Het zieke is dat ik nog tranen in mijn ogen heb Gijs...quote:Op donderdag 25 november 2004 14:52 schreef mr_Brown het volgende:![]()
[afbeelding]
2 minute shop made by Sjo![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 25 november 2004 14:56 schreef mr_Brown het volgende:
nog een keertje dan maar
Bastard:
[afbeelding]
volgens google dan
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:59 schreef mr_Brown het volgende:
whahahhahahahahaha
deze url:
http://www.chubbybrown.com/home.php
* UPS belt*quote:Op donderdag 25 november 2004 14:56 schreef mr_Brown het volgende:
nog een keertje dan maar
Bastard:
[afbeelding]
volgens google dan
WHAHAHAHHAHAHAHAquote:
Ik ken die seriequote:Op donderdag 25 november 2004 14:56 schreef mr_Brown het volgende:
nog een keertje dan maar
Bastard:
[afbeelding]
volgens google dan
ik nietquote:Op donderdag 25 november 2004 15:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ken die serie
Een lekkere kop kaneelthee met pepernotenquote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef mr_Brown het volgende:
1
11
21
1211
111221
312211
wat komt nu???
131**2quote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef mr_Brown het volgende:
1
11
21
1211
111221
312211
wat komt nu???
de 1e 3 zijn goedquote:Op donderdag 25 november 2004 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
131**2
lEn mijn antwoord danquote:Op donderdag 25 november 2004 16:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
de 1e 3 zijn goed![]()
oh ehhh..... nee.. niet goedquote:Op donderdag 25 november 2004 16:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
lEn mijn antwoord dan![]()
hahahahhaquote:Op donderdag 25 november 2004 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fuck jou BrownIk kom er niet uit
333112quote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef mr_Brown het volgende:
1
11
21
1211
111221
312211
wat komt nu???
13112221quote:Op donderdag 25 november 2004 15:55 schreef mr_Brown het volgende:
1
11
21
1211
111221
312211
wat komt nu???
neequote:Op donderdag 25 november 2004 18:46 schreef Bastard het volgende:
Ja.
WHOEHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHA deze blijft echt fucking droogquote:
Renquote:Op donderdag 25 november 2004 21:53 schreef Arcee het volgende:
O-Ren,
Mensen die enkel en alleen in Onzin posten
Die moet ik eigenlijk ook nog zien.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:12 schreef Chocobo het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die bolle klootzak 'Der untergang' vind
Erg goed.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:15 schreef Strolie75 het volgende:
Die moet ik eigenlijk ook nog zien.
quote:Op donderdag 25 november 2004 21:53 schreef Arcee het volgende:
O-Ren,
Fiona en Nero staan er ook in.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:53 schreef Arcee het volgende:
Hallo??quote:Op donderdag 25 november 2004 23:31 schreef mr_Brown het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
zoooooo trots![]()
Ja, duhquote:Op donderdag 25 november 2004 23:44 schreef chibibo het volgende:
Wordt Lord of the Rings alsnog als trilogie box uit gebracht. Als ik dat had geweten.
Peter Jackson riep al die jaren dat er geen box zou komen, omdat dat niet eerlijk zou zijn tegenover degenen die de Special Editions al los hadden gekocht. Kan die wanstaltelijke snotgurg niet gewoon zijn woord houden?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, duh![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 23:44 schreef chibibo het volgende:
Wordt Lord of the Rings alsnog als trilogie box uit gebracht. Als ik dat had geweten.
Chiquote:Op donderdag 25 november 2004 23:45 schreef chibibo het volgende:
Ker.
Ik ben te naief.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:57 schreef kepler het volgende:kom op zeg. Dat lag er toch zoooo dik bovenop
blijkbaarquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:06 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik ben te naief.
Ja, dat lag helemaal niet voor de hand, hè?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:44 schreef chibibo het volgende:
Hoerquote:Op vrijdag 26 november 2004 07:27 schreef Strolie75 het volgende:
morgeuh
Succes vandaag Ker!![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 07:33 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoer
ik koop zowieso niks meer komende tijdquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, weer twee games die ik kan overslaan. Prince of Persia 2 en Killzone. Over die laatste had ik toch al mijn twijfel,s maar ergens hoopte ik dat Sony en Guerilla de beloftes waar zouden maken. Niet dus, het is bagger. En Ubisoft heeft wat mij betreft sinds lange tijd weer eens een steek laten vallen met Prince of Persia 2. Donkere omgevingen, een cynische prins, meer vechten en minder puzzels, veel backtracken om de speelduur te verlengen en een afschuwelijke rocksoundtrack. Als ik dat wil koop ik wel Devil May Cry![]()
Jammer, maar nu blijft er wel geld over voor toppertjes als Metroid Prime: Echoes!
Brothers in Arms wordt een must-have. En ik hoop tijdens de kerstvakantie Metal Gear Solid 3 te kunnen spelenquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:25 schreef kepler het volgende:
ik koop zowieso niks meer komende tijd
pas Brothers in Arms en heeeel misschien Forza
lijkt me ook niks MGS3quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Brothers in Arms wordt een must-have. En ik hoop tijdens de kerstvakantie Metal Gear Solid 3 te kunnen spelen
Ik over 6:45quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:43 schreef mr_Brown het volgende:
tralalalalalalalalalalalalalalalalalala lekker weekend![]()
![]()
![]()
![]()
over 8 uur
Mede-chubby Gijs!quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu
quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:47 schreef silver-surfer het volgende:
Mogu
Jaaaaaaa gijs... der Untergang is een prachtig gemaakte filmquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mede-chubby Gijs!Hoe was Der Untergang?
Alexander schijnt trouwens te sucken! Jij zult hem vast geweldig vinden!![]()
WHAHAAHAHAHAHA die smiliequote:
Collega van me is vorige week naar de sneak geweestquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
Waar ben je naar de bios geweest?
Deze week gaat ook The Incredibles in premiere!![]()
dat is alvast voor vanavondquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAAHAHAHAHA die smilie
Hoerrrtje
Wij gaan 8 december geloof ik!quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:57 schreef mr_Brown het volgende:
Collega van me is vorige week naar de sneak geweesthij vondt em iig heel erg goed
quote:Canada Outdoor
Actieve groepsreis met veel outdoor activiteiten
Drie weken actief in de natuur van West Canada met een flexibel keuzeprogramma. Ga op zoek naar orka’s, walvissen en beren of kies voor zeekajakken, klimmen en raften. De route brengt je onder andere langs verlaten stranden, een afgelegen indianendorp en de Rocky Mountains. Besneeuwde bergen, watervallen en dichte oerbossen bepalen het uitzicht. Een gediplomeerde en ervaren gids / chauffeur zorgt voor een onbezorgde vakantie. Er wordt vaak meerdere nachten op dezelfde plaats overnacht waarbij hostels en kamperen elkaar afwisselen. Een ontspannen en gevarieerde reis waar veel tijd is voor individuele invulling van het programma.
Aantal dagen: 21
Aantal deelnemers: min 9, max 11
Comfort: 1
Zwaarte: 3
Vancouver Island en Indianen cultuur
De reis begint met een vlucht naar Vancouver, waar de reisleider klaarstaat met de ruime maxivan. Na een overnachting in deze gezellige stad nemen we de ferry naar Vancouver Island. Al gauw laten we de drukte achter ons en rijden langs bergen en dichte wouden.
We zijn op weg naar het kleine eilandje Alert Bay, centrum van de Indiaanse houtsnijkunst.
We verblijven hier drie nachten in een hostel wat traditioneel gebouwd is van cederhouten boomstammen en een schitterend uitzicht heeft over het water van de Johnstone Strait.
Op Alert Bay is een interessant museum over de rijke Indianen cultuur. Locale kunstenaars verkopen authentiek houtsnijwerk. Je kunt er bovendien prachtige strandwandelingen maken met uitzicht op de besneeuwde pieken van de Coastal Mountains.
Orka’s en beren
Vanuit Alert Bay bestaat de mogelijkheid om twee indrukwekkende excursies te maken.
Je kunt bijvoorbeeld op zoek gaan naar orka’s in Johnstone Strait. Vanaf de kleine boot speuren we de horizon af naar de grote zwarte rugvinnen. Vaak kan de boot heel dichtbij komen zodat je de mooie zwart-witte tekening op de flanken van de orka’s kunt zien.
Onderweg wordt vaak ook ander wildlife waargenomen zoals zeeleeuwen en dolfijnen.
Op de stranden zijn soms zwarte beren en poema’s te zien op zoek naar voedsel.
Tijdens een andere excursie kun je grizzlyberen observeren in de beroemde baai van Knight Inlet. Met een bootje steken we van Alert Bay over naar het vasteland waar de beren een maaltijd van bessen, schaaldieren of zalm bij elkaar scharrelen.
Gigantische bomen en stille stranden
Op Vancouver Island is er volop gelegenheid om te genieten van het natuurschoon.
We brengen een bezoek aan Strathcona Park waar we een wandeling maken in Paradise Meadows. Via een kronkelende bergweg rijden we naar het Pacific Rim National Park.
Onderweg maken we een stop in Cathedral Grove waar in het gematigde regenwoud enorme woudreuzen te bewonderen zijn. Metersdik en huizenhoog torenen de eeuwenoude Sitka Spruce, Western Cedars en Douglas Fir boven het met lange baardmossen beklede bos uit.
Aan de grillige en ruige kust vinden we diverse stille stranden met de meest prachtige getijdenpoelen waarin het wemelt van de zeesterren, schelpen, krabben en zeeanemonen. Vanuit het hippe Tofino zijn diverse excursies mogelijk zoals een zeekajaktocht,‘whalewatchen’ of een bad in de warme bronnen van de Clayoqout Sound.
Vervolgens rijden we via de totempalen van Duncan en de muurschilderingen van Chemainus naar Victoria. Er is volop gelegenheid om de zeer Engels aandoende stad te verkennen.
Ook hier zijn prima mogelijkheden om orka’s en grijze walvissen te observeren met een zodiac of overdekte boot.
Glacier National Park en de Rocky Mountains
Een schitterende ferryovertocht brengt ons terug naar het vasteland. We rijden naar Glacier National Park. De vele gletsjers slijpen diepe U-vormige valleien uit waardoor in de
loop van duizenden jaren een dramatisch landschap ontstaan is. We stoppen boven op de woeste Roger’s Pass om te genieten van het uitzicht. Rondom de pas bestaat een goede kans om Bighorn sheep op de steile rotswanden te zien. Vervolgens bezoeken we Yoho National Park, de onbekende parel van de Rockies. Je kunt hier kiezen tussen een optionele rafttocht op de wilde Kicking Horse River of een wandeling naar de 287 meter hoge Takkakaw Falls.
Natuurlijk ontbreken ook de beroemde parken Jasper en Banff niet. Een onvergetelijke wandeling, één van de mooiste trails in de Rockies, brengt ons naar the Valley of Ten Peaks.
Over de beroemde Icefields Parksway rijden we naar Jasper. Scherpgetande bergkammen rijzen hoog boven de naaldwouden uit en veel bergen zijn bedekt met sneeuw en ijs.
Bij de Athabasca Gletsjer bestaat de mogelijkheid om een wandeltocht op de gletsjer te maken onder begeleiding van een gids. We maken wandelingen bij Mount Edith Cavell en Mount Robson, de hoogste berg van de Canadese Rockies. Ter afsluiting van deze actieve reis rijden we naar het outdoorparadijs Whistler. In de winter is dit het beste skigebied van Canada en in de zomer kun je er prachtige wandelingen in het hooggebergte maken, mountainbiken, wildwatervaren of onder leiding van een gids een dagje rotsklimmen. In Vancouver is er in de ochtend tijd om de gezellige binnenstad te verkennen alvorens we naar de luchthaven vertrekken voor de terugreis naar Amsterdam.
Dagprogramma
1. vlucht Amsterdam – Vancouver, hostel
2. ferry naar Nainamo en Alert Bay, hostel
3. optionele orka excursie Johnstone Strait, hostel
4. optionele beren excursie Knight Inlet, hostel
5. rit naar Strathcona, onderweg diverse stops en hike, camping
6. rit naar Pacific Rim NP, onderweg diverse stops, camping
7. bezoek Tofino, diverse excursies mogelijk, camping
8. rit naar Victoria via Duncan en Chemainus, camping
9. vrije dag Victoria, camping
10. ferry naar Tsawwassen, rit naar Merrit, camping
11. rit naar Glacier National Park, hike, camping
12. bezoek Yoho NP, middag keuzeprogramma, camping
13. rit naar Banff NP, hike, bezoek Lake Louise, camping
14. wandeling Johnstone Canyon, middag keuzeprogramma, camping
15. rit Icefields Parkway, stop bij Athabasca gletsjer, camping
16. wandeling naar Mount Edith Cavell, middag vrij, camping
17. wandeling Mount Robson, in de middag rit naar Clinton, camping
18. rit naar Whistler, middag vrij, hostel
19. Whistler keuzeprogramma, namiddag rit naar Vancouver, hostel
20. Ochtend vrij, middagvlucht Vancouver –Amsterdam
21. Aankomst Amsterdam
https://www.globustravel-(...)nada.htm???370001225
quote:Actieve groepsreis met veel outdoor activiteiten
[warezhoer] *Thuis heeft* [/warezhoer]quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
30 juli tot en met 19 augustusquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
Van wanneer tot wanneer gaan jullie nu?
In Pathe Scheveningen... wilde eigenlijk naar Pathe de Kuip gaan... maar daar begon de film te laat... duurt ook nog eens 2.5 uurquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:55 schreef Strolie75 het volgende:
Ooooh ...gozer... denk na....quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat is alvast voor vanavond
Wij gaan nu ook altijd naar Scheveningen! Ik vertik het om naar Islamsterdam te gaan!quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:11 schreef silver-surfer het volgende:
In Pathe Scheveningen... wilde eigenlijk naar Pathe de Kuip gaan... maar daar begon de film te laat... duurt ook nog eens 2.5 uur
Maar wat een film gijs... hoewel tis eigenlijk meer een docufilm... duits meesterwerk...
Rond die periode gaan wij ook.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:10 schreef -Struikrover- het volgende:
30 juli tot en met 19 augustus
quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooh ...gozer... denk na....
Het enige wat jij vanavond gaat zien vanuit jou Kart is: [afbeelding]
ik hoop het ook niet voor jequote:Op vrijdag 26 november 2004 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rond die periode gaan wij ook.![]()
*hoopt dat ik ze niet tegenkom*![]()
Grote praat, tegen ons zei je iets andersquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Rond die periode gaan wij ook.![]()
*hoopt dat ik ze niet tegenkom*![]()
denk na ookquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Stel je voor, loop je daar in zo’n prachtig natuurgebied, hoor je opeens domme Nintendo-praat in het Nederlands achter je.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:15 schreef mr_Brown het volgende:
ik hoop het ook niet voor je
Ik zal wel ff naar je zwaaien als ik je voor de 3e x inhaalquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
whahahahahahahahaquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Stel je voor, loop je daar in zo’n prachtig natuurgebied, hoor je opeens domme Nintendo-praat in het Nederlands achter je.![]()
En heerlijke whisky'squote:Op vrijdag 26 november 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel een beetje over Canada trouwens.Natuur lijkt me echt prachtig, maar ik vind het ook fijn als er wat historische bezienswaardigheden zijn. Wat dat betreft was Schotland ideaal, mooie natuur en oude kastelen.
![]()
ja, dat gevoel heb ik bij Canada ook..... als ik van de natuur wil genieten kan ik ook naar de Kralingse bossen gaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel een beetje over Canada trouwens.Natuur lijkt me echt prachtig, maar ik vind het ook fijn als er wat historische bezienswaardigheden zijn. Wat dat betreft was Schotland ideaal, mooie natuur en oude kastelen.
![]()
Zo, zeg dat wel!quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:29 schreef GinaG het volgende:
En heerlijke whisky's![]()
En dat verbaasd je serieusquote:Op donderdag 25 november 2004 23:44 schreef chibibo het volgende:
Prachtigquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Onze vakantie voor van de zomerben er zooooooooooo blij mee, hiken met chubby Noot
[..]
Is dat zo'n Gay-bos?quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
ja, dat gevoel heb ik bij Canada ook..... als ik van de natuur wil genieten kan ik ook naar de Kralingse bossen gaan
WHOEHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja, dat gevoel heb ik bij Canada ook..... als ik van de natuur wil genieten kan ik ook naar de Kralingse bossen gaan
Precies, lange afstanden rijden is Struikrover nu toch wel gewend!quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:30 schreef Chocobo het volgende:
Prachtigmaar waarom trekken jullie er niet met zijn 3-en doorheen. Groepsreizen Gijs
Nee gijs... je ziet zeker ook wel shit uit Berlijn... en hard ook...quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:13 schreef Strolie75 het volgende:
Krijg je eigenlijk ook een beeld van de strijd in Berlijn of speelt het zich echt alleen in de Bunker onder de Reichkanselarei af?
Tuuuuuuuuuuuuuurlijk hahahahaha ... probeer eerst maar eens een geschikte helm te vinden tussen alle normale matenquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:17 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik zal wel ff naar je zwaaien als ik je voor de 3e x inhaal
[afbeelding]
Gijs, heb weer respect terug gekregen voor je filmsmaakquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
Nee gijs... je ziet zeker ook wel shit uit Berlijn... en hard ook...
Maar het grootste gedeelte speelt zich af in de bunker idd..
Hoorde ook diverse mensen huilen in de bioscoop.. en dat kan ik goed begrijpen... kreeg zelf ook een aantal keer een brok.....
Rotterdamquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Als ik ooit de behoefte voel om naar Turkije, Marokko of Suriname op vakantie te gaan zal ik die gedachte vasthouden.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:38 schreef silver-surfer het volgende:
Rotterdam![]()
Canadezen zijn op zich wel vriendelijker en relaxer dan Amerikanen. Dus voor de mensen kun je beter naar Canada gaan.quote:Nee... canada trekt mij ook niet zo... ga dan liever naar De verenigde staten van Noord Amerika
Djoserquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, lange afstanden rijden is Struikrover nu toch wel gewend!
Als ik ooit een groepsreis maak ga ik wel met Djoser of Koning Aap. De wat avontuurlijkere reizen.
ik nog steeds niet voor de jouwequote:Op vrijdag 26 november 2004 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, heb weer respect terug gekregen voor je filmsmaak![]()
![]()
Dat trek ik niet aan films,... als ze emotioneel zijn wil ik ze thuis zienquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hoorde ook diverse mensen huilen in de bioscoop.. en dat kan ik goed begrijpen... kreeg zelf ook een aantal keer een brok.....
Ben je wel eens met ze weggeweest?quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Djoser![]()
PLEEEEEEEEEEEEEEEEEAAASEquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:41 schreef mr_Brown het volgende:
ik nog steeds niet voor de jouwe :') maar zal jouw filmsmaak wel nooit snappen denk
Gijs..... in de Kralingse bossen heb je ook stenen en een meer is er ook dusquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat zo'n Gay-bos?
Dat de natuur vergelijkbaar is, is niet helemaal waar. De Rocky Mountains zijn echt geweldig mooi! Heb ze alleen al 5 maanden lang in Colorado gezien. Toen ook veel gereisd, maar daar had je nog veel afwisseling. Naast nationale parken had je ook woestijn in New Mexico en steden als Denver en Las Vegas. Vraag me af of 30 dagen dezelfde soort natuur na een tijdje niet gaat vervelen. Het is toch verdomd veel geld wat je voor zo’n reis betaald.![]()
Prachtige folder,... wij zouden een reis naar Canada gaan doen maar toen zagen we 2 streepjes. En 9 maanden later kwamquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je wel eens met ze weggeweest?Alleen die folder elk jaar weer, dromen
![]()
Remboquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoezo?Dawn of the Dead heerste!
![]()
Mijn filmsmaak is gewoon erg breed. Kan net zo goed van Rembo genieten als van een wazige Aziatische film.![]()
Ik zag niet dat het lang zal duren.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:42 schreef Chocobo het volgende:
PLEEEEEEEEEEEEEEEEEAAASE [afbeelding]
ik ben nog nooit met ze weggeweest, maar krijg wel elk jaar die folder weerquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben je wel eens met ze weggeweest?Alleen die folder elk jaar weer, dromen
![]()
WHAHAHAHAHAA.. trok je mijn films niet meer gijs... hahahaha ... komt door Troy zeker.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:38 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
Ze vond hem prachtig... prachtig gemaakt dan... heel indringend verhaal...quote:Moet deze film zien, denk alleen dat het de DVD wordt. Zo'n film trekt Toadette denk ik niet.Hoe vond Fiona hem eigenlijk?
Troy was gaafquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAA.. trok je mijn films niet meer gijs... hahahaha ... komt door Troy zeker.
Tja.... het kan gijs.. .niet iedereen heeft dezelfde smaak![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Troy was gaaf
Mmmm...eens kijken of ik volgende week ergens kan gaan. Heb toch cursus dus dan kan ik wat later uit bed.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:45 schreef silver-surfer het volgende:
Ze vond hem prachtig... prachtig gemaakt dan... heel indringend verhaal...
Nee gijs... als je kan MOET je hem echt in de bioscoop zien.. dan zit je er echt in...
Kan er niet over uit... wat een film..
dan is de reis dus gewoon 2 keer zo duurquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als ik ooit een groepsreis maak ga ik wel met Djoser of Koning Aap. De wat avontuurlijkere reizen.
Werkelijk.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:46 schreef Chocobo het volgende:
Troy was gaaf
Trek dat nooit... die mongolen die altijd M&M's moeten eten of een zak chipsquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt een film waar irritante jeugd op af kom.Laatste tijd is er altijd wel één figuur in de bios waar ik me aan stoor. ::
Wat zocht je dan ? Realismequote:Op vrijdag 26 november 2004 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Werkelijk.Was laatst documentaire op Discovery, die was boeiender als die hele film.
![]()
Als ik niet 3 weken tussen dom volk met irritante kinderen hoef te zitten heb ik dat er graag voor over. Verder bied Djoser altijd wat "meer" als andere groepsreizen, in de vorm van excursies en plaatsen die je bezoekt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:48 schreef kepler het volgende:
dan is de reis dus gewoon 2 keer zo duur
idd....ik trek dat ook niet man....quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trek dat nooit... die mongolen die altijd M&M's moeten eten of een zak chipsHou toch je bek en ga kijken man.... Giechelende kutkinderen met die GSM's
Bioscoop trekt me steeds minder
Lachen als er een emotioneel stuk is,... je kan met het verkeerde publiek de film goed ervaren
Juist!quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Trek dat nooit... die mongolen die altijd M&M's moeten eten of een zak chipsHou toch je bek en ga kijken man.... Giechelende kutkinderen met die GSM's
Lachen als er een emotioneel stuk is,... je kan met het verkeerde publiek de film goed ervaren
Ja gijs... het is een film met Brad pitt... die kon vechten met een zwaar als een fucking Ninja.... nee.. een realistische film was het niet.. maar wel heerlijk vermaak... prachtige decors en lekker vechten..quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Werkelijk.Was laatst documentaire op Discovery, die was boeiender als die hele film.
![]()
Ja dat doe ik ook. Hoops fuckups in het weekend... even rustig naar de bios zit er niet meer in. We worden oudquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Juist!Ik ga alleen als ik een film ECHT wil zien en niet kan wachten op de DVD. Laatste was Collateral en nu wordt het The Incredibles.
's Weekends ga ik sowieso nooit meer naar de film, altijd op een doordeweekse dag.![]()
Een boeiende verhaallijn waarbij je echt geïnteresseerd was in de hoofdpersonen zou fijn zijn geweest. En een fatsoenlijke soundtrack. Wat meer zoals Gladiator dus.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:50 schreef Chocobo het volgende:
Wat zocht je dan ? RealismeIs toch gewoon vermaak man !
Vond de muziek wel okquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een boeiende verhaallijn waarbij je echt geïnteresseerd was in de hoofdpersonen zou fijn zijn geweest. En een fatsoenlijke soundtrack. Wat meer zoals Gladiator dus.![]()
whahahahahaha deze vergelijking slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
![]()
Ja dat is heeel vervelend... daarom is het ook wel lekker als je een flinke actiefilm kijkt.. hard geluid.. dan hoor je verder niemand..quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
ik vond het verhaal op zich wel ok, heeeel erg geromantiseerdquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Een boeiende verhaallijn waarbij je echt geïnteresseerd was in de hoofdpersonen zou fijn zijn geweest. En een fatsoenlijke soundtrack. Wat meer zoals Gladiator dus.![]()
Titanic heeft een heleboel goede films verpest omdat er opeens overal een "Love Story" in moest. Enemy at the Gates bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
ik vond het verhaal op zich wel ok, heeeel erg geromantiseerddat wel, maar ach, dat hebben ze met de Titanic ook gedaan en dat is me pas een kut film
![]()
Muziek vond ik idd ook niet echt sterk, maar de soundtrack van Gladiator is bijna niet te overtreffen![]()
Titanic vind ik een geweldige filmquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vond het verhaal op zich wel ok, heeeel erg geromantiseerddat wel, maar ach, dat hebben ze met de Titanic ook gedaan en dat is me pas een kut film
![]()
Muziek vond ik idd ook niet echt sterk, maar de soundtrack van Gladiator is bijna niet te overtreffen![]()
oooohhhh idd.... Goeie film hoor Enemy at the Gates, maar die love storyquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Titanic heeft een heleboel goede films verpest omdat er opeens overal een "Love Story" in moest. Enemy at the Gates bijvoorbeeld.
In Troy ontbrak gewoon een rode draad, het verhaal hobbelde doelloos van gebeurtenis naar gebeurtenis. Hoofdpersonen waren allemaal saai en onsympatiek. Ik vond Ajax nog de leukste figuur uit de hele film.![]()
Ze hebben het verhaal ook helemaal vernaggeld voor de film.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
In Troy ontbrak gewoon een rode draad, het verhaal hobbelde doelloos van gebeurtenis naar gebeurtenis.
Surfer ookquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Titanic vind ik een geweldige film![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Surfer ookmaar jullie zijn dan ook gay
[afbeelding]
Als je geschiedenis les wilt had je maar moeten studerenquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:05 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ze hebben het verhaal ook helemaal vernaggeld voor de film.
nee ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
Trouwens Strol even wat anders. Mocht je ooit tijd hebben...... haal Metroid Prime 2 blind GijsZit nu 3 uur in het spel en ik vind het nog cooler dan 1. Die levels Gijs
Zooo'n goed spel. Echt waar voor je geld
Lees eens even terug!quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:04 schreef Chocobo het volgende:
Trouwens Strol even wat anders. Mocht je ooit tijd hebben...... haal Metroid Prime 2 blind GijsZit nu 3 uur in het spel en ik vind het nog cooler dan 1. Die levels Gijs
Zooo'n goed spel. Echt waar voor je geld
Ik twijfel heel erg.... heb liever KOTOR II bvquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Prince op Persia 2 koop ik trouwens niet.![]()
Kijk dat snap ik dan weer nietquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Titanic heeft een heleboel goede films verpest omdat er opeens overal een "Love Story" in moest. Enemy at the Gates bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:19 schreef silver-surfer het volgende:
[quote]Op vrijdag 26 november 2004 10:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[quote]
Kijk dat snap ik dan weer niet.... Er is echt niets mis met enemy at the gates... die "love stroy" is niet overdreven.. en maar een heel klein onderdeel v/d film.
Bij Titanic is het wat anders idd.. die is wel wat overdreven... maar ik blijf het een goeie film vinden...
Ach ... ieder zijn smaak gelukkig...
Kijk, daar gaat het respect weer!quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:19 schreef silver-surfer het volgende:
Kijk dat snap ik dan weer niet.... Er is echt niets mis met enemy at the gates... die "love stroy" is niet overdreven.. en maar een heel klein onderdeel v/d film.
Het zijn boeren Gijs... 1 kusje en ze gaan blozenquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:18 schreef Chocobo het volgende:
Ik twijfel heel erg.... heb liever KOTOR II bv
Waarom haal je PoP2 niet Gijs ?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bij Titanic is het wat anders idd.. die is wel wat overdreven... maar ik blijf het een goeie film vinden...
Ach ... ieder zijn smaak gelukkig...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
als ik een romtische film wil kijken, dan kijk ik er wel 1 met Jenna Jameson in de hoofdrolquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het zijn boeren Gijs... 1 kusje en ze gaan blozen![]()
romtischequote:Op vrijdag 26 november 2004 10:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als ik een romtische film wil kijken, dan kijk ik er wel 1 met Jenna Jameson in de hoofdrol
\WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
als ik een romtische film wil kijken, dan kijk ik er wel 1 met Jenna Jameson in de hoofdrol
Dat hoofd van Surfer daarquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
\WHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zooooooooo fucking goed deze
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:24 schreef O-Ren het volgende:goede morgen.......
Ik heb gewoon al weekend
Heeeeeeerlijk![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:21 schreef Chocobo het volgende:
Waarom haal je PoP2 niet Gijs ?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 08:22 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, weer twee games die ik kan overslaan. Prince of Persia 2 en Killzone. Over die laatste had ik toch al mijn twijfels, maar ergens hoopte ik dat Sony en Guerilla de beloftes waar zouden maken. Niet dus, het is bagger. En Ubisoft heeft wat mij betreft sinds lange tijd weer eens een steek laten vallen met Prince of Persia 2. Donkere omgevingen, een cynische prins met een Amerikaans accent, meer vechten, minder puzzels, veel backtracken om de speelduur te verlengen en een afschuwelijke rocksoundtrack. Als ik dat wil koop ik wel Devil May Cry![]()
Jammer, maar nu blijft er wel tijd over voor toppertjes als Metroid Prime: Echoes!
ISBN nummer of is enemy at the gates ook gewoon de titel? Ik heb trouwens The Lost battalion nog steeds nergens kunnen vinden in NLquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Heb het boek gelezen van Enemy at the Gates. Daarin speelt het liefdesverhaal inderdaad een hele kleine rol, in de film is het nog behoorlijk opgeblazen. Het boek ging vooral over de taktieken van snipers! Daar is in de film niks van terug te vinden, in tegendeel, alle beginnerfoutjes uit het boek worden vrolijk door de hoofdpersonnen gemaakt.![]()
hoofdpersonnen ookquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
Heb het boek gelezen van Enemy at the Gates. Daarin speelt het liefdesverhaal inderdaad een hele kleine rol, in de film is het nog behoorlijk opgeblazen. Het boek ging vooral over de taktieken van snipers! Daar is in de film niks van terug te vinden, in tegendeel, alle beginnerfoutjes uit het boek worden vrolijk door de hoofdpersonnen gemaakt.![]()
Ergste is dat dat onderdeel juist niet gephotoshopped is.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:24 schreef Chocobo het volgende:
Dat hoofd van Surfer daar![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[..]![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ergste is dat dat onderdeel juist niet gephotoshopped is.![]()
R1 Gijs, R1quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:26 schreef Magneet het volgende:
ISBN nummer of is enemy at the gates ook gewoon de titel? Ik heb trouwens The Lost battalion nog steeds nergens kunnen vinden in NL
WHAHAHHAHAHAHAAquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:22 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
[..]
whehehehheequote:Op vrijdag 26 november 2004 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ergste is dat dat onderdeel juist niet gephotoshopped is.![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:24 schreef O-Ren het volgende:goede morgen.......
Ik heb gewoon al weekend
Heeeeeeerlijk![]()
Die hele donkere setting en dat "hip" Amerikaans accent van de Prins staat me nog het meest tegen, ik wil 1000 in een Nacht, een sprookje dus. Niet fucking Devil May Cry.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:27 schreef Chocobo het volgende:Niet gelezen Gijs.... Dat backtracken zag ik bij de IGN videoreview... vonden ze irritant. Mmm,... goed punt
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
R1 Gijs, R1
quote:Zoek eens op War of the Rats, is het boek waarop War of the Rats gebaseerd is.
Groepsreis is max 11 man, waarvan onze eigen groep al 6 man isquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Prachtigmaar waarom trekken jullie er niet met zijn 3-en doorheen. Groepsreizen Gijs
Foutje. Heb het al verandert.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:32 schreef Magneet het volgende:waarop enemy at the gates gebaseerd is bedoel je? Ik zag trouwens ook een boek van enemy at the gates maar dat zal wel weer naar de film zijn. Waar bestellen jullie btw r1 films?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
schatje...
Heb je het niet gelezen? Hiken, wildwaterkano, orka`s de hele shitquote:Op vrijdag 26 november 2004 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, lange afstanden rijden is Struikrover nu toch wel gewend!
Story of your life......quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Foutje. Heb het al verandert.R1 bestel ik bij www.playusa.com of bij www.amazon.com. Moet je wel een regiovrije speler hebben.
Oh... ok... momentje...quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:40 schreef O-Ren het volgende:
Zeg surfer waarom geen MSN vandaag?
Ik wil iets vragen![]()
Joh is versie 7 er al...quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:45 schreef mr_Brown het volgende:![]()
ik heb msn 7 hier geïnstalleerd en daar kan je gewoon een Halo 2 thema voor downloaden![]()
![]()
Chubby motherfuckerquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey hallo![]()
Is toch nog beta? Dan wacht ik nog evenquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:45 schreef mr_Brown het volgende:![]()
ik heb msn 7 hier geïnstalleerd en daar kan je gewoon een Halo 2 thema voor downloaden![]()
![]()
is nog beta jaquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is toch nog beta? Dan wacht ik nog even
Heb nu wel Media Player 10Dies moooooooooooooi ja!
hij is wel heel mooiquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:45 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Joh is versie 7 er al...
Thuis meteen downen ...
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
is nog beta jamaar wel mooi......\
en Media Player 10 heb ik ook hier.... en die is idd heel erg gaaf ja
Nee?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Chubby motherfucker
Ook een nieuwe mediaplayer..quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:50 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
is nog beta jamaar wel mooi......\
en Media Player 10 heb ik ook hier.... en die is idd heel erg gaaf ja
ik had hem al gezien bij Bol en op een andere site wara hij goedkoper isquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
Deze moet je dus hebben Magneet: http://www.amazon.com/exe(...)nce&s=books&n=507846
Paar pagina`s terug staat onze reisberschrijving pikquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey hallo![]()
Nee man, vel over been hierquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:51 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Nee?
Ja, gelezen. Dat commentaar ookquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:56 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Paar pagina`s terug staat onze reisberschrijving pik
het word 30 juli t/m 19 augustus
Laat ze maar gijs, die onwetendheid van zequote:Op vrijdag 26 november 2004 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, gelezen. Dat commentaar ook
Ja, en maar commentaar geven op jouquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Laat ze maar gijs, die onwetendheid van ze
Ja, ja ja ja ik weet wat je bedoeld. Gelukkig hebben we elkaar Gijsquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en maar commentaar geven op jou
En gelukkig voor jou heb je Angs nogquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:06 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ja, ja ja ja ik weet wat je bedoeld. Gelukkig hebben we elkaar Gijs
Waar zou ik zijn zonder haar Gijsquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En gelukkig voor jou heb je Angs nog
Een eenzame Brit.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waar zou ik zijn zonder haar Gijs![]()
ik ga dit niet inkoppenquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:09 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Waar zou ik zijn zonder haar Gijs![]()
Nog thuiswonend bij die papa en mamaquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een eenzame Brit.
Liefquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ga dit niet inkoppen![]()
quote:Mekka voor gamers ligt in New Hampshire
Door Willem Kerstholt - vrijdag 26 november 2004 - 10:47 - Bron: The Wire - Submitter: Frank van Son - Views: 1.382
In New Hampshire is weer een stukje Star Trek werkelijkheid geworden, zo bericht The Wire. Bij het plaatselijke Holo-dek gaming center kan voor vijf dollar per uur een spelletje Far Cry worden gespeeld op een Alienware-computer met een scherm van 4 meter doorsnede. Holo-dek afficheert zich als bioscoop voor gamers, je komt er om even te spelen op een droomset. Zonder je stoel te verlaten, met een simpele druk op de knop, bestel je wat te eten of te drinken. Het spelen met normale beamers heeft echter niet de toekomst. Wat dat wel heeft, is gamen in een écht holodek. Het holodek is een bol met een doorsnede van meer dan 6 meter, waarop aan de buitenzijde beelden worden geprojecteerd. Binnen in de bol staat een force feedback-stoel waarin de gamer het gevoel zal krijgen zich werkelijk in de game te bevinden. Aan alle zijden zie je beelden en samen met surround geluid is het nauwelijks meer van echt te onderscheiden.
Pff, als Virtual Reality echt de games wereld overneemt ga ik alleen nog maar fishing games spelenquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]![]()
![]()
Stel je voor dat je echt in Fable staat ofzo
quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff, als Virtual Reality echt de games wereld overneemt ga ik alleen nog maar fishing games spelenStel je voor dat je moet rennen, springen, schoppen en slaan
Waarom verbaasd me dat niks van jequote:Op vrijdag 26 november 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pff, als Virtual Reality echt de games wereld overneemt ga ik alleen nog maar fishing games spelenStel je voor dat je moet rennen, springen, schoppen en slaan
Luie aars, wat ga je afzien in Canadaquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
serieusquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, let wel. Ik krijg van Sinterklaas een Eyetoy met Sega Super Stars, en daarbij zit Virtua Fighter Eyetoy. Ik mag dus een vechtspel spelen door zelf te schoppen en te slaan voor de tv
Gijs, ik loop alleen maar achteraan omdat ik bij jou wil lopenquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:35 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Luie aars, wat ga je afzien in Canada
quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, ik loop alleen maar achteraan omdat ik bij jou wil lopen
quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
*terugzwaait*quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:44 schreef Ker_Plunk het volgende:
Nee?quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*terugzwaait*
en aangenomen ? of moet je nog ?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:47 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
40 uur? 36? 32?quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
-------
Maandag terugkomenDan weet ik het
¤1750,- per maand...bruto
alles is beter dan wat je nu hebt gijsquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
-------
Maandag terugkomenDan weet ik het
¤1750,- per maand...bruto
40quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:13 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
40 uur? 36? 32?
Ik moet wel toegeven dat ik tegen het zelf rijden ook behoorlijk loop aan te hikken. Zeker met zo’n grote camper.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:34 schreef -Struikrover- het volgende:
Groepsreis is max 11 man, waarvan onze eigen groep al 6 man is
reden is eigenlijk dat van de vier "mannen" er mag eentje mag rijden en dat ben ik, het is goedkoper en je kunt tijdens het rijden lekker ontspannen, rondkijken, boek lezen heeeerlijk. Plus met lokale gidsen heb je net ff meer kans dat je op mooie plekjes komt dan wanneer je zelf rijd.
Mijn ervaring iig. Heb mensen gesproken die dezelfde reis hebben gedaan als ons in Amerika. Zaten met foto`s enzo te vergelijken, die hadden echt veel gemistpuur omndat ze het niet wisten/niet konden vinden
Ik vond het in de USA wel prima zoquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik tegen het zelf rijden ook behoorlijk loop aan te hikken. Zeker met zo’n grote camper.![]()
Met een goede voorbereiding (reisboeken, lezen reisverslagen) hoef je wat leuke plekken betreft echter niet veel te missen hoor. Bij individuele reizen meng je je wat meer onder de locale bevolking. Hadden we in Schotland en Amerika ook, ’s avonds lekker naar een kroeg en ouwhoeren met de locals. Dan wordt je vanzelf gewezen op leuke plekjes die het bezoeken waard zijn! Bij groepsreizen blijf je toch meestal wat meer in een dezelfde groep hangen. En als je er irritante mensen tussen heb zitten kom je er dus ook niet meer vanaf.
quote:Jullie gaan met z’n vieren? Gaat Marloes niet mee? Arme Roy. :’)
Bovenaa mijn quote; 6 manquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik tegen het zelf rijden ook behoorlijk loop aan te hikken. Zeker met zo’n grote camper.![]()
Met een goede voorbereiding (reisboeken, lezen reisverslagen) hoef je wat leuke plekken betreft echter niet veel te missen hoor. Bij individuele reizen meng je je wat meer onder de locale bevolking. Hadden we in Schotland en Amerika ook, ’s avonds lekker naar een kroeg en ouwhoeren met de locals. Dan wordt je vanzelf gewezen op leuke plekjes die het bezoeken waard zijn! Bij groepsreizen blijf je toch meestal wat meer in een dezelfde groep hangen. En als je er irritante mensen tussen heb zitten kom je er dus ook niet meer vanaf.
Jullie gaan met z’n vieren? Gaat Marloes niet mee? Arme Roy. :’)
5quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:29 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Bovenaa mijn quote; 6 man
Gijs…serieus! Je maag overstemde mijn surround set!quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:26 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik wil volgend jaar ook naar Canada
Ow, strol, lasagna was heerlijk![]()
Me maag alleen
Gijs, die beer weet niet wat hem overkomt dan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
En als Roy genomen wordt door een beer willen we foto's!![]()
Maar hij gaat niet mee.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
6 Steef moet mee
Lekkere vochtige warme anus van jequote:Op vrijdag 26 november 2004 12:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, die beer weet niet wat hem overkomt dan.
ik heb lekker een broodje bal opquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:31 schreef silver-surfer het volgende:
*Buuuuurp*
quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb lekker een broodje bal op![]()
Ik breek Mario's nek nog eens !quote:
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA geef hem een Maweshi-Geri op zijn nekquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik breek Mario's nek nog eens !
ik ga zeker ooit nog eens een half jaar rondrijden met een camper door de USA en Canada, maar het is echt te duur... Vooral omdat er ook dingen mis kunnen gaan (camping vol dus in een hotel, schade rijden, enz) en je weet dus nooit precies de kosten. Op deze manier dus welquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jullie gaan met z’n vieren? Gaat Marloes niet mee? Arme Roy. :’)
Ik wist ook niet wat het wasquote:Op vrijdag 26 november 2004 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs…serieus! Je maag overstemde mijn surround set!
Hoe ging het vanochtend? Goed gevoel erover?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:38 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ik wist ook niet wat het was![]()
Ja, denk dat het wel lukt, maar bouw me hoop niet teveel op
WHAHAHAHAHAHA ...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:44 schreef mr_Brown het volgende:
naar huis
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKENDDDDDDDDDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
ga dat varken ff vernederen met karten
quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat grote lichaam in die yuppe keukenquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
Strol eten aan het maken
Ja lekker,...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:56 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je pik?
Of dat depth of fieldquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat grote lichaam in die yuppe keuken
Jaquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:32 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Of dat depth of fieldHeerlijke diafragma
Nevermind jij stakkerige point-and-shoot-camera cuntquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja
quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:33 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is Star Ocean 3 heerlijke Ker![]()
Heb bijna 3000 foto's van Daantjequote:Op vrijdag 26 november 2004 17:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Nevermind jij stakkerige point-and-shoot-camera cunt
Dat gamen van jouquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:35 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]1.5 week al niet gespeeld, maar hij is leuk
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....weekend!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:48 schreef -Struikrover- het volgende:
Heh, lekker weekend
Weet ik wel Gijsquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb bijna 3000 foto's van DaantjeMaar ik vind foto's maken leuk, echter boeit me het verder niet. Ik film ook graag. Die fase waar jij in zit heb ik nooit gehad
Je maakt wel mooi spul hoor Gijs
Ik ben gestopt, dat weet je tochquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat gamen van jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |