Ik zit al op mijn werkquote:Op donderdag 25 november 2004 12:21 schreef Bowiefan het volgende:
goe'nmiddag
Woeiquote:Op donderdag 25 november 2004 14:23 schreef Rewimo het volgende:
Aan de andere kant heb ik net een voorboeking voor onze vakantie van volgend jaar gedaanEn dat is dan wel weer lekker
Ik ga weer als vanouds naar een stekje ergens zo'n 580km ten noorden van Parijsquote:Op donderdag 25 november 2004 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woei. En naar welk fotografisch interessant deel van de wereld gaan jullie volgend jaar?
nee niet datquote:Op donderdag 25 november 2004 07:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mogguh
Xil, je ziet er enigzins vrolijk uit. Hoe komt dat zo
Wat vervelendquote:Op donderdag 25 november 2004 18:47 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben net zo duf, alleen zit ik thuis...Vanavond nog stappen ook!
Ben benieuwd hoe lang ik dat volhoud...
Ga jij 's ff aan het werk....quote:Op donderdag 25 november 2004 18:50 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Wat vervelendsterkte voor straks
![]()
Haha sorry Bowiefan, ik had medelijden moeten tonen snap ik nu!quote:Op donderdag 25 november 2004 18:50 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Wat vervelendsterkte voor straks
![]()
Die staat nog heel gezellig op het postkantoorquote:Op donderdag 25 november 2004 18:38 schreef Xilantof het volgende:
hoe is je scanner?
't Is saai, ik weet het, maar het wordt weer Turkije. We vonden het brood van de bakker zo lekker daarquote:Op donderdag 25 november 2004 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Woei. En naar welk fotografisch interessant deel van de wereld gaan jullie volgend jaar?
leuk johquote:Op donderdag 25 november 2004 19:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is saai, ik weet het, maar het wordt weer Turkije. We vonden het brood van de bakker zo lekker daar
hopelijk hebben zij er wel plezier vanquote:Op donderdag 25 november 2004 19:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die staat nog heel gezellig op het postkantoor :'(
das ook leukquote:Ik heb nu wel 512 MB extra geheugen in de PC zitten
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:43 schreef fotoloog het volgende:
Turkiye is zo 2001
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |