quote:Nee hoor, maar vind dit kapsel echt 3x nix....
Op vrijdag 19 oktober 2001 01:35 schreef Roache_ het volgende:[..]
Homohatende dyslecticus die je er bent!
quote:
Priscella gelukkig naar Arm
Priscella is nog maar net binnen of ze mag al naar Arm vertrekken. Dit vindt ze echter helemaal niet erg.
Mascha Prins 18-10-2001 22:56Arm - Priscella is duidelijk bij haar aankomst in het Huis. In de auto vertelt ze Patty dat ze liever niet bij Leo in het team wil. Ze vindt hem irritant.
Haar aversie tegen hem blijkt direct als ze de woonkamer in Rijk binnen loopt. Ze begroet Leo met een schouderklopje, maar ze zoent hem niet.Ze heeft geluk, want Rijke captain Danielle kiest voor Tania. Dit tot grote tevredenheid van het team van Pascal, want Priscella was hun eerste keus.
Sigaret
Zodra Priscella de Arme kant heeft betreden, is het eerste wat ze zegt: Ik smacht naar een sigaret . Ze krijgt direct te horen dat er weinig te roken is in Arm. Bovendien is er ook geen tijd voor, want alle Bewoners moeten naar buiten voor de exitprocedure.
Als ze allemaal weer terug in het Huis zijn, er hoefde vandaag niemand te vertrekken, kakelt iedereen door elkaar heen. Priscella vertelt dat ze in het vliegtuig nog heerlijk gegeten heeft.
Gemasturbeerd
Daarna wil ze direct weten wat er met Audrey is gebeurd. Als ze hoort dat zij vertrokken is, vraagt ze: Is de situatie geescaleerd? Pascal heeft daar een gevat antwoord op: Niet geescaleerd, gemastubeerd. In het bad.
Dan wil ze weten wat de Bewoners in Arm te eten krijgen. Dat het erg weinig is, vindt ze niet erg. Ik ben in Spanje toch zes kilo aangekomen. Ze heeft in Spanje trouwens nog een hele leuke week gehad, vertelt ze. Ze krijgt ook meteen te horen dat de douche ijskoud is en dan is het tijd voor een rondje door het Huis.
bron: de BB site
iedereen zijn mening toch
En wat is er mis met een beetje arrogantie?? (niet dat ik haar daar op betrapte hoor) maar het lijkt wel of je van sommige kneusjes hier met je hoofd gebogen in een hoekje moet gaan zitten om niet als arrogant bestempeld te worden.
Mensne die meteen "Nep" gaan lopen bleren: Beetje standaard afzeik woordje: Hoe weet je nou of iemand "nep" is als je die persoon helemaal niet in het echt kent..zou jij 100% jezelf zijn in zo'n situatie??? Bah, kinderachtig geneuzel.
Zeikerds.
quote:Kweenie of je het weet, tis de gewoonte hier dat alle inkomende bewoners grondig worden geanalyseerd en beoordeeld, terecht of onterecht.
Op vrijdag 19 oktober 2001 10:33 schreef Vivi het volgende:
-knip-
Zeikerds.
quote:Ik vond haar lachje te gemaakt. Mag ik!
Op vrijdag 19 oktober 2001 10:33 schreef Vivi het volgende:
Ik vind het een hartstikke leuke knappe meid, dat gezeik over haar kapsel ja of nee, Lekker Belangrijk!!!En wat is er mis met een beetje arrogantie?? (niet dat ik haar daar op betrapte hoor) maar het lijkt wel of je van sommige kneusjes hier met je hoofd gebogen in een hoekje moet gaan zitten om niet als arrogant bestempeld te worden.
Mensne die meteen "Nep" gaan lopen bleren: Beetje standaard afzeik woordje: Hoe weet je nou of iemand "nep" is als je die persoon helemaal niet in het echt kent..zou jij 100% jezelf zijn in zo'n situatie??? Bah, kinderachtig geneuzel.
Zeikerds.
Ik heb gewoon mijn twijfels over haar. Ik denk dat zij zich er heel erg van bewust is dat de buitenwereld meekijkt, anderen vast ook wel hoor, maar ik heb zowieso altijd een beetje moeite met mensen die heeeel lang nadenken voordat ze iets zeggen. Dat vond ik vooral duidelijk in het filmpje over haar. Toen ze gevraagd werd iets over zichzelf te vertellen. Alsof je dat niet allang in je hoofd hebt zitten na 20 screening rondes.
(Genoeg argumenten?)
quote:waarschijnlijk net zolang als jij over jouw reactiepost! nadenkt
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:36 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ik heb gewoon mijn twijfels over haar. Ik denk dat zij zich er heel erg van bewust is dat de buitenwereld meekijkt, anderen vast ook wel hoor, maar ik heb zowieso altijd een beetje moeite met mensen die heeeel lang nadenken voordat ze iets zeggen. Dat vond ik vooral duidelijk in het filmpje over haar. Toen ze gevraagd werd iets over zichzelf te vertellen.
(Genoeg argumenten?)
quote:Ja hoor, ik zal wel happen. (Hou ik van, happen)
Op vrijdag 19 oktober 2001 11:59 schreef Nyrem het volgende:[..]
waarschijnlijk net zolang als jij over jouw reactiepost! nadenkt
Sommige mensen hebben ook nog andere dingen te doen dan alleen maar posten
en kijken of er reacties zijn. Werk. Zegt dat je iets?
quote:Ja en wat een kinderstem, jeee. Volgens mij was ze bloed en bloed nerveus zat de hele tijd te bewegen en was een beetje te erg blij. Het lijkt me ook een beetje een posee-typje, "kijk eens wie ik ben" en verder niet zoveel voorstellen.
Op vrijdag 19 oktober 2001 02:14 schreef CJ het volgende:
Ik vond 'r wel lief en schattig over komen. Heel anders dan ik had verwacht naar aanleiding van al die (sterke?) verhalen die ik hier heb gehoord.
Ach ze boeide me dus niet echt, keek eig. alleen om te kijken wie zij nou was. Heb daarna alleen nog maar op Gert-Jan gelet. Leuke vent!
Verschrikkelijk irritant wijf
Ik snap niet dat iedereen het zo een tof wijf vindt, zijn jullie blind ofzo?
quote:lief??? schattig??? hebben we het over dezelfde Priscella?
Op vrijdag 19 oktober 2001 02:14 schreef CJ het volgende:
Ik vond 'r wel lief en schattig over komen. Heel anders dan ik had verwacht naar aanleiding van al die (sterke?) verhalen die ik hier heb gehoord.
quote:Euhh, nee, leg eens uit.
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:30 schreef Brighteyes het volgende:Werk. Zegt dat je iets?
quote:nee je zegt het goed...zegtme niets
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:30 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Ja hoor, ik zal wel happen. (Hou ik van, happen)
Sommige mensen hebben ook nog andere dingen te doen dan alleen maar posten
en kijken of er reacties zijn. Werk. Zegt dat je iets?
quote:Vraag het aan Nyrem...
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:33 schreef Yarael het volgende:
Hoe doet Priscella het?
quote:tot nu toe presteert ze nog helemaal nix
Op vrijdag 19 oktober 2001 15:33 schreef Yarael het volgende:
Hoe doet Priscella het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |