Dat is privé. Maar laat ik het zo zeggen, mijn schatje houdt wel van een lekkere plasbeurt...ehm nee even serieus, ik ben gewoon benieuwd.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:33 schreef Christine het volgende:
Waarom zou je dat willen
Volgens een vriend van me (die vroeg het en we waren samen benieuwd) moet hij iets opbiechten, hij had namelijk een fles met een beetje urine twee jaar lang bewaard. Volgens hem was de hele fles beslagen van binnen en was het echt donkergeel geworden. De fles heeft hij niet opengemaakt maar in de rivier gegooid zegt hij. Wat een eikel, nu zullen we het nooit weten.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:40 schreef Oud_student het volgende:
In principe is urine steriel, dwz er horen geen bacterieen in te zitten.
In de praktijk zullen er altijd wel enige bacterieen in komen en het zal gaan stinken.
Welke gassen er gevormd worden ? geen idee. Ga het maar proberen
Hebben jullie geen hobbies?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me (die vroeg het en we waren samen benieuwd) moet hij iets opbiechten, hij had namelijk een fles met een beetje urine twee jaar lang bewaard. Volgens hem was de hele fles beslagen van binnen en was het echt donkergeel geworden. De fles heeft hij niet opengemaakt maar in de rivier gegooid zegt hij. Wat een eikel, nu zullen we het nooit weten.![]()
![]()
Jawel, ditquote:Op woensdag 24 november 2004 17:47 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Hebben jullie geen hobbies?![]()
Waarom geef je haar dan geen verse plasbeurt?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:36 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat is privé. Maar laat ik het zo zeggen, mijn schatje houdt wel van een lekkere plasbeurt...ehm nee even serieus, ik ben gewoon benieuwd.
whahahahquote:Op woensdag 24 november 2004 17:43 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Volgens een vriend van me (die vroeg het en we waren samen benieuwd) moet hij iets opbiechten, hij had namelijk een fles met een beetje urine twee jaar lang bewaard. Volgens hem was de hele fles beslagen van binnen en was het echt donkergeel geworden. De fles heeft hij niet opengemaakt maar in de rivier gegooid zegt hij. Wat een eikel, nu zullen we het nooit weten.![]()
![]()
.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:09 schreef Dos37 het volgende:
[..]
whahahah
Hmmz, dus als je er een aansteker bij houdt kun je leuke effecten krijgenquote:Op woensdag 24 november 2004 22:05 schreef DeLeider het volgende:
amoniak/amonium word gevormd, maar als je zorgt dat je je pis vacuum verpakt, of je cola fles tot het randje vol pist is het goed en kan er niets gebeuren
[offtopic]quote:Op donderdag 25 november 2004 14:27 schreef Marjomuts het volgende:
ik studeer laboratoriumtechneik, dus ik heb een vaag vermoeden hoe het gaat ruiken...
absoluut leuk! wel lastig, maar ook erg interessant. zorg wel dat je na je eerste inleidingsjaar niveau 4 mag gaan doen, want niveau 3 is echt geen flikker aan! waar wil je dat gaan volgen?quote:Op donderdag 25 november 2004 14:54 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
[offtopic]
ohjah? Ik wil namelijk volgend jaar ook de MLO gaan volgen. Is dat nog een beetje leuk/te doen dan?
[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |