quote:Op donderdag 25 november 2004 23:36 schreef MikeyMan het volgende:
Ik zou het ook niet doen, het is zo verschrikkelijk absurd, dat heb je echt nog nooit gezien... Je kunt je dit nieteens voorstellen hoe bizar dit eruit ziet... En ze genieten er nog van ook, en dat alles zonder crackers...
nu wel geklikt???
WAAROM! klikte je op dit topic? WAAROM?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:00 schreef KarmaniaK het volgende:
wie nie klikt, je mist niks... paar ongewassen pikken met van dat achtergebleven sperma van een week terug ofzo. dolle pret![]()
maar waar slaat zo'n topic helemaal op, ik bedoel zo zijn er wel meer zieke fetishes te verzinnen...
maar wil ik daarvan weten?![]()
He, mijn sys adminquote:Op donderdag 25 november 2004 12:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wij zien alles.![]()
Ohhhhhhhh nee, laats had ik het met mijn man over gore sexdingen, toen zei ik nog heel hoopvol dat het goorste nog niet gedaan was, snotsex, maar ik heb alweer door dat ik teveel vertrouwen heb in de mensheid.........quote:Op donderdag 25 november 2004 11:44 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Er is nog iets ERGERS dan poepsex en zelfs kotssex! SNOTsex! Zag een keer een filmpje van twee japanse chicks (het zijn ook altijd Japanners, Duitsers of BRazilianen (diersex)) waarbij de ene boven de andere hing en zo'n lange sliert snot in de mond van de andere liet bungelen! Ik ging toen bijna kokhalzen zo ranzig was dat!
dat dacht ik ook, maar ja als je dan kijkt dat mensen ook aan poep/pis/kots sex doen dan lijkt me snotsex alleen maar een logisch gevolgquote:Op vrijdag 26 november 2004 11:28 schreef erodome het volgende:
dat het goorste nog niet gedaan was, snotsex, maar ik heb alweer door dat ik teveel vertrouwen heb in de mensheid.........
IEW! IEW!! IEW!!! Wat ontzettend ranzig *ril*quote:Op donderdag 25 november 2004 11:44 schreef LaTiNo het volgende:
[..]
Er is nog iets ERGERS dan poepsex en zelfs kotssex! SNOTsex! Zag een keer een filmpje van twee japanse chicks (het zijn ook altijd Japanners, Duitsers of BRazilianen (diersex)) waarbij de ene boven de andere hing en zo'n lange sliert snot in de mond van de andere liet bungelen! Ik ging toen bijna kokhalzen zo ranzig was dat!
whehe of van die lui die zichzelf opensnijdenquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:43 schreef Dark_Desires het volgende:
[..]
IEW! IEW!! IEW!!! Wat ontzettend ranzig *ril*
nou nou nou.....quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:31 schreef Bio_Bastard het volgende:
De mensen die van dit soort galbakkerij geil worden moeten gewoon ter plekke geëxecuteerd worden
Walgelijk gewoon
bedanktquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:31 schreef Bio_Bastard het volgende:
De mensen die van dit soort galbakkerij geil worden moeten gewoon ter plekke geëxecuteerd worden
Walgelijk gewoon
Dude!quote:Op vrijdag 26 november 2004 17:46 schreef Metro2005 het volgende:
zal ik de mensen die niet durven klikken dan maar helpen:
[afbeelding]![]()
tijd voor pizza![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |