Dordrecht, 25 november 2004quote:Op donderdag 25 november 2004 19:13 schreef ShaoliN het volgende:
BansheeBoy in onzin.
Volens mij heb ik hem weleens zien zeggen in het FP moderatietopic dat ie dat deedquote:Op donderdag 25 november 2004 19:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yvonnetje, mag ik misschien weten wat hij heeft gedaan om zo;n lange ban te verdienen ? Dan moet je toch wel erg ver gaan, en ik ken Kirmi niet op die manier.
Alvast tnx voor je antwoord
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:19 schreef yvonne het volgende:
[..]is gelly de kloon van jarno??????????????
Nee, je bent voor Silmarwen te waardevol om ruzie over een topic te hebben, dat betekent niet dat je meteen waardevol bent.quote:Op donderdag 25 november 2004 14:47 schreef Knut het volgende:
ZIEN JULLIE DAT!! HE! HE! IK BEN WAARDEVOL! !!!!
Naamtopicquote:Op donderdag 25 november 2004 23:20 schreef Georges het volgende:
Dit topic boeit omdat?
Ze had het in dit topic dan ook over modschap in OvjL.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:42 schreef ArcticBlue het volgende:
Verwelkom *hier* de nieuwe LIF mod![]()
Dat is het echt niet hoor,quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
hoezo vriendjespolitiek
Nou en.quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
hoezo vriendjespolitiek
quote:Op vrijdag 17 december 2004 00:42 schreef ArcticBlue het volgende:
Verwelkom *hier* de nieuwe LIF mod![]()
Droom lekker verder.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Nou en.
Als 't kwalitatief maar in orde is.
Hoezo droom maar lekker verder. Een blauw kleurtje betekent zeker status voor jou, net als voor die andere nerds die lopen te steunen en te klagen. Why don't you get a life.quote:
Ze is anti-VVD.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Als 't kwalitatief maar in orde is.
Ik ben een enorm kakjoch. Een echte VVD-er.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:27 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ze is anti-VVD.
Ik ben geloofik de enige die ze enigzins kan luchten.
zeg dat maar tegen haar.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:28 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ben een enorm kakjoch. Een echte VVD-er.![]()
Ik ga d'r niet vanuit dat iemand dan per definitie iets op me tegen heeft.quote:
Silmarwen destijds iig wel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:33 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik ga d'r niet vanuit dat iemand dan per definitie iets op me tegen heeft.
Dis-krie-mie-naatsie mwoan.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Silmarwen destijds iig wel.
We hebben elkaar 2-3 topics lang gebashed.
Omdat het een die-hard SPslet is.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam iets tegen op een VVD-er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |