Dat verhaal kende ik dus ook niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:03 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ken je dat verhaal niet..
Of een leuk nieuw bordspel!quote:Op woensdag 24 november 2004 11:29 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Klinkt als een straf uit de griekse mythologie..
xxxDoosjuhxxx en Miss Blue toch?quote:Op woensdag 24 november 2004 11:28 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik lees aandachtig.
Stond heel uitgebreid, heel kwetsend op FH2, gemist?quote:Op woensdag 24 november 2004 11:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat verhaal kende ik dus ook niet.
Doosje is wel volledig naakt gefotografeerd door mvdlubbe, dan kan ik me niet voorstellen dat hij zich 100% professioneel gedragen heeft.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
xxxDoosjuhxxx en Miss Blue toch?
Ik heb dat ook gemistquote:Op woensdag 24 november 2004 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stond heel uitgebreid, heel kwetsend op FH2, gemist?
Ha! Je bent beland op "Kans op SOA". Pak een kaart.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Ja, het fok-fuck-bordspel!
Heeft ie ook uitgelegd dat er eigenlijk geen fuck (quote:Op woensdag 24 november 2004 11:06 schreef boebiedoe het volgende:
Dat staat op FH2 trouwens, Isabeau. Dirk heeft dat tot in de details () uitgelegd.
.
FH2 is gesloten.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gemist
Linkje?
Ik heb me nooit geregged op FH2.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stond heel uitgebreid, heel kwetsend op FH2, gemist?
Toch mogen ze in het lijstje.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heeft ie ook uitgelegd dat er eigenlijk geen fuck () is gebeurd dan?
'helaas, ga naar het klooster, 7 beurten niet neuken'quote:Op woensdag 24 november 2004 11:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ha! Je bent beland op "Kans op SOA". Pak een kaart.
Gefeliciteerd, je bent ontmaagd, rust uit van je 2 minuten werken, en gooi nog een keer.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:37 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ha! Je bent beland op "Kans op SOA". Pak een kaart.
Als er geen fuck gebeurd is dan moet dat uit het lijstje.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:38 schreef Ripley het volgende:
Heeft ie ook uitgelegd dat er eigenlijk geen fuck () is gebeurd dan?
Arme Tijn. Heeft ie een keertje niks gedaan, komt ie toch op het lijstjequote:Op woensdag 24 november 2004 11:39 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Toch mogen ze in het lijstje..
Nee nee, er is wel wat gebeurt !quote:Op woensdag 24 november 2004 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als er geen fuck gebeurd is dan moet dat uit het lijstje.
Ik gooi 5. Fuck, ik beland op "fotosessie met mvdlubbe". Ik zet mijn joker in. Jij bent.quote:Op woensdag 24 november 2004 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent ontmaagd, rust uit van je 2 minuten werken, en gooi nog een keer.
quote:Op woensdag 24 november 2004 11:40 schreef Ripley het volgende:
Arme Tijn. Heeft ie een keertje niks gedaan, komt ie toch op het lijstje![]()
Er is toch geen "fotosessie met prupke he?"quote:Op woensdag 24 november 2004 11:41 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik gooi 5. Fuck, ik beland op "fotosessie met mvdlubbe". Ik zet mijn joker in. Jij bent.
ROFLquote:Op woensdag 24 november 2004 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ah, een splitsing, je mag kiezen Knut of Heatwave!
Weeg je kansen goed af, want het kan belangrijk zijn voor verdere neukpartijen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |