Fietsenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:05 schreef -moi- het volgende:
vriendehh..
ik ga ook niet.. hou niet van doornroosje.. en ben sowieso te lui om helemaal daarheen te fietsen
Geen idee als je antwoord hierop hebt, maar je kunt hem even msnen op mark_dutchy@ de rest kun je zelf wel verzinnenquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:11 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Rent L-mo ook nog ergens op Fok rond?
zoja: ik heb het laatst op de gip borrel met je over telefoons en bluetooth ed gehad. Welk progje gebruikte je daar ook alweer voor?
Ik ben elke maandag in "De mark" de vinden...quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:23 schreef Gutnre het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit nog iemand ga tegenkomen van die chat hier
Ik ook eigenlijk wel!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 17:39 schreef yozd het volgende:
[..]
Ik ben elke maandag in "De mark" de vinden...![]()
Neuh, ik vind de mark ook niet echt geweldig, maar op maandag is het hardstikke druk (en dusquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:18 schreef DonStefano het volgende:
Ik ook eigenlijk wel!Niet dat ik het nou zo'n briljante tent vind (integendeel...) maar op Maandagavond tijdens Happy Hour is altijd wel grappig
![]()
jah.. groep 3 geloof ik, bij Remmen?? di 13:45 geloof ik..quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:19 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Hey -moi-, heb jij nou ook marketing?
zo ja, welke werkgroep?
groep 3 is 10.45 Zit ik namelijk ook inquote:Op vrijdag 25 februari 2005 04:24 schreef -moi- het volgende:
[..]
jah.. groep 3 geloof ik, bij Remmen?? di 13:45 geloof ik..
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd maar toch GMTA
Ik ben die jongen met die beugelfles in z'n handen...quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:37 schreef Gutnre het volgende:
Nou, aanstaande maandag ben ik er denk ik ook wel, met mijn asociaal knappe zusje.
O, dan heb ik jou al een keer gezien daar denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:59 schreef yozd het volgende:
[..]
Ik ben die jongen met die beugelfles in z'n handen...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |