jep! t was supertofquote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:54 schreef mark_dabomb het volgende:
Iemand naar Wild Wild west geweest in van buren?
En dat is dus waarom ik gangfeestjes schraal vind. Sta je met 50 man op 1 vierkante meter... en met zoveel man zijn die paar kratjes bier na een 2 a 3 uur ook wel op....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef Gutnre het volgende:
Gangfeest was echt keigaaf.
Er waren 230 mensen
we hadden meer dan genoegquote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:22 schreef DonStefano het volgende:
[..]
En dat is dus waarom ik gangfeestjes schraal vind. Sta je met 50 man op 1 vierkante meter... en met zoveel man zijn die paar kratjes bier na een 2 a 3 uur ook wel op....
nah... ouwelullenkroegen.. ben meer n oppervlakkig studentje wat naar De Inferno en Drie Gezusters gaatquote:Op zaterdag 19 maart 2005 20:47 schreef Gutnre het volgende:
[..]
we hadden meer dan genoeg
Twas alleen heel erg druk bij de ingang... maar als je normaal naar ouwe lullen kroegen gaat is het misschien idd te druk
Ja, het was best gezellig. Vooral een van de jongens waarmee ik daar was, Iers/Italiaanse gast, was in vormquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:35 schreef Gutnre het volgende:
Gangfeest was echt keigaaf.
Er waren 230 mensen
Ja!quote:
Neuj, zo vaak kom ik niet in de markquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:30 schreef yozd het volgende:
Alle stamgasten van de mark (op maandag) waren er ook geloof ik.
Wat heeft Daan nu allemaal weer uitgespookt?!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ja, het was best gezellig. Vooral een van de jongens waarmee ik daar was, Iers/Italiaanse gast, was in vorm![]()
Hij heeft onder andere de hele avond vol gehouden dat ie Iers/Italiaans wasquote:Op zondag 20 maart 2005 11:48 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Wat heeft Daan nu allemaal weer uitgespookt?!![]()
![]()
hehe... heeft hij de Ierse nationaliteit ook aan z'n reportoire toegevoegd?quote:Op zondag 20 maart 2005 13:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Hij heeft onder andere de hele avond vol gehouden dat ie Iers/Italiaans was
Ja, was wel gezelligquote:Op zondag 20 maart 2005 15:56 schreef Gutnre het volgende:
Ja, we hebben een frans meisje hier op de gang, ze komen hier ook regelmatig zuipen
Maar vonden jullie het een geslaagd feest?
ow joh! Ben ik er 'n keer niet op Maandag, is er allemaal vette sensatie enzo!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:41 schreef yozd het volgende:
Ik ook!!!
Nog wat meegekregen van de eigenaar die compleet aan het flippen was? (o.a. het glas
uit z'n eigen deur bij de ingang er uit geslagen...)
ja foto 51quote:Op zaterdag 19 maart 2005 00:36 schreef mark_dabomb het volgende:
-moi- was er alleen als mede-organisator zelf niet....was ziek....staan er op synergy.nu nog foto's van je?
Lol, ik weet ook echt hoe je eruit ziet heh...quote:Op dinsdag 22 maart 2005 20:46 schreef Gutnre het volgende:
heb je me niet zien zitten? ik zat zo links achterin
ik zat met een jongen met dreads en een baard, die is misschien beter te herkennenquote:Op woensdag 23 maart 2005 01:33 schreef yozd het volgende:
[..]
Lol, ik weet ook echt hoe je eruit ziet heh...
Of heb je Gutnre op je voorhoofd staan?![]()
* Kittyme gaat samen met Gutnre zielig in een hoekje zitten huilenquote:Op zondag 3 april 2005 14:47 schreef Gutnre het volgende:
tss, ik voel me echt buitengesloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |