dat zei hij over Wildersquote:Op woensdag 24 november 2004 14:17 schreef DeHeldjes het volgende:
Ik hoop dat ie kanker krijgt.
Zoiets zei ie toch ook over theo? of mag dat pas als iemand daadwerkelijk dood is?
Volgens mij mag dat wel. Ik hoop trouwens dat hij niet goed uitkijkt bij het oversteken, niet dat ik wil dat dat echt gebeurt maar ik zou het wel erg fijn viinden.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:17 schreef DeHeldjes het volgende:
Ik hoop dat ie kanker krijgt.
Zoiets zei ie toch ook over theo? of mag dat pas als iemand daadwerkelijk dood is?
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:19 schreef dVTB het volgende:
Nee, ik doe er niet aan mee. We moeten onszelf niet tot hetzelfde, bedenkelijke niveau verlagen als deze imam. Daar moeten we heel ver boven staan.
Ja! vindt ik ook!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:19 schreef dVTB het volgende:
Nee, ik doe er niet aan mee. We moeten onszelf niet tot hetzelfde, bedenkelijke niveau verlagen als deze imam. Daar moeten we heel ver boven staan.
Niveau? lijkt me niet van toepassing.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:22 schreef Le-BenZ het volgende:
ik ga me niet verlagen tot zijn niveau!
Steun hier de doodwens voor Omahaquote:Op woensdag 24 november 2004 14:22 schreef Omaha het volgende:
Ik steun de imam.
ik niet... Van mij mag ie ook doodvallenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:22 schreef Omaha het volgende:
Ik steun de imam.
Niet overal hoor.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:20 schreef Copycat het volgende:
Oog om oog, tand om tand is zo 2000 jaar geleden.
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:25 schreef punchdrunk het volgende:
ik wens hem een ingegroeide teennagel!
ja, wij hollanders zijn nog beginners op het gebied van doodsverwensingen, en je moet klein beginnen natuurlijk
Met een vette ontstekingquote:Op woensdag 24 november 2004 14:25 schreef punchdrunk het volgende:
ik wens hem een ingegroeide teennagel!
ja, wij hollanders zijn nog beginners op het gebied van doodsverwensingen, en je moet klein beginnen natuurlijk
wanneer vertrekt je vliegtuig naar je zandbak ???quote:Op woensdag 24 november 2004 14:22 schreef Omaha het volgende:
Ik steun de imam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |