Ik moet nog wat mensen terugzoeken. Maar daar heb ik nu geen tijd voor. Komt vanzelf wel, alle tijd.quote:Op vrijdag 26 november 2004 07:54 schreef Blinky het volgende:
Het topic is doodgevallen
Wanneer is de eerstvolgende meet?quote:Op vrijdag 26 november 2004 07:54 schreef Blinky het volgende:
Het topic is doodgevallen
quote:Op donderdag 25 november 2004 20:25 schreef Manono het volgende:
[..]
Ha Rip, tjaaaaah![]()
*vét geheimzinnig en interessant doet*
Alles goed? Nog wel eens in Het Schuim? De Fokker en ik waren er afgelopen weekend nog.
Er missen sowieso nog wat namen die ik zelfs weet. En ik weet nooit watquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik geloof ook idd niet dat het hierbij blijft! Al was het maar omdat toch niet iedereen zijn handjes thuis weet te houden op een meet!![]()
Dus dit krijgt gewoon zo nu en dan een kickje!
Noem ze danquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er missen sowieso nog wat namen die ik zelfs weet. En ik weet nooit wat
Jawelquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik mist er iig nog 1, maar goed, dat is denk ik ook niet aan mij om te spillen...
Neuh... dat kwam tussen neus en lippen door en er schijnt nog wat oud zeer bij te zitten... neh... niet leuk.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jawel
d'r missen er wel meer nog, zijn een aantal ook al van genoemd zelfsquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik mist er iig nog 1, maar goed, dat is denk ik ook niet aan mij om te spillen...
Dat heb ik ook een keer gedaan met Opa. Totdat er een grote neger op me afkwam die dacht dat ik Manono wasquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
![]()
Ik kom er weinig de laatste tijd! Maar nu ga ik natuurlijk posten en bij elke femme fatale die binnenkomt "manono" roepen, met een vertwijfelde blik in mijn ogen
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:24 schreef boebiedoe het volgende:
Noem gewoon de namen of zeg niks, het begint irritant te worden..
quote:In R&P heb je ook zo'n clubje die het met elkaar doet en daar steeds ruzie over heeft.
Whistler en Faithy
Faithy en Micha
Micha en Texelonia
Danielluh en Whistler
Faithy en een paar fokkers die haar zogenaamd aanranden?
Dustbunny en Whistler
Gelet op de hysterische reacties en het gezeik onderling hebben ze vast allemaal geneukt. Hopelijk staat er nog wat tussen dat je niet hebt
Preutse doozquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:45 schreef SEMTEX het volgende:
J. veenlijk was een goede vriend in die tijd, maar ik heb nooit met hem geneukt
Een preutse doos zijn op Fok is tegenwoordig uniekquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:48 schreef SeLang het volgende:
[..]
Preutse dooz
Whehe, ik wilde 2 namen noemen maar ik zie dat die al genoemd zijn, heb jij zeker gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een preutse doos zijn op Fok is tegenwoordig uniek
Hmmm welke?quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Whehe, ik wilde 2 namen noemen maar ik zie dat die al genoemd zijn, heb jij zeker gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |