Ja me familie vond hem niks... en verder weet ik niet wat er waar moet zijn???quote:Op woensdag 24 november 2004 18:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Jaloers of niet, is MM z'n verhaal waar buiten het jaloers gedeelte om
mikeymo en ik wel jaquote:Op woensdag 24 november 2004 18:53 schreef ArmaniMania het volgende:
OT:
Hebben jullie nou wel of niet geneukt? Heel belangrijk voor een lijstje.
Altijd achteraf he, zo werkt dat bij iedereenquote:Op woensdag 24 november 2004 18:54 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ja me familie vond hem niks... en verder weet ik niet wat er waar moet zijn???
Ben niet jaloers en daar draaide dat hele topic van hem om toch
*vraagt zich af welke lijstje, ben niet zo'n insider.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:54 schreef Patries86 het volgende:
[..]
mikeymo en ik wel ja
maar we staan eral in
Komt madame op msn al snel met zinnen als: die 3 jaar hebben nix voor je betekend, ik ben haar nu alweer vergeten, zij mocht nooit draaien (wilde ze niet want het was teringherrie), het is nog niet uit of ik had allemaal dames over de vloer, zij mocht nooit op me msn en dat wijf dus wel etc etc.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:54 schreef Patries86 het volgende:
en verder weet ik niet wat er waar moet zijn???
Ben niet jaloers en daar draaide dat hele topic van hem om toch
Wat is dan jouw beweegreden voor die tirade? Wat wil je van hem? Aandacht? Erkenning? Je mist hem? Je kan het niet hebben dat hij er blijkbaar minder moeite mee heeft dan jij?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Eeeh eerlijk: Nee ben niet jaloers
Natuurlijk mis je iemand wel als je 3 jaar met hem heb gehad! Maar ik ben niet jaloers
Heb immers zelf weer een ander vriendje dus waarom zou ik jaloers op hem zijn
En dan is een Patries een Post-Op zekerquote:Op woensdag 24 november 2004 20:07 schreef RedDevil085 het volgende:
Ik dacht dat MM homo was :S
Omdat je een hoer bent.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:40 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Nope want hij is voorlopig nog niet online
En ik heb trouwen een vriendje, dus hoezo zou ik jaloers zijn?
Het stond in R&P en is hier heen gegaan...quote:Op woensdag 24 november 2004 20:23 schreef HyperViper het volgende:
Zet ze dat in onz, wat een hoer!
Nee, omdat je zuigtquote:Op woensdag 24 november 2004 23:20 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Het stond in R&P en is hier heen gegaan...
En hoezo een hoer..... omdat ik na 3 maanden een nieuw vriendje heb?
Ja en jullie leven er allemaal van....quote:Op woensdag 24 november 2004 23:44 schreef Tiemie het volgende:
ach, je hele leven stond al op fok,inclusief filmpjes, die zogenaamde relatie met mikeymo kan er ook nog wel bij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |