abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23538534
Ik heb hier weinig aan toe te voegen, zijn woorden spreken voor zich..

Vandaar mijn tip aan de Radboud Universiteit Nijmegen: richt je nou niet op die paar baldadige maar o zo onschuldige jongetjes in Lonsdale jasjes, maar op dit soort gevaarlijke lieden in jurken !

Die nota bene voor de klas staat en les geeft aan jongeren !!
pi_23538608
Waar heb je het over?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 24 november 2004 @ 12:31:14 #3
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_23538627
klik op 'reageer' dude en niet op 'nieuw topic'
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  woensdag 24 november 2004 @ 12:31:15 #4
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_23538628
Over imam Van der Ven denk ik. Maar dan nog zou een iets duidelijkere OP wel wenselijk geweest zijn ja.
pi_23538639
Over die Abdul-Jabbar van de Ven die Wilders dood wenst en daar een harde piel van krijgt.
Het is altijd een feest, als zij zijn langs geweest!
pi_23538699
De bekeerde Nederlandse moslim Abdul-Jabbar van de Ven hoopt dat Kamerlid Geert Wilders sterft. In het EO-programma Het Elfde Uur antwoordde Van de Ven, die zich 'jongerenimam' noemt, bevestigend op de vraag of hij Wilders binnen twee jaar dood wenst. Van de Ven voegde eraan toe dat hij niet hoopt dat Wilders wordt vermoord door een moslim.

Van de Ven vertelde ook dat hij 'iets van blijdschap' heeft gevoeld toen hij hoorde dat Theo van Gogh dood was. Moord in het algemeen keurt hij af.

Abdul-Jabbar van de Ven werd geboren als Jennis. Hij was 14 jaar toen hij zich bekeerde tot de islam. Hij staat bekend als een strenge moslim, die samenwerkte met de Saudische stichting Al Waqf.

Bron: de volkskrant.

Overigens is dit warhoofd docent noch imam. Hij studeert aan de Radboud universiteit en hij bestudeert de Koran. De topictitel is niet alleen vaag, maar ook erg misleidend zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door multatuli op 24-11-2004 12:50:49 ]
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_23538741
vd Ven wenst iemand dood vanwege diens uitspraken, want vindt ze te ver gaan en uitermate beledigend, wat een gotspe

De man zit nu, volgens eigen zeggen, overigens ondergedoken
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_23538788
Het bewijs dat Conversos radikaler zijn als mensen die met een religie opgroeien

Wat ik opmerkelijk vind , is , dat deze flapdrol en die achterlijk Jason W met 14 lentes zich lieten bekeren.

Waar waren die ouders?

Ik ben overigens sind lange tijd voor het beperken van de Religieuse vrijheid in Nederland. de Islam ondergaaft onze rechtstaat en ben er dus voor dat deze relgie in Nederland als Sekte wordt verklaard en daarmee gepaard alle vordelen die een erkende religie met zich brengt , verliest.
pi_23538810
Ach - toen Van Gogh Rosenmoller doodwenste om op zijn graf te kunnen pissen, hoorde ik veel bijval, ook hier.
  woensdag 24 november 2004 @ 12:53:46 #10
3542 Gia
User under construction
pi_23539036
Hij hoopt dus dat Wilders vanzelf doodgaat, maar geeft wel aan dat hij blijdschap voelde toen Van Gogh vermoord was.
Hij hoopt niet dat een moslim Wilders doodt, maar mocht dat gebeuren, dan zal hij wel weer blijdschap voelen.

Nu maar hopen dat niemand een wit voetje wil halen bij de meester.
pi_23539142
De hypocriete hufter heeft het dan over "de radicaliseering in het debat"

Ja ,......... richting zijn parochie. De radikalisering richting de Nederlandse samenleving was in orde. Nee , sterker nog, daar werkt de oetlul aan mee. Nee nog sterker, daar is de flapdrol zelfs een protagonist van.

Maar oh , weeh , er wordt richting Moslims gescholden. Waar is Moeder Theresa?
pi_23539199
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:58 schreef CANARIS het volgende:
De hypocriete hufter heeft het dan over "de radicaliseering in het debat"
Klagen over polarisatie en readicalisering van het debat maar wel iemand doodwensen.
pi_23539225
Voordat we weer met zijn allen wat vooroordelen na wauwelen...
"Sommige Westerse oriëntalisten en antropologen beweren wel eens dat het merendeel van de bekeerde Europese Moslims uit probleemgezinnen zouden komen, alsof de Islam alleen een keuze zou kunnen zijn uit wanhoop, en niet uit goed beredeneerde overwegingen. Ik ben in ieder geval een voorbeeld van een kind dat niet is opgegroeid in een probleemgezin; geen gescheiden ouders, geen drugsverslaafde als vader, en geen jeugdjaren van tuchtscholen of jeugdgevangenissen." aldus Abdul-Jabbar van de Ven. Het hele interview kun je hier lezen http://www.al-islaam.com/(...)02/apr/artikel7.html
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_23539412
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)20041123.rm?start=10:09&end=21:24

Hier kun je het gesprek terug kijken. Walgelijk

Ik vind die Andries Kneven ook zo'n misselijk ventje. Beetje goedkeurend erbij zitten dat hij dit mag zeggen omdat ie stiekem gewoon doodsbang is om er tegen in te gaan. Voor je het weet staat ie ook op een doden lijstje
pi_23539584
Toch apart om te zien dat veel mensen alleen de vrijheid van meningsuiting willen garanderen als er gezegd wordt wat zij zelf goed vinden.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_23539611
Hoeveel mensen hier wensen de koningin eigenlijk dood? En hoeveel Nederlandse mensen wensen Wilders dood? En hoeveel wensen hier nu deze 'Imam' dood?

Sinds wanneer is een doodverwensing strafbaar? Een doodsverwensing is verachtelijk, maar daar blijft het bij. Oproepen tot het doden van iemand is natuurlijk wel strafbaar, want dat is misbruik van macht. Maar deze manno heeft niemand opgeroepen. En macht heeft hij ook amper.

Het is gewoon heel simpel: iemand hardop dood wensen is verachtelijk, welke achtergrond je ook hebt.

Voor je gedachten ben je niet verantwoordelijk, maar wel voor het uitspreken ervan. Van De Ven is een verachtelijk persoon. En als ik het forum afstruin kom ik waarschijnlijk nog wel veel meer verachtelijke personen tegen. Hoeveel mensen hebben Saddam Hoessein hier wel niet doodgewenst?
pi_23539751
Dus een gelovige mag iemand doodverwensen, en een ongelovige moet zijn muil houden over een fictief figuur want dat is godslastering.

Het geloof is het gevaarlijkste wapen ooit door de mens uitgevonden en moet volledig uitgeroeid worden.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_23539775
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef andromeda1968 het volgende:
Het geloof is het gevaarlijkste wapen ooit door de mens uitgevonden en moet volledig uitgeroeid worden.
Jusit, weg met de intolerantie en repressie!
pi_23539846
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:23 schreef RetepV het volgende:
Hoeveel mensen hier wensen de koningin eigenlijk dood? En hoeveel Nederlandse mensen wensen Wilders dood? En hoeveel wensen hier nu deze 'Imam' dood?

Sinds wanneer is een doodverwensing strafbaar? Een doodsverwensing is verachtelijk, maar daar blijft het bij. Oproepen tot het doden van iemand is natuurlijk wel strafbaar, want dat is misbruik van macht. Maar deze manno heeft niemand opgeroepen. En macht heeft hij ook amper.

Het is gewoon heel simpel: iemand hardop dood wensen is verachtelijk, welke achtergrond je ook hebt.

Voor je gedachten ben je niet verantwoordelijk, maar wel voor het uitspreken ervan. Van De Ven is een verachtelijk persoon. En als ik het forum afstruin kom ik waarschijnlijk nog wel veel meer verachtelijke personen tegen. Hoeveel mensen hebben Saddam Hoessein hier wel niet doodgewenst?
besef jij wel wat je zegt?
Ik weet niet uit wast voor een nest jij komt , maar doodsverwensingen zijn in mijn omgeving very not done.

D O O D sverwensingen, berusten op het feit dat je liever hebt dat iemand dood gaat ( nomes est omen) als dat je een discussie aangaat , dat je die man tollereerd , negeert of zelfs haat.

Dood -wensen is onuitsprekelijk slecht.

Nogmaals , ik weet niet wat er in jouw hoofd zo allemaal rond spookt, maar ik heb nog nooit iemand DOOD-GEWENST : Het lijkt me ook niet gezond voor mijn eigen geestelijke gezondheid.
pi_23539871
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef andromeda1968 het volgende:
Dus een gelovige mag iemand doodverwensen, en een ongelovige moet zijn muil houden over een fictief figuur want dat is godslastering.

bla die bla die bla die bla
  woensdag 24 november 2004 @ 13:36:40 #21
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23539891
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:23 schreef RetepV het volgende:

verder alles goed een mensenleven is een mensenleven punt uit.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23540073
vrijheid van meningsuiting anyone?

oh nee hij is moslim, dan niet
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_23540129
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:44 schreef fayakill het volgende:
vrijheid van meningsuiting anyone?

oh nee hij is moslim, dan niet
edit
bla bla bla
verkenner van feiten , waarheden een fanaticie

leer lezen
pi_23540199
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:35 schreef CANARIS het volgende:

[..]

bla die bla die bla die bla
Als je het kind wil uithangen raad ik je aan om naar een kleuterschool te gaan.
Naargelang je post zul je daar goed bij passen.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_23540226
het is idd niet echt netjes van meneer van der Ven.

maar ook hij mag zeggen wat ie vindt, IMO. Vraag is alleen wel of we moeten willen dat de EO met subsidiegeld een platform verschaft aan dit soort gasten.
Not believing in force is the same as not believing in gravity - Leon Trotski
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')