tja soms kun je beter niets zeggenquote:Op donderdag 25 november 2004 17:33 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
En Knut ook al!
Hoe romantisch..
Geen sarcasme, geen kliekjesgedrag, ik méén dit!
Helemaal legaal ook.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:33 schreef Knut het volgende:
[..]
Dan geef je zeker wel een Knal Feest of niet ?
Dat het knut niets kan schelen is tot daar aan toe, maar je moet niet gaan staan liegen hier.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het gaat niet om hoe strak ze zitten en welke vorm ze hebben meid
Maar... maar.. luidde het devies niet dat je dan beter helemaal niets kon zeggen?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
tja soms kun je beter niets zeggenDit was zo een moment. Ik wil uiteraard niemand onnodig pijn doen door mijn domme fouten.
Nu de herseninhoud nogquote:Op donderdag 25 november 2004 17:35 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Maar... maar.. luidde het devies niet dat je dan beter helemaal niets kon zeggen?.
Toch erg okay dat er nog mensen met het hart op de juiste plaats zijn..
Leuk trouwens hoe je jezelf overschat door te denken dat je mij pijn kan doen. Flauwe grapjes over brandende feesten doen geen pijn. (Nice try though, kunt!) De enige pijn die ik voel is de buikpijn die ik krijg van het lachen om je bijzondere intelligentie.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
tja soms kun je beter niets zeggenDit was zo een moment. Ik wil uiteraard niemand onnodig pijn doen door mijn domme fouten.
Je moet niet alles tegelijk willen, Sil.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:37 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nu de herseninhoud nog
Ik insinueer niets en ik heb geen idee waar je het over hebt hoor.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Leuk trouwens hoe je jezelf overschat door te denken dat je mij pijn kan doen. Flauwe grapjes over brandende feesten doen geen pijn. (Nice try though, kunt!) De enige pijn die ik voel is de buikpijn die ik krijg van het lachen om je bijzondere intelligentie..
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kan iedereen even in zijn post aangeven of deze sarcastisch bedoeld is en bij welk kliekje de poster zit.
Bijvoorbeeld:
[S] [Kliekje]
Blaliefdieknuffelbla.
Okay, my bad.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik insinueer niets en ik heb geen idee waar je het over hebt hoor.
Hoezo overtrokken zeg.quote:Fok! en prive houden we gescheiden.
Daar ben jij wel het voorbeeld van. Goed dat je bij je capaciteiten blijft. Acceptatie is de eerste stap.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Je moet niet alles tegelijk willen, Sil..
Ik ben zielig en alleen, ik heb geen vrienden, laat staan een kliekjequote:Op donderdag 25 november 2004 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alvast bedankt. Dan kan ik het misschien ook volgen.
(heb je al toegang?)
Graagquote:Op donderdag 25 november 2004 17:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Kan iedereen even in zijn post aangeven of deze sarcastisch bedoeld is en bij welk kliekje de poster zit.
Bijvoorbeeld:
[S] [Kliekje]
Blaliefdieknuffelbla.
Ja, daar ben ik ook een groot voorstander van.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:38 schreef yvonne het volgende:
Let it go
Nope, en grappig dat je het vraagt, ik ga nu naar een roleplaysessie toe.quote:Op donderdag 25 november 2004 17:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(heb je al toegang?)
Welke knurft heeft dat gezegd ?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:38 schreef Rieuwert het volgende:
[..]
Hoezo overtrokken zeg.
als je je luier nog aan hebt: allesquote:Op donderdag 25 november 2004 17:43 schreef Knut het volgende:
Ik heb geen idee wat ik los moet laten eigenlijk.
quote:Op donderdag 25 november 2004 17:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welke knurft heeft dat gezegd ?
Op de brandstapel ermee, trappen in de kikkers van MUUS zullen ze!
Ik ook niet, ik ben van alles aan het bedenken, misschien moet je het onzin modden loslaten?quote:Op donderdag 25 november 2004 17:43 schreef Knut het volgende:
Ik heb geen idee wat ik los moet laten eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |