Zeer alert. Ik heb trouwens een tijdelijke baan als meterstandopnemer. Mijn inkomen: ¤ 1620 voor een 45 uur werkweek.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:26 schreef Parzival het volgende:
_-Xanti-_ in vorig topic..
Om even de balans tussen Opschepperij -en- Daadkracht in evenwicht te brengen:
Zo eentje heb ik momenteel als Lease auto! (DGA, dus dat bepaal ik zelf!).
DGA? Ik ben directeur. Ik ben ook grootaandeelhouder. Van mijn BV heb de meer dan 50% van de aandelen in handen. Dit wil dus zeggen dat mijn stem voor meer dan 50% geldt. Dus Doorslachgeventend is. Wil ik bepaalde doorvoeringen binnen mijn BV's, dan krijg ik dat ook voor elkaar. Niemand heeft meer dan 49% in handen. (Behalve ik dan ).
_-Xanti-_ in ander topic...
Ik werk als zelfstandig 'klusser' bij mensen en bedrijven. Het gaat van Aanlegggen van bedrijfsnetwerken tot ophangen van Wasbakken in het sanitaire kamertje
En dan vertel je daarbij dat je ook nog niet eens zoveel verdiend..
Punt 1 als je zelfstandig bent.. dan heb je 0% aandelen.! want niemand heeft aandelen!
Punt 2 daar rijdt jij geen jaguar voor..
je werkt ook op de wallen?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:28 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat ligt eraan... de ene maand ¤600 de andere maand ¤100, hangt van mezelf af.
Dat ik op die foto in mn fotoboek nou een rood vest aan heb, wil niet zeggen dat ik op de wallen werk.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:38 schreef _GdR_ het volgende:
Je werkt ook op de wallen?
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat ik op die foto in mn fotoboek nou een rood vest aan heb, wil niet zeggen dat ik op de wallen werk
dus als je voor me wil werken moet je t ff zeggenquote:Op woensdag 24 november 2004 22:28 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat ligt eraan... de ene maand ¤600 de andere maand ¤100, hangt van mezelf af