je zou daar maar naast wakker moeten worden dan ben je toch blij als je doof bent en het liefst blind ookquote:Op donderdag 25 november 2004 22:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eng mens!
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:15 schreef haagse_elfje het volgende:
keek net ff op de aftiteling maar wie is Wendy????
Wendy is de PA van Joyce:)quote:Op donderdag 25 november 2004 22:15 schreef haagse_elfje het volgende:
keek net ff op de aftiteling maar wie is Wendy????
ahaquote:Op donderdag 25 november 2004 22:19 schreef Wup het volgende:
[..]
Wendy is de PA van Joyce:)
[ de vervangster van Julie, AZB-directiesecretaresse]
Ik zou best wel eens naast Shirina willen wakker worden. Vooral als ze me voor de nacht € 750,- heeft betaald.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:16 schreef haagse_elfje het volgende:
je zou daar maar naast wakker moeten worden dan ben je toch blij als je doof bent en het liefst blind ook![]()
Morgen hoor je: "Buuuuuwwwaaaang! Buuuuuwwwaaaang! Buuuuuwwwaaaang!"quote:Op donderdag 25 november 2004 22:19 schreef Wup het volgende:
Wendy is de PA van Joyce:)
[ de vervangster van Julie, AZB-directiesecretaresse]
Ik vrees dat je een andere inkomstenbron moet gaan zoeken om je nieuwe pc te bekostigen, of je moet je tarieven naar beneden bijstellen, want 750 euro gaat Shirina niet trekken met haar salaris.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik zou best wel eens naast Shirina willen wakker worden. Vooral als ze me voor de nacht € 750,- heeft betaald.
LOL, daarom moest ze natuurlijk het veld ruimen:)quote:Op donderdag 25 november 2004 22:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Julie heeft wel iets weg van Tanja Jess:)
Dan neem ik Lizzy en Iris er wel bij. Gedrieën kunnen ze die € 750,- gemakkelijk ophoesten. Lizzy is toch stinkend rijk.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik vrees dat je een andere inkomstenbron moet gaan zoeken om je nieuwe pc te bekostigen, of je moet je tarieven naar beneden bijstellen, want 750 euro gaat Shirina niet trekken met haar salaris.
Misschien heeft ze een paar ontzettende joekles en wordt ze daarom zo genoemd?quote:Op donderdag 25 november 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
Joelke....waar zou dat vandaan komen....
Als je van necrofilie houdt wel ja ....quote:Op donderdag 25 november 2004 23:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze blijft leuk:)
ik vond haar afschuwelijk vandaag met dat opgestoken haarquote:Op donderdag 25 november 2004 23:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze blijft leuk:)
jij hebt de verkeerde hormonen daarvoor denk ik:)quote:Op donderdag 25 november 2004 23:25 schreef BVO het volgende:
Ik vond Niels verschrikkelijk vandaag..
* Wup propt 750 ¤ in haar tasje en rent richting Limbolandquote:Op donderdag 25 november 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup houdt van onverzorgde ongeschoren varkens? Nou Wupster, dan had je vandaag hier moeten zijn!
da's een leuke blooper:)quote:Op donderdag 25 november 2004 23:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Those were the days... de Van Walsums in gelukkiger tijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |