quote:Van Coos of Richard op de streams? Ik weet 't ook niet.
Op donderdag 27 september 2001 23:20 schreef Tinkepink het volgende:waar heb je dat vandaan?
Edit: typo
quote:paranoia eerder denk ik
Op donderdag 27 september 2001 23:24 schreef Struggle het volgende:
paranormaal?
[Dit bericht is gewijzigd door zeeuws jongetje op 27-09-2001 23:31]
quote:Das in deze situatie wel heel waarschijnlijk ja. Zeker als ze dit niet eerder heeft gehad.
Op donderdag 27 september 2001 23:30 schreef zeeuws jongetje het volgende:[..]
paranoia eerder denk ik
Die kale zal wel een alcohol vergiftiging hebben of zo, of op zijn minst constand stront lazeres rondzwalken daar.
quote:Wat heeft ze JOU misdaan Sakura? Ik lees alleen maar verbitterde posts van jou over Priscella. Het is ook niet mijn favoriete Fokster, laat staan BB bewoonster, maar ik vind dit zo langzamerhand aardig irritant worden. Misschien zou je ermee op willen houden? Of voor eens en altijd duidelijk maken wat er aan de hand is. Dit is puur schoppen wat je doet. En heeft niks met BB te maken.
Op donderdag 27 september 2001 23:33 schreef Sakura het volgende:
Whahahaha, alsof er één zichzelf respecterend spook is dat zich zou vermoeien met een of ander lelijk kaal mens in een of ander vaag huis in spanje whahahaahhahaDie kale zal wel een alcohol vergiftiging hebben of zo, of op zijn minst constand stront lazeres rondzwalken daar.
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 27-09-2001 23:39]
quote:
Op donderdag 27 september 2001 23:33 schreef Sakura het volgende:
Whahahaha, alsof er één zichzelf respecterend spook is dat zich zou vermoeien met een of ander lelijk kaal mens in een of ander vaag huis in spanje whahahaahhahaDie kale zal wel een alcohol vergiftiging hebben of zo, of op zijn minst constand stront lazeres rondzwalken daar.
Pris heeft wel meer zulke zaken meegemaakt in het verleden, maar dat is niet aan mij om het hierover te hebben. Haar verleden doet er niet toe.
Later kan ze het misschien wel zelf verklaren.
En ja Pris zat wel vaker achter het toetsenbord met een slok op, maar zo zijn er 'tig'!
quote:Waarom vertel je het dan?
Op donderdag 27 september 2001 23:44 schreef KingShakur het volgende:Pris heeft wel meer zulke zaken meegemaakt in het verleden, maar dat is niet aan mij om het hierover te hebben. Haar verleden doet er niet toe.
Later kan ze het misschien wel zelf verklaren.
quote:Er kan inderdaad ook iets achter zitten wat wij helemaal niet verwachten. Hoeft natuurlijk niets met alcohol o.i.d. te maken hebben, maar daar wordt 'logisch' wel aan gedacht als men hier kenbaar maakt dat ze 'redelijk vaak' drinkt...
Op donderdag 27 september 2001 23:53 schreef Loedertje het volgende:[..]
Waarom vertel je het dan?
quote:Niks verbitterd, alleen zo nu en dan een beetje flink tegengas tegen de BB3 godin hier op Fok, is wel op zijn plaats denk ik. Is er in ieder geval 1 die een beetje relatieverend optreed.
Op donderdag 27 september 2001 23:38 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Wat heeft ze JOU misdaan Sakura? Ik lees alleen maar verbitterde posts van jou over Priscella. Het is ook niet mijn favoriete Fokster, laat staan BB bewoonster, maar ik vind dit zo langzamerhand aardig irritant worden. Misschien zou je ermee op willen houden? Of voor eens en altijd duidelijk maken wat er aan de hand is. Dit is puur schoppen wat je doet. En heeft niks met BB te maken.
Beetje interressant lopen doen van die kale, en nou moeten wij zeker allemaal ohhh en ahhh gaan lopen roepen, nou, dank je, ik pas er voor. Maar ja, misschien lijd zij ook wel aan het jomanda syndroom.
Iemand die echt de gave heeft om geesten te zien, en echte gave heeft, die loopt er niet mee te koop.
Echt, er zijn 2 mogelijkheden, of het jomanda syndroom, of het heineken syndroom. Take your pick.
quote:Tegengas is prima, alleen je woordkeus getuigt niet van veel relativeringsvermogen, eerder van 'oud zeer'.
Op donderdag 27 september 2001 23:57 schreef Sakura het volgende:[..]
Niks verbitterd, alleen zo nu en dan een beetje flink tegengas tegen de BB3 godin hier op Fok, is wel op zijn plaats denk ik. Is er in ieder geval 1 die een beetje relatieverend optreed.
quote:En waarom doet zij interessant en de rest van de bewoners niet? Is interessant doen alleen van toepassing als je aangeeft geesten te zien? Bovendien heb ik dat alleen uit de mond van Coos gehoord, niet van Priscella. Ik zie geen verschil met de rest van de bewoners. Die proberen ook interessant te doen bij tijd en wijle. Dat doet ieder mens wel eens. En ik roep zeker geen ohh of ahh. Dat doe ik pas als ze het verdiend.
Beetje interressant lopen doen van die kale, en nou moeten wij zeker allemaal ohhh en ahhh gaan lopen roepen, nou, dank je, ik pas er voor. Maar ja, misschien lijd zij ook wel aan het jomanda syndroom.
quote:Ik heb het dan ook nog niet van haarzelf gehoord. Het is tweedehands info. Misschien heeft zij het er alleen over in het spaanse huis omdat ze immers niemand anders heeft om erover te praten.
Iemand die echt de gave heeft om geesten te zien, en echte gave heeft, die loopt er niet mee te koop.
quote:Nee. Ik take niks. Ik take alleen notie van het feit dat jij in elk BB topic over Priscella nogal ongenuanceerd probeert 'tegengas' te geven, en dat stoort me. Doe het dan op een volwassen manier.
Echt, er is zijn 2 mogelijkheden, of het jomanda syndroom, of het heineken syndroom. Take your pick.
quote:omdat ie interessant wil doen
Op donderdag 27 september 2001 23:53 schreef Loedertje het volgende:[..]
Waarom vertel je het dan?
je hebt nog 4 vrouwen in het huis:
- audrey
- sandy
- tania
- priscilla
dus 50% kans dat ze er volgende week ingaat .. zo niet dan pas over drie weken waarschijnlijk (als het om en om 2 mannen en 2 vrouwen in het huis komen)
quote:En jij niet he?
Op vrijdag 28 september 2001 00:33 schreef Nyrem het volgende:
omdat ie interessant wil doen
quote:klopt.... waarom interessant doen? Ik vind BB verschrikkelijk.
Op vrijdag 28 september 2001 09:07 schreef Gellarboy het volgende:[..]
En jij niet he?
ps: onderbouw je bewering volgende keer met posts, goed?
quote:Minder make-up gebruiken...
Op donderdag 27 september 2001 23:28 schreef CJ het volgende:
Gehoord op de streams. Wat ik er van kon opmaken is dat ze kleuren zou zien..
quote:...als ze in die spiegels kijkt?
. En heel vaag hoorde ik iets van gezichten op de muren ofzo.Priscella slaapt dus niet meer sinds ze daar last van heeft...
Edit: typo
quote:Misschien was het beter geweest als ze voor deelname aan BB3 al een beetje zelfkennis had.
Op vrijdag 14 september 2001 23:11 schreef Cynix ® het volgende:
Vervolg op: Priscella, deel 1
En het eerste deel van: Priscella, en wat er aan Fok! is veranderdZe is ervan overtuigd dat je na afloop van het programma een enorme zelfkennis bezit, omdat je jezelf echt 'tegen komt'.
quote:Gebruikt ze niet eens!!
Op vrijdag 28 september 2001 17:06 schreef Loedertje het volgende:[..]
Minder make-up gebruiken...
quote:
Op vrijdag 28 september 2001 22:34 schreef Kampie het volgende:[..]
Gebruikt ze niet eens!!
quote:Nou, 't is wel BB hoor, doe gerust mee.
Op donderdag 27 september 2001 23:32 schreef CartWOman het volgende:
Klinkt niet goed, dat verhaaltje over Priscella.
Vreemd genoeg verbaast het me niet; maar ik ga me niet wagen aan vooroordelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |