haha lekker voor jequote:ga je dan dus precies op die vieze, met pis ondergespetterde rand zitten
Je bedoelt dat je na élk toiletbezoek de rand van de wc-pot schoonmaakt?quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:11 schreef Mexicaantje het volgende:
neej ik hou het altijd netjes.. ongelukjes ruim ik zelf op als ze gebeuren.
Dus doordat jullie niet eerst kijken waar je op gaat zitten ...quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:04 schreef rooierooie het volgende:
Het probleem is niet dat we te beroerd zijn om de wc-bril even omlaag te doen als die nog omhoog staat, het probleem zit ‘m in het gaan zitten zonder in de gaten te hebben dat de wc-bril nog omhoog stond (ja, dat zie je weleens over het hoofd). Je schrikt je in de eerste plaats een ongeluk omdat je het gevoel hebt dat je valt, doordat de pleepot zich iets lager bevindt dan de wc-bril, verder is die stenen pot ijskoud aan je benen en last but not least ga je dan dus precies op die vieze, met pis ondergespetterde rand zitten. Zo duidelijk?
Dit topic niet te serieus nemen he? Proef die sarcastische ondertoon.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:56 schreef iamredleader het volgende:
Sheez (niet ... namelijk fijn.
haha neej ik zeg toch ALS het gebeurt.. kan heus wel mikken in een pot hoorquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:45 schreef rooierooie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je na élk toiletbezoek de rand van de wc-pot schoonmaakt?![]()
Dat kan voor leuke situaties zorgen in de slaapkamer.........quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:48 schreef Rio het volgende:
[..]
Dus doordat jullie niet eerst kijken waar je op gaat zitten ...
Ja, ik had het wel goed gelezen, hoor. En dit is nou precies wat ik bedoel: de meeste mannen dénken dat ze niet spetteren. Of dat ze alleen maar soms spetteren. Maar lieve schatten, als pies een halve meter naar beneden klatert, dan spettert het. De rand van de plee zit onder de pies, ook als je het niet ziet. En jullie broekspijpen ook. Stelletje viespeukjes.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:05 schreef Mexicaantje het volgende:
haha neej ik zeg toch ALS het gebeurt.. kan heus wel mikken in een pot hoorbehalve als ik stuk in me reet heb
![]()
Wat is er dan zo moeilijk aan de bril omlaag doen voor jou?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:46 schreef rooierooie het volgende:
Jullie moeten gewoon zittend plassen.![]()
Het is maar een suggestie, maar je zou bijvoorbeeld ook eerst even het topic kunnen lezen voordat je reageert.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:29 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat is er dan zo moeilijk aan de bril omlaag doen voor jou?
Wordt homo, ben je van het gezeik afquote:Op donderdag 25 november 2004 21:21 schreef afraidtech het volgende:
Zoals jullie weten is dat een bekend probleem
vrouwen zeuren altijd over dat wij mannen de wc-bril omhoog laten. En dat het dan vies is dat ze dat ding weer omlaag moeten doen. En owee als wij mannen de wc-bril omhoog laten staan dan gaat het dak eraf,
maar als we de rollen nou eens omdraaien. wij mannen moeten altijd dat vieze ding omhoog doen, wat vrouwen vertikken het om na hun behoefte te doen de wc-bril omhoog te doen, zodat wij mannen dat vieze ding niet aan hoeven te dragen.
waarom is het leven zo moeilijk, tis zo frustrerend![]()
Laat ik dan de vraag even anders formuleren: Wat is er dan zo moelijk om even te kijken of de bril omlaag is voordat je wellicht met je blote kont op een ondergepiste rand gaat zitten?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:34 schreef rooierooie het volgende:
[..]
Het is maar een suggestie, maar je zou bijvoorbeeld ook eerst even het topic kunnen lezen voordat je reageert.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |