Zeer alert. Ik heb trouwens een tijdelijke baan als meterstandopnemer. Mijn inkomen: ¤ 1620 voor een 45 uur werkweek.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:26 schreef Parzival het volgende:
_-Xanti-_ in vorig topic..
Om even de balans tussen Opschepperij -en- Daadkracht in evenwicht te brengen:
Zo eentje heb ik momenteel als Lease auto! (DGA, dus dat bepaal ik zelf!).
DGA? Ik ben directeur. Ik ben ook grootaandeelhouder. Van mijn BV heb de meer dan 50% van de aandelen in handen. Dit wil dus zeggen dat mijn stem voor meer dan 50% geldt. Dus Doorslachgeventend is. Wil ik bepaalde doorvoeringen binnen mijn BV's, dan krijg ik dat ook voor elkaar. Niemand heeft meer dan 49% in handen. (Behalve ik dan ).
_-Xanti-_ in ander topic...
Ik werk als zelfstandig 'klusser' bij mensen en bedrijven. Het gaat van Aanlegggen van bedrijfsnetwerken tot ophangen van Wasbakken in het sanitaire kamertje
En dan vertel je daarbij dat je ook nog niet eens zoveel verdiend..
Punt 1 als je zelfstandig bent.. dan heb je 0% aandelen.! want niemand heeft aandelen!
Punt 2 daar rijdt jij geen jaguar voor..
je werkt ook op de wallen?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:28 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat ligt eraan... de ene maand ¤600 de andere maand ¤100, hangt van mezelf af.
Dat ik op die foto in mn fotoboek nou een rood vest aan heb, wil niet zeggen dat ik op de wallen werk.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:38 schreef _GdR_ het volgende:
Je werkt ook op de wallen?
quote:Op woensdag 24 november 2004 22:45 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat ik op die foto in mn fotoboek nou een rood vest aan heb, wil niet zeggen dat ik op de wallen werk
dus als je voor me wil werken moet je t ff zeggenquote:Op woensdag 24 november 2004 22:28 schreef gekke_sandra het volgende:
Dat ligt eraan... de ene maand ¤600 de andere maand ¤100, hangt van mezelf af
er is toch een vastgesteld bedrag voor staigeres? zo tussen de 200-400 euro?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:43 schreef iamredleader het volgende:
1. Je functie? Intern (stageloper)
2. Je leeftijd? (24)
3. Je geschiedenis binnen dit bedrijf? (ben er net 3,5 maand)
4. Je ervaring binnen deze branche? (geen, student)
5. Je hoogst genoten opleiding? (bijna klaar met HBO Bachelors)
6. Wanneer in dienst? (Augustus 2004)
7. Wat verdien je bruto/maand? (3300 euro)
8. Aantal uren/week (excl. overuren)? (40 uur gemiddeld)
9.Auto van de zaak? (nee)
10.GSM van de zaak? (nee)
11.Andere secundaire voorwaarden? (nee)
12. Tevreden/ontevreden met salaris? (zeer tevreden)
Nou, dan heb ik dat ook weer gehad.
ja ok ik dacht nederland. buitenland weet ik het idd niet. weet wel dat je als stagair op een reclamebureau in london zelfs geld moet meenemen.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, hier niet (Deutsche Bank Londen). Heb heel veel mazzel gehad, en goed onderhandeld. Overigens, secundaire voorwaarden: ik neem aan dat een mogelijkheid tot terugkomen na de studie niet telt, toch?
Dan heb je echt vreselijk veel mazzel gehad, want veel mensen verdienen na jarenlang werken nog niet zoveel zelfs al hebben ze een technische studie gedaan (ikzelf bijvoorbeeld). Ach ja, daarom ga ik Nederland ook verlaten over een maand. 80k/jaar here I comequote:Op donderdag 25 november 2004 13:51 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, hier niet (Deutsche Bank Londen). Heb heel veel mazzel gehad, en goed onderhandeld. Overigens, secundaire voorwaarden: ik neem aan dat een mogelijkheid tot terugkomen na de studie niet telt, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |