SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer GTST in ONM... waarschijnlijk dus.
Ik vroeg me vooral af... wat dat werk is wat ze nog moest afmakenquote:Op woensdag 24 november 2004 15:05 schreef Wup het volgende:
waarom is dat een spoiler?
en trouwens ze kan zoveel willen, schattig hoor dat ze aan het werk wil maar ze kan toch niet zomaar een baantje bij ONM gaan opeisen?
haha daar had ik een beetje overheen gelezen, laat haar maar bij zoop om werk gaan bedelen, ONM heeft voorlopig genoeg pubers....quote:Op woensdag 24 november 2004 15:06 schreef Airelle het volgende:
Ik vroeg me vooral af... wat dat werk is wat ze nog moest afmaken.
Aukje mag de rol van Viviënne in Zoop overnemen... en dan kan Viviënne de dochter van Marnix (Sofie) gaan spelen.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:12 schreef Wup het volgende:
haha daar had ik een beetje overheen gelezen, laat haar maar bij zoop om werk gaan bedelen, ONM heeft voorlopig genoeg pubers....
deal, maar dan moet ze hem wel weer vermoorden.....quote:Op woensdag 24 november 2004 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Aukje mag de rol van Viviënne in Zoop overnemen... en dan kan Viviënne de dochter van Marnix (Sofie) gaan spelen.
het blijft lachen met die filmpjes;(quote:Op woensdag 24 november 2004 15:58 schreef Iwan1976 het volgende:
filmpje
deal... en daarna mag Joyce haar advocaat spelen... Joyce zal haar als geen ander begrijpen, ze hebben immers dezelfde geestelijke aandoening: DIS.quote:Op woensdag 24 november 2004 16:01 schreef Wup het volgende:
deal, maar dan moet ze hem wel weer vermoorden.....
Graag.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:57 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Aukje mag de rol van Viviënne in Zoop overnemen... en dan kan Viviënne de dochter van Marnix (Sofie) gaan spelen.
Nikkie / Lizzy IS gewoon leuk, lief en bijzonder aantrekkelijk.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:42 schreef Orginial het volgende:
Ben ik dan de enigste die de verhaallijn van Lizzie enzo leuk vind?![]()
Ik heb het over de verhaallijn,vinden jullie die niet leuk dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 17:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nikkie / Lizzy IS gewoon leuk, lief en bijzonder aantrekkelijk.
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik heb het over de verhaallijn,vinden jullie die niet leuk dan?![]()
Idd en Tara van Walsum is net als de nieuwe Morris Fisher #GTST gewoon even wennen.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik wel hoor.
Nu weer wel, want ik heb nog steeds de ijdele hoop dat Tara wordt omvergepaft. Lizzy is altijd leuk, ook als ze temporary iets minder moet doen.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:53 schreef Orginial het volgende:
Ik heb het over de verhaallijn,vinden jullie die niet leuk dan?![]()
Nou dat vind ik dan weer niet.quote:Op woensdag 24 november 2004 17:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Idd en Tara van Walsum is net als de nieuwe Morris Fisher #GTST gewoon even wennen.![]()
Misschien wordt ze vanavond wel overhoop geknald!quote:Op woensdag 24 november 2004 18:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Eruit met Tara! NU!
Of Anouck Klomp terugnemen!
This Tara is a bag of roadapples.
Hahahaha! Tatsächlich vom Hugo abgeknallt. Hugo, der Held des Tages. Sagte ich gestern doch schon!?quote:Op woensdag 24 november 2004 18:07 schreef Airelle het volgende:
Misschien wordt ze vanavond wel overhoop geknald!
Inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2004 18:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hahahaha! Tatsächlich vom Hugo abgeknallt. Hugo, der Held des Tages. Sagte ich gestern doch schon!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |