Ook een goede optie!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:19 schreef Knut het volgende:
Ik denk dat die D digger moet zijn
Jah, Wanco ontbreekt o.a. in dat lijstjequote:Op woensdag 24 november 2004 14:20 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
alleen al met pridemeid zijn we nog wel een decennia bezig.
Die heb ik al een paar keer genoemd, maar niemand vult de lijst aan?quote:Op woensdag 24 november 2004 14:20 schreef Bolletje... het volgende:
ik vind trouwens dat Larissa bijzonder weinig in het lijstje voorkomt
Gewoon op mannen of vrouwen klikken en doorscrollen naar de D mutsquote:Op woensdag 24 november 2004 14:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ook een goede optie!
Waarom kan je in dat fotoboek van jou niet op 1 letter zoeken!
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:29 schreef RemCOW het volgende:
Btw Jerruh... Anya.
Oi!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Gewoon op mannen of vrouwen klikken en doorscrollen naar de D muts
Jaaaa, Wizarddragon & Tech, als ik het me goed herinner op de januari-meetquote:Op woensdag 24 november 2004 14:14 schreef Jerruh het volgende:
volgens mij heeft wizarddragon het met meerderen gedaan, althans, geprobeerd.
Dago is nog bezig met een complete cross reference database!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat iedereen die seks met iemand heeft gehad 2x vermeld hoort te staan.
Zoals ET al zei: als je seks hebt met iemand dan heeft die toch ook seks met jou?
Jee, anders is het niet na te kijken wie de meeste seks heeft gehad hoor
Precies!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Zoals ET al zei: als je seks hebt met iemand dan heeft die toch ook seks met jou?
Dirk Diggler, hehequote:Op woensdag 24 november 2004 14:27 schreef Jerruh het volgende:
nie de D van Dirk?
of Daggla.
quote:Op woensdag 24 november 2004 14:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jaaaa, Wizarddragon & Tech, als ik het me goed herinner op de januari-meet
zoals ik ook al zei: sta je voor de met, dan ben je een slet!quote:Op woensdag 24 november 2004 14:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik pak straks de meest recente lijst van Boe (zorg je dat die dan zo compleet mogelijk hebt? Ook Larissa bijv.) en knutsel er wel iets leuks mee.quote:Op woensdag 24 november 2004 14:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dago is nog bezig met een complete cross reference database!
Geef boe dan een kleur, kan-ie het zelf doenquote:Op woensdag 24 november 2004 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die heb ik al een paar keer genoemd, maar niemand vult de lijst aan?
hoorde er bij jou ook niet nog een 4e bij?quote:Op woensdag 24 november 2004 14:22 schreef LiesBitch het volgende:
hey bbd
ik had nog whistler112 met yolien genoemd
en hijs met nog iemand naar bed geweest maar dat magik niet vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |