die is verdwenen denk ik of hij heeft hem niet door gezet, je hoort er helemaal niets meer over. Je hoorde hem het zeggen uitgevoerd was die klacht nooitquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:25 schreef Wup het volgende:
wat is er eigenlijk met die aanklacht van Niels tegen het AZB gebeurd?
en de detectiepoortjes?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:34 schreef Wup het volgende:
en ondertussen hangen er nog steeds geen camera's:)
ook nog niet gespot....quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
en de detectiepoortjes?
het zoveelste verhaallijntje dat verdwijnt als sneeuw voor de zonquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:25 schreef Wup het volgende:
wat is er eigenlijk met die aanklacht van Niels tegen het AZB gebeurd?
LOL, please let it happenquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond in ONM:
Collectieve zelfmoord?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Vanavond in ONM:
[afbeelding]
De Van Walsums nemen afscheid...
Collectieve zelfmoord?
ze word steeds beter dat wel, toch vond ik Anouck Klomp het leuker doen....quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:48 schreef BVO het volgende:
Simone Cobben is juist zo leuk..
Ze heeft alleen wat vreemde lippen..
En het verdwijnen beperkt zich niet alleen tot verhaallijnen... Na ONM-Newsletter No. 1 (Wo. 22-09-2004) is het akelig stil geworden.quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:42 schreef MirSus het volgende:
het zoveelste verhaallijntje dat verdwijnt als sneeuw voor de zon![]()
Of ben ik de enige die geen nieuwsbrief heeft gekregen?quote:De allereerste nieuwsbrief is uit! Vanaf nu kun je iedere twee weken een nieuwsbrief in je postvak verwachten. Hierin vindt je de leukste nieuwtjes en ontwikkelingen binnen ONM. Op deze manier blijf je altijd op hoogte. In het eerste nummer kun je alles lezen over het vernieuwde ONM en de website. Veel plezier!
en wat voor nieuws had je dan verwacht van ze?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:54 schreef Iwan1976 het volgende:
En het verdwijnen beperkt zich niet alleen tot verhaallijnen... Na ONM-Newsletter No. 1 (Wo. 22-09-2004) is het akelig stil geworden.
meen je dat nou?quote:Op vrijdag 26 november 2004 13:50 schreef haagse_elfje het volgende:
ze word steeds beter dat wel, toch vond ik Anouck Klomp het leuker doen....
nee Stijn is geen vaste castquote:Op vrijdag 26 november 2004 13:49 schreef haagse_elfje het volgende:
heb net ff weer naar de leader gekeken wat mij opviel is dat ik geen stijn zie....betekent dat we weer gau van stijnemans af zijn? Ik hoop het echt zo
Marnix gaat met die doos vreemd stond in de tv-filmgidsquote:Op donderdag 25 november 2004 17:26 schreef Airelle het volgende:
Waarom loopt Marnix altijd zo naar de PA van Joyce te gluren....
Ik bedoel... zou daar een lijntje uit voortkomen?
jij was de eerste die dat voorspelde....quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:Marnix gaat met die doos vreemd stond in de tv-filmgids
Ik zie geen beeld.quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben jij nog van plan ooit te posten in het SOP-Topic?quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Marnix gaat met die doos vreemd stond in de tv-filmgids
da's nu al 20 keer uitgelegd, lees maar wat terugquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:41 schreef Orginial het volgende:
Ik zie geen beeld.![]()
Hieroooquote:Op donderdag 25 november 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waar is Joyce_en_Roxylovertje?
Kan et niet vinden,Moet ik het opslaan ofzo?quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:45 schreef Wup het volgende:
[..]
da's nu al 20 keer uitgelegd, lees maar wat terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |