Ja dag!quote:Op woensdag 24 november 2004 18:32 schreef Patries86 het volgende:
Slotje!!!
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dag!
Je opent zelf een topic, eerst nadenken madammeke.
Maar vertel, had MM een klein beetje gelijk met zn topic?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:45 schreef Patries86 het volgende:
okej dan blijft ie open ook best
Eeeh eerlijk: Nee ben niet jaloersquote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar vertel, had MM een klein beetje gelijk met zn topic?
Was je 13??quote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Eeeh eerlijk: Nee ben niet jaloers
Natuurlijk mis je iemand wel als je 3 jaar met hem heb gehad! Maar ik ben niet jaloers
Heb immers zelf weer een ander vriendje dus waarom zou ik jaloers op hem zijn
Nee laat maar anders modereert Snakey umquote:Op woensdag 24 november 2004 18:47 schreef ArmaniMania het volgende:
Kunnen er geen ONZ-topic van maken?
Ow dus het wel of niet hebben van een ander is bepalend voor of je nog jaloers bent. Het gaat dus niet om de persoon (qualiteit), maar om de quantiteit.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Natuurlijk mis je iemand wel als je 3 jaar met hem heb gehad! Maar ik ben niet jaloers
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee laat maar anders modereert Snakey um
En nu zal ie snel op slot gaan, kutquote:Op woensdag 24 november 2004 18:49 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nee laat maar anders modereert Snakey um
Ik kan zelf oordelen...quote:Op woensdag 24 november 2004 18:50 schreef yvonne het volgende:
[..], niet de rest nalullen
Jaloers of niet, is MM z'n verhaal waar buiten het jaloers gedeelte omquote:Op woensdag 24 november 2004 18:48 schreef Patries86 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 november 2004 18:52 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik kan zelf oordelen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |