quote:Op donderdag 25 november 2004 18:15 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik kan er wel een printscreen van maken, maar dan zie je het gewoon `normaal` zoals het hoort .
quote:Op donderdag 25 november 2004 18:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
:') .
Ai, en als je die niet meer hebt..quote:Op donderdag 25 november 2004 18:28 schreef depax het volgende:
wat wil helpen gebruik de default drivers van cd eens ik run me radeon ook op die want andere drivers ( even official ones) crashte me pc constant
Ok.. bedankt zal het proberenquote:Op donderdag 25 november 2004 18:36 schreef depax het volgende:
proberen aan te vragen bij nvidea gewoon zeggen ben me installatie cdrom kwijt en nu heb ik problemen met jullie nieuwste drivers kunnen jullie mij de oude zenden.
zal je serienummer moeten opgeven en dan kijken hun welke drivers daarbij horen.
Je help zelf ook niet echt hoor!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:44 schreef depax het volgende:
begrijp niet waarom sommige mensen gewoon grappig willen doen laatste tijd ipv te helpen waar dit forum voor is
sad
Ja iig nog bedankt voor je hulp ik hoop dat het met die oude drivers wel lukt.. ik heb ook al met die hardware versnelling gekloot maar dat hielp ook niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:06 schreef depax het volgende:
huh tis beter dan een k*t smilie en ik help wel dedelijk adviseren is ook helpen.
Helpen valt niet altijd onder het oplossen proberen wil ook al zeggen helpen.
Goh.. zo´n reactie had ik echt niet verwacht...quote:Op donderdag 25 november 2004 18:40 schreef Crazykill het volgende:
Misschien is hij een flikker?
Wat is datquote:Op donderdag 25 november 2004 19:29 schreef LePenseur het volgende:
En als je met de AA en AFF veranderd in de opties van je videokaart? Het is goed mogelijk dat het daar aan ligt.
Ik heb het gevonden... bij Nvidia kan je een toepassing toevoegen, heb ik fifa2005.exe dus gedaan. Dan kan je het op Toepassing gestuurd, 2x , 4x of 8x zetten.. welke van die 4 moet ik dan zetten? (Hij stond op toepassing gestuurd)quote:Op donderdag 25 november 2004 20:12 schreef LePenseur het volgende:
Frequentie dat niet veroorzaken lijkt me. AA staat idd anti-aliassing, AF (sorry 1 f teveel) voor antistropische filtering. Als je Ati-kaart hebt kan je die instellingen veranderen bij geavanceerde eigenschappen van je beeldscherm., nvidia denk ook wel maar weet ik niet zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |