och..quote:Op woensdag 24 november 2004 13:18 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ernstig nietwaar?
Kunnen we hier niet ook wat namen uit halen voor Spanje?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:17 schreef Aventura het volgende:
Die lijst moet je eik uitdraaien en meenemen naar een meet. Zo weet je meteen wie je dronken moet voeren.
Sorry, dat kan ik niet zeggen...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Welke ene dan?
Wat er niet klopt mag gewoon gemeld worden.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
och..
Ik had niet anders verwacht op Fok..
(ow, enne.. ik weet dat er een aantal niet kloppen, en de aanvullingen die ik weet mag/kan ik niet zeggen..)
Je zou even kunnen kijkenquote:Op woensdag 24 november 2004 13:21 schreef boebiedoe het volgende:
Welke.!
Alleen mensen die +2 hebben geneuckt mogen mee. 1 mag ook, maar dan moet je als compensatie wel nog 2 anderen getongd hebben.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kunnen we hier niet ook wat namen uit halen voor Spanje?
thegenieii@hotmail.comquote:Op woensdag 24 november 2004 13:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
(ow, enne.. ik weet dat er een aantal niet kloppen, en de aanvullingen die ik weet mag/kan ik niet zeggen..)
Je vergeet, zeer goed in manipuleren van mensen. Zogenaamd verkracht door iedereen waardoor ze denkt alles te mogen en kunnen, jah heel aantrekkelijkquote:Op woensdag 24 november 2004 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dikke tieten, blonde domme kop, dom geblaat, jups, zeer aantrekkelijk voor mannen!
Ja, want dat e-mailadres bekijk je echt regelmatigquote:Op woensdag 24 november 2004 13:25 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
thegenieii@hotmail.com
mag ik dna gewoon voor de sier mee?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Alleen mensen die +2 hebben geneuckt mogen mee. 1 mag ook, maar dan moet je als compensatie wel nog 2 anderen getongd hebben.
Wat zijn dan precies de criteria? (niet dat mijn lijst langer wordtquote:Op woensdag 24 november 2004 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Hou er wel rekening mee dat het niet alleen om neuken gaat hè!
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, want dat e-mailadres bekijk je echt regelmatig![]()
Dat mag ook, maar dan moet je die criteria TIJDENS de Spanje-meet vervullenquote:Op woensdag 24 november 2004 13:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mag ik dna gewoon voor de sier mee?
ik ben nog FOK!maagd.
Ik geloof dat klaarkomen het criterium was.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat zijn dan precies de criteria? (niet dat mijn lijst langer wordten die zal ook niet langer worden, ben per slot van rekening al bijna 3 jaar monogaam)
ik vraga wel of ruud zich voor die tijd ff registreertquote:Op woensdag 24 november 2004 13:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar dan moet je die criteria TIJDENS de Spanje-meet vervullen![]()
Woei, gaan er dan zoveel mannelijke fokkers mee?!quote:Op woensdag 24 november 2004 13:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat mag ook, maar dan moet je die criteria TIJDENS de Spanje-meet vervullen![]()
Je vergeet, tweelingziel met iedere manquote:Op woensdag 24 november 2004 13:26 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Je vergeet, zeer goed in manipuleren van mensen. Zogenaamd verkracht door iedereen waardoor ze denkt alles te mogen en kunnen, jah heel aantrekkelijk
vrouwen mogen ook heurquote:Op woensdag 24 november 2004 13:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Woei, gaan er dan zoveel mannelijke fokkers mee?!
Ik wou net zeggen, 1 blik op mijn perzikjes en élke man is om.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vrouwen mogen ook heur.
Wat een zelfkennis Yvonnequote:Op woensdag 24 november 2004 13:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dikke tieten, blonde domme kop, dom geblaat, jups, zeer aantrekkelijk voor mannen!
ja, volgens mij als enige fok!erquote:Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef Mereltje het volgende:
Jerruh hoor jij niet in dit lijstje thuis?
quote:Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Als klaarkomen het criterium is dan mag er van mijn lijstje wel iemand af
1 van beiden Isa.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:30 schreef Isabeau het volgende:
Als klaarkomen het criterium is dan mag er van mijn lijstje wel iemand af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |