Klagen over polarisatie en readicalisering van het debat maar wel iemand doodwensen.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:58 schreef CANARIS het volgende:
De hypocriete hufter heeft het dan over "de radicaliseering in het debat"
Jusit, weg met de intolerantie en repressie!quote:Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef andromeda1968 het volgende:
Het geloof is het gevaarlijkste wapen ooit door de mens uitgevonden en moet volledig uitgeroeid worden.
besef jij wel wat je zegt?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:23 schreef RetepV het volgende:
Hoeveel mensen hier wensen de koningin eigenlijk dood? En hoeveel Nederlandse mensen wensen Wilders dood? En hoeveel wensen hier nu deze 'Imam' dood?
Sinds wanneer is een doodverwensing strafbaar? Een doodsverwensing is verachtelijk, maar daar blijft het bij. Oproepen tot het doden van iemand is natuurlijk wel strafbaar, want dat is misbruik van macht. Maar deze manno heeft niemand opgeroepen. En macht heeft hij ook amper.
Het is gewoon heel simpel: iemand hardop dood wensen is verachtelijk, welke achtergrond je ook hebt.
Voor je gedachten ben je niet verantwoordelijk, maar wel voor het uitspreken ervan. Van De Ven is een verachtelijk persoon. En als ik het forum afstruin kom ik waarschijnlijk nog wel veel meer verachtelijke personen tegen. Hoeveel mensen hebben Saddam Hoessein hier wel niet doodgewenst?
bla die bla die bla die blaquote:Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef andromeda1968 het volgende:
Dus een gelovige mag iemand doodverwensen, en een ongelovige moet zijn muil houden over een fictief figuur want dat is godslastering.
Het geloof is het gevaarlijkste wapen ooit door de mens uitgevonden en moet volledig uitgeroeid worden.
verder alles goed een mensenleven is een mensenleven punt uit.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:23 schreef RetepV het volgende:
Hoeveel mensen hier wensen de koningin eigenlijk dood? En hoeveel Nederlandse mensen wensen Wilders dood? En hoeveel wensen hier nu deze 'Imam' dood?
Sinds wanneer is een doodverwensing strafbaar? Een doodsverwensing is verachtelijk, maar daar blijft het bij. Oproepen tot het doden van iemand is natuurlijk wel strafbaar, want dat is misbruik van macht. Maar deze manno heeft niemand opgeroepen. En macht heeft hij ook amper.
Het is gewoon heel simpel: iemand hardop dood wensen is verachtelijk, welke achtergrond je ook hebt.
Voor je gedachten ben je niet verantwoordelijk, maar wel voor het uitspreken ervan. Van De Ven is een verachtelijk persoon. En als ik het forum afstruin kom ik waarschijnlijk nog wel veel meer verachtelijke personen tegen. Hoeveel mensen hebben Saddam Hoessein hier wel niet doodgewenst?
editquote:Op woensdag 24 november 2004 13:44 schreef fayakill het volgende:
vrijheid van meningsuiting anyone?
oh nee hij is moslim, dan niet
Als je het kind wil uithangen raad ik je aan om naar een kleuterschool te gaan.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:35 schreef CANARIS het volgende:
[..]
bla die bla die bla die bla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |