nog geen 20.000 voor baten kaitos; een van de beste RPG's van het jaar.quote:Op zondag 12 december 2004 19:18 schreef _Supreme het volgende:
weinig?
Is het geen kaartspel met een RPGjasje? Het zag er wel tof uit, maar ik kaart alleen als ik geld kan winnenquote:Op zondag 12 december 2004 19:54 schreef BMH het volgende:
[..]
nog geen 20.000 voor baten kaitos; een van de beste RPG's van het jaar.
ik vind de singelplayer van halo2 wel goedquote:Op zondag 12 december 2004 17:59 schreef HomerJ het volgende:
Ach, ik vind Halo 2 Multiplayer wel heel cool, maar de single player is gewoon doodsaai!
Metroid Prime is het andersom: Single player, prachtige sfeer, mooie graphics en coole gameplay. Multiplayer stelt niks voor
Komt volgens mij nog steeds.quote:Op zondag 12 december 2004 20:56 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
komt Ghost Recon 2 er nou voor de cube?
hij staat wel op de dimplus site maar niet op de nintendo site...
maar hij komt dus later? want voor de xbox is ie al uit...quote:Op zondag 12 december 2004 21:10 schreef Thomper het volgende:
[..]
Komt volgens mij nog steeds.
Let niet op de Nintendo site, die releaselijsten zijn zoiezo niet uptodate.
als ik weer in een goede bui ben en dat mijn credit card rekening het toelaatquote:Op zondag 12 december 2004 13:33 schreef _Supreme het volgende:
[..]
cool!, mag ik je ook eens contacteren als ik wat via een credit card wil bestellen?![]()
je krijgt dan wel wat geld voor de moeite ofzo![]()
![]()
op tothegame.com staat een us release van 15 februari en op de ubisoft.com site staat nog helemaal niks...quote:Op zondag 12 december 2004 21:15 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
maar hij komt dus later? want voor de xbox is ie al uit...
hij schijnt erg goed te zijn...
ik zie gewoon het GameCube logo onderaan de ghost recon 2 site staan hoorquote:Op zondag 12 december 2004 20:56 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
komt Ghost Recon 2 er nou voor de cube?
hij staat wel op de dimplus site maar niet op de nintendo site...
tofquote:Op maandag 13 december 2004 21:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik zie gewoon het GameCube logo onderaan de ghost recon 2 site staan hoor![]()
De GCN versie word een port van de PS2 versie, NIET van de xbox versie.quote:Op maandag 13 december 2004 21:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
ik zie gewoon het GameCube logo onderaan de ghost recon 2 site staan hoor![]()
zoals altijdquote:Op maandag 13 december 2004 21:39 schreef BMH het volgende:
[..]
De GCN versie word een port van de PS2 versie, NIET van de xbox versie.
Die Amerikanen en hun rondjes rijden filiequote:Op dinsdag 14 december 2004 10:59 schreef Steeven het volgende:
lol Nascar 2005 verkozen boven NFS:U2, riiiight.
quote:Op maandag 13 december 2004 21:39 schreef BMH het volgende:
[..]
De GCN versie word een port van de PS2 versie, NIET van de xbox versie.
MP2quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://bestof.ign.com/2004/cube/index.html
Best Cube games van 2004 volgens IGN![]()
quote:The news has broken over the Intraweb, and unfortunately, the documents are real.
As of the February issue, GMR is being discontinued. Subscribers will be the only ones to receive the February issue, and all subscribers will have the option to switch over to another Ziff mag (I suggest XBN).
That's all the news we have for you right now, but more details will be forthcoming in the days ahead.
All of you guys and gals are the best, thanks for keeping this board awesome for the past two years.
And Resident Evil 4 is a 10/10.
-Andrew "Skip" Pfister
10'en zijn altijd primaquote:Op dinsdag 14 december 2004 13:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, schijnt een van de grote bladen in de US te zijnKen het zelf ook niet, maar een 10 voor RE4 is wel prima natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |