Door zo'n chaotische driedraad zou ik niet willen worden behandeld.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:02 schreef Airelle het volgende:
Van waar al die haat?
true truequote:Op woensdag 24 november 2004 17:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nikkie / Lizzy IS gewoon leuk, lief en bijzonder aantrekkelijk.
Je bedoelt Petra Kagchelland? Had je niet ff een foto voor mij kunnen maken?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:31 schreef haagse_elfje het volgende:
o ja voor w_i_v ik was vandaag in a'dam ik zag daar Iris lopen ( ik weet niet meer hoe ze in het echt heet) ze ziet er idd verdomd leuk uit echt whoehoe daar word je dus blij van je hebt idd gelijk Iris is de liefste
lieverd had ik ook graag gewild maar ik was daar dus niet op voorbereid he, ik liep zowat tegen haar aan ze lacht wel ongelofelijk lief en zie heel lief sorry....quote:Op woensdag 24 november 2004 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je bedoelt Petra Kagchelland? Had je niet ff een foto voor mij kunnen maken?
Wie ken je???? Nikkie? Nou, met haar lust ik ook wel een date. Of samen met haar en Petra.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:46 schreef haagse_elfje het volgende:
lieverd had ik ook graag gewild maar ik was daar dus niet op voorbereid he, ik liep zowat tegen haar aan ze lacht wel ongelofelijk lief en zie heel lief sorry....
voortaan als ik naar a'dam ga dan neem ik dus mijn cameraatje mee want die van foon is ook stukMisschien kan ik wel iets voor je regelen ik ken iemand die in onm speelt een btje dus ik doe mijn best voor je...
cool!!! Iwan!!!quote:Op woensdag 24 november 2004 21:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Grote Stijn & Sanne Klein
Irritant is een beter woord. Ik hoop iedere dag dat hij de weg naar het AZB kwijtraakt. Het is allemaal net iets té.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
Iwan, vindt jij Stijn leuk?
haha oke, je geeft nooit zo vaak een mening en het is al de tweede keer dat je een picje voor hem maakt...quote:Op donderdag 25 november 2004 00:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Irritant is een beter woord. Ik hoop iedere dag dat hij de weg naar het AZB kwijtraakt. Het is allemaal net iets té.
voor Ilyas moeten ze of iets snel verzinnen of hij moet er ook uit, die jongen is op deze manier zo nutteloos dat hij me inmiddels ook alleen nog maar irriteertquote:Ook dat geruzie tussen bloedbroeders Tonnie en Ilyas is tenenkrommend.
Dit was een mooi shot.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:00 schreef Wup het volgende:
Wups held van de dag
Danny de Kok als Brian de Koning, alias de Schaker
ONM 24 november 2004
[afbeelding]
Dat moet haast wel... Niels begint al aardig door z'n pillenvooraad te raken.quote:Op donderdag 25 november 2004 01:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat De Apotheker ooit nog terugkomt.....
Dr. Pillenmans uit Keteldorp ("Pietje Puk") woont nu in Amsterdam?quote:Op donderdag 25 november 2004 01:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat moet haast wel... Niels begint al aardig door z'n pillenvooraad te raken.
mja ik vind ook dat ze ons hier niet mee kunnen afschepen......quote:Op donderdag 25 november 2004 01:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat De Apotheker ooit nog terugkomt.....
ik vind dat ze die gijzelscene[s] mooi gefilmd haddenquote:Op donderdag 25 november 2004 01:31 schreef Iwan1976 het volgende:
Dit was een mooi shot.![]()
dat was toch juist leuk gedaan?quote:Op donderdag 25 november 2004 02:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: de cliff van dinsdag was niet gelijk aan het begin van woensdag. Dinsdag zagen we dat Brian iets tegen Tara en Joost wauwelde en gisteren hoorden we pas wat hij uitstootte.
Nee, dat sluit op mijn tape niet lekker aan.quote:Op donderdag 25 november 2004 02:10 schreef Wup het volgende:
dat was toch juist leuk gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |