als exit huppelt ze in slowmotion in dr ondergoed van de set af...quote:Op donderdag 25 november 2004 02:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is mijn Lizzy in haar ondergoed!?
Wat heb jij toch tegen snollen met dikke tieten?quote:Op donderdag 25 november 2004 02:41 schreef Wup het volgende:
als exit huppelt ze in slowmotion in dr ondergoed van de set af...
Ja, maar dat is toch het leukste wat een man (en een aantal vrouwen) zich kan wensen!? Een lekkere sexy meid in ONM. Bij GTST hebben ze Victoria, bij ONM NIkkie.quote:Op donderdag 25 november 2004 03:05 schreef Wup het volgende:
ik heb nul tegen haar maar de schrijvers des te meer
Lizzy huppelend in ondergoed is geloof ik wel een goede samenvatting van Nikkie Plessen in ONM
Ze is gewoon ontzettend goed in "hoerig rondlopen". Simone is goed in "slecht janken". Niels is goed in ongewassen en ongeschoren stinken. Filistijn is goed in "idioot doen". Bettina is goed in "afblaffen" en Renée is goed in "bierpensen" en "paarden (Marjolein) op stal zetten". Marnix is goed in "brampeperen" en Frommel is goed in "frommelen".quote:Op donderdag 25 november 2004 03:23 schreef Wup het volgende:
dan heb ik zojuist toch de perfecte exit voor haar geschreven.........
het lijkt me alleen nogal frustrerend voor iemand die gewoon goed acteert......
Waren Kyra en Vrommelmans altijd al vrienden?quote:Op donderdag 25 november 2004 03:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is gewoon ontzettend goed in "hoerig rondlopen". Simone is goed in "slecht janken". Niels is goed in ongewassen en ongeschoren stinken. Filistijn is goed in "idioot doen". Bettina is goed in "afblaffen" en Renée is goed in "bierpensen" en "paarden (Marjolein) op stal zetten". Marnix is goed in "brampeperen" en Frommel is goed in "frommelen".
I wsh nee Eric Bouwman heeft bij mij in de klas gezeten en soms heel soms zie ik hem nog wel eens.....quote:Op woensdag 24 november 2004 23:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wie ken je???? Nikkie? Nou, met haar lust ik ook wel een date. Of samen met haar en Petra.
jupquote:Op donderdag 25 november 2004 03:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch het leukste wat een man (en een aantal vrouwen) zich kan wensen!? Een lekkere sexy meid in ONM. Bij GTST hebben ze Victoria, bij ONM NIkkie.
zo kunnen we nog wel een dag doorgaan he....quote:Op donderdag 25 november 2004 03:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze is gewoon ontzettend goed in "hoerig rondlopen". Simone is goed in "slecht janken". Niels is goed in ongewassen en ongeschoren stinken. Filistijn is goed in "idioot doen". Bettina is goed in "afblaffen" en Renée is goed in "bierpensen" en "paarden (Marjolein) op stal zetten". Marnix is goed in "brampeperen" en Frommel is goed in "frommelen".
Reminder: stroop, geen azijn.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
Krijgen we nou echt elke dag nog een foto van die stoeipoes!?
Waar is mijn Lizzy in haar ondergoed!?
Nou dankjewelquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kijk! Dat heb ik nou met Lizzy, Iris en Joyce_en_Roxylovertje. Onomstotelijk lekker!
Chris kwam in de serie als co-assistentje:)quote:Op donderdag 25 november 2004 08:46 schreef Orginial het volgende:
Waren Kyra en Vrommelmans altijd al vrienden?![]()
Hoe kwam hij de serie in?
haha, ja dus wees blij dat het afgelopen isquote:Op donderdag 25 november 2004 14:34 schreef babette21 het volgende:
wat 'n slap gedoe zeg gisteren...
een waardeloos eind aan een waardeloze verhaallijn...
grappig dat je dat zegt, het was mij ook al opgevallen...quote:Vroman blijft top, al is 't wel 'n beetje een typetje aan 't worden.
Kyra is helemaal oke dit hele seizoen eigenlijk al, op dat flirtje met Bram naquote:Kyra vind ik nog steeds wel oké, Hugo is daarentegen weer terug bij af...
ik ben benieuwd wanneer ONM stopt met Sanne ....quote:ik ben benieuwd wanneer Sanne stopt met d'r co-schappen,
ze is echt de enige die 't allemaal geen reet interreseert...
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:41 schreef babette21 het volgende:
oh en nog ff over de aftiteling, daar heb ik de laatste tijd ook 's op gelet...
Sandy Kandau [zo heet ze toch?] werd gisteren botweg weggelaten!!
quote:Op donderdag 25 november 2004 02:31 schreef Wup het volgende:
en de creatieve aftitelaars....
Sandy Kandau paste er vandaag niet meer op:(
* Bet heeft de vlag al uitgehangen!!quote:Op donderdag 25 november 2004 14:50 schreef Wup het volgende:
haha, ja dus wees blij dat het afgelopen is
Het Joost-Effect, dat vind ik nou een goeie omschrijving!!quote:grappig dat je dat zegt, het was mij ook al opgevallen...
dat de lol er een beetje afgaat, omdat hij nooit verhaallijntjes krijgt maar wel heel veel aandacht
Aram van de Rest doet het geweldig hoor daar niet van, maar Chris begint een beetje flauw te worden op deze manier, het Joosteffect hadden we het al genoemd....
ja Kyra en mannen, da's altijd ellende: na Daan en Bram nu ook nog Hugo.... zucht....quote:Kyra is helemaal oke dit hele seizoen eigenlijk al, op dat flirtje met Bram na
Hugo heb ik dit hele seizoen nog niet oke gevonden, alles behalve zelfs.......
Tja 't is niet veel. Annelieke beschrijft Sanne zelf ook als romantisch enzo.... gaap...quote:ik ben benieuwd wanneer ONM stopt met Sanne ....
ze is echt volkomen oninteressant..........
quote:Op donderdag 25 november 2004 14:41 schreef babette21 het volgende:
oh en nog ff over de aftiteling, daar heb ik de laatste tijd ook 's op gelet...
Sandy Kandau [zo heet ze toch?] werd gisteren botweg weggelaten!!
Oeps.....quote:Op donderdag 25 november 2004 02:31 schreef Wup het volgende:
en de creatieve aftitelaars....
Sandy Kandau paste er vandaag niet meer op:(
misschien heb je gelijk dat Chris zonder verhaallijntjes leuk kan blijven, maar dan zou hij wat minder aandacht moeten krijgen want het begint voorspelbaar & kinderachtig te worden.quote:Op donderdag 25 november 2004 15:02 schreef babette21 het volgende:
Het Joost-Effect, dat vind ik nou een goeie omschrijving!!
Joost vond ik in 't begin echt geweldig, maar nu kots ik echt van dat ventje...
Ergens denk ik alleen dat Vroman-zonder-verhaallijn leuker is dan Vroman-met-verhaal...
dat gedoe nu weer met Stijn, da's toch niet leuk....
alweer grappig dat je dat zegt, was mij ook al opgevallen dat slechte acteerwerk van Robin Rienstra terwijl ik hem juist altijd goed vond. Ik heb er van de week echt met gekromde tenen naar zitten kijken [ ik gaf eerst nog de schuld aan Simone Cobben - dat ze hem meesleurde in de misere -] maar hij was gewoon echt niet goed.quote:Hugo was ff leuk toen ie net terugkwam, en geen verhaallijn had enzo...
van die kleine scenes zoals toen met Claire [buiten, bij 't AZB]
ik vond Robin erg goed in Dé Claire Week, maar nu is zelfs zijn acteerwerk KMP...
het enige wat ze doet is wanhopig aan de man moeten... het is haar schuld dat we nu met dat monsterlijke joch Stijn opgescheept zitten....quote:Tja 't is niet veel. Annelieke beschrijft Sanne zelf ook als romantisch enzo.... gaap...
't fladdert een beetje door 't beeld, maar heeft nul verhaallijn en eigenlijk ook nul-inhoud
maar daardoor irriteert ze me ook [nog] niet echt, zoals bijv. Iris [sorry wiv] en Tara dat wel doen...
juist hierdoor blijkt dat sommige figuren zónder verhaallijn gewoon beter zijn dan mét...quote:Op donderdag 25 november 2004 15:13 schreef Wup het volgende:
misschien heb je gelijk dat Chris zonder verhaallijntjes leuk kan blijven, maar dan zou hij wat minder aandacht moeten krijgen want het begint voorspelbaar & kinderachtig te worden.
gezien het feit dat Kyra dus zonder verhaallijntjes ook leuk is en zodra ze een verhaaltje krijgt gaat het mis met haar.....
Als 't ff kan geef ik Cobben overal de schuld van (quote:alweer grappig dat je dat zegt, was mij ook al opgevallen dat slechte acteerwerk van Robin Rienstra terwijl ik hem juist altijd goed vond. Ik heb er van de week echt met gekromde tenen naar zitten kijken [ ik gaf eerst nog de schuld aan Simone Cobben - dat ze hem meesleurde in de misere -] maar hij was gewoon echt niet goed.
Ik heb 't echt geprobeerd met Kagchelland - écht!! - maar 't werkt gewoon niet tussen ons...quote:het enige wat ze doet is wanhopig aan de man moeten... het is haar schuld dat we nu met dat monsterlijke joch Stijn opgescheept zitten....
ik vind haar ook slecht acteren... ze leest nog steeds alles op
maar idd. de dames Cobben [dit is vrees ik chronisch en een volkomen hopeloos geval] & Kagchelland [blundert continue bij elke emotie] staan voor haar in de rij te trappelen....
ONM 3 september 2004quote:Op donderdag 25 november 2004 15:02 schreef babette21 het volgende:
Hugo was ff leuk toen ie net terugkwam, en geen verhaallijn had enzo...
van die kleine scenes zoals toen met Claire [buiten, bij 't AZB]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |