Zoals ik al zei, het gebeurt weleens dat je dat niet in de gaten hebt, we hebben namelijk geen ogen in onze rug. Als je mijn posts goed had gelezen, had je begrepen dat ik het geen enkel probleem vind om de bril zelf omlaag te doen. Ik probeer alleen maar uit te leggen wáárom het precies vervelend kan zijn dat de bril nog omhoog staat want iedereen doet hier alsof dat met luiheid te maken heeft, maar daar gaat het helemaal niet om. De bril omhoog kan voor de vrouw tot gevolgen hebben dat ze met haar billen in de pies komt te zitten. De bril omlaag heeft dat soort gevolgen niet voor mannen. Maar als mannen nou gewoon zittend zouden plassen, dan zou niemand meer hoeven te onthouden om dan wel de bril omlaag te doen, dan wel goed op te letten dát de bril omlaag is. Dus dan zouden we in één klap van alle problemen af zijn: er zou nooit meer één bil (m/v) op een bespetterde pleerand terechtkomen, en al zou de bril onverhoopt toch rechtop staan, dan zou dat al veel minder erg zijn want de rand van de pot zou toch lekker schoon zijn én mannen zouden niet meer iedere dag hun broeken in de was hoeven te doen vanwege de pis die er gedurende de dag op gespetterd en ingetrokken is. Kortom, een win-win-win-situatie.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:02 schreef Rio het volgende:
[..]
Laat ik dan de vraag even anders formuleren: Wat is er dan zo moelijk om even te kijken of de bril omlaag is voordat je wellicht met je blote kont op een ondergepiste rand gaat zitten?
Volgens mij ben je jaloers dat wij overal kunnen plassen zonder wc-pot.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:46 schreef rooierooie het volgende:
Jullie moeten gewoon zittend plassen.![]()
en terwijl het topic helemaal niet serieus bedoelt wasquote:Op vrijdag 26 november 2004 23:42 schreef rooierooie het volgende:
Jullie happen allemaal zo lief.
Wij vrouwen hebben tenminste twee handen vrij, kunnen we nog een boekje lezen ookquote:Op zaterdag 27 november 2004 11:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je jaloers dat wij overal kunnen plassen zonder wc-pot.
Staand plassen is een echt mannending,dat is ons voorrecht.![]()
*mompelt iets over penisnijd*
Een echte kerel heeft ook 2 handen vrij. En zelfs nog een steuntje voor z'n boekquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben tenminste twee handen vrij, kunnen we nog een boekje lezen ook![]()
![]()
Shit helemaal niet aangedachtquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:15 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Een echte kerel heeft ook 2 handen vrij. En zelfs nog een steuntje voor z'n boek![]()
Ik had het topic inderdaad gelezen, wat Rio zegt is dus wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:02 schreef Rio het volgende:
[..]
Laat ik dan de vraag even anders formuleren: Wat is er dan zo moelijk om even te kijken of de bril omlaag is voordat je wellicht met je blote kont op een ondergepiste rand gaat zitten?
Als een man gaat zitten heeft ie zeker geen 2 handen vrij; 1 hand is (bij mij dan toch) nodig om e.e.a bij de (gore) wand van de toiletpot weg te houden...quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:14 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Wij vrouwen hebben tenminste twee handen vrij, kunnen we nog een boekje lezen ook![]()
![]()
Maar zo is het zo.. standaard.quote:Op zondag 28 november 2004 01:39 schreef MUUS het volgende:
Ik vind dit altijd zo'n onzinnige discussie.. Net zo onzinnig als dat gemekker over het dopje van de tandpasta.
Waar maak je je druk om! Gewoon die bril omhoog of omlaag doen als je binnenkomt en plassen. Het kan zo simpel zijn.
Inderdaad...Gewoon de mannen de bril omhoog, en de vrouwen doen hem weer omlaag.Beiden net zovele werk.quote:Op zondag 28 november 2004 01:39 schreef MUUS het volgende:
Ik vind dit altijd zo'n onzinnige discussie.. Net zo onzinnig als dat gemekker over het dopje van de tandpasta.
Waar maak je je druk om! Gewoon die bril omhoog of omlaag doen als je binnenkomt en plassen. Het kan zo simpel zijn.
Dan moet je die WC bril eens naar beneden laten en die goed onder zeiken, vrouw zal niet meer klagen dat je hem omhoog laat danquote:Op donderdag 25 november 2004 21:21 schreef afraidtech het volgende:
Zoals jullie weten is dat een bekend probleem
vrouwen zeuren altijd over dat wij mannen de wc-bril omhoog laten. En dat het dan vies is dat ze dat ding weer omlaag moeten doen. En owee als wij mannen de wc-bril omhoog laten staan dan gaat het dak eraf,
maar als we de rollen nou eens omdraaien. wij mannen moeten altijd dat vieze ding omhoog doen, wat vrouwen vertikken het om na hun behoefte te doen de wc-bril omhoog te doen, zodat wij mannen dat vieze ding niet aan hoeven te dragen.
waarom is het leven zo moeilijk, tis zo frustrerend![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |