cody Lebeau en Marc en Sanne Beutinga groter worden!quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Waarom zei Ralf niks terug?![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |