Ik heb net gegeten bij een vriend van me die in de gang boven die jongen woont (dat zijnquote:Op maandag 17 januari 2005 22:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Had het om een uur of 6 gehoord. Ik hoorde dat ie een lomgembolie had waar ie zelf nix vanaf wistWeet niet wat dat pcies inhoudt, maargoed. Zal je maar gebeuren of je zal hem maar vinden...
Was een jongen uit Aruba toch?
Je hebt wel een commerciele instelling nodig.. want je moet toch je target halen, dus het product proberen te verkopen, maar ik ben zelf ook niet heel erg commercieel ingesteld, en het gaat ook goedquote:Op zondag 16 januari 2005 13:49 schreef Gutnre het volgende:
Heb niet echt een commerciele instelling ofzo. Is dat hierbij dan anders?
En wat verdient het, hoe vaak moet je werken, waar is het enz?
Els v/d Boschquote:Op woensdag 19 januari 2005 12:37 schreef Gutnre het volgende:
Wat een kutbericht inderdaad zeg... Niks van meegekregen...
Enneh, moi: wat is je naam?
Ik had er 1 keer afgesproken met 2 mensen, maar toen ik daar buiten een enorme rij zag staanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:04 schreef Gutnre het volgende:
Is er onder de slowchatters nog iemand die liever naar doornroosje dan de drie gezusters gaat?
Volgens mij heb ik gewoon collegequote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:19 schreef Gutnre het volgende:
Ow, en nog een vraag:
Is er college op de universiteit in de week van 28 februari tot 4 maart?
Ik heb dan geen vrij, maar wij hebben wel eens vaker afwijkend...
Mijn zusje wil langskomen, maar dan moet het wel een gewone week zijn natuurlijk
De week daarna is pas vakantie.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:19 schreef Gutnre het volgende:
Ow, en nog een vraag:
Is er college op de universiteit in de week van 28 februari tot 4 maart?
Ik heb dan geen vrij, maar wij hebben wel eens vaker afwijkend...
Mijn zusje wil langskomen, maar dan moet het wel een gewone week zijn natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |