quote:Op woensdag 24 november 2004 12:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Vergeet m'n mond niet, getraind, flexibel, die kan wel wat teweegbrengen.
quote:Op woensdag 24 november 2004 12:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hmmmmmm....
* Nouk nog ff wat oude smsjes gaat opzoeken
Tja... Reken er maar wel op...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:11 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik moet er echt niet aan denken dat mijn ouders zoiets doen. Djeez.
Ik krijg kotsneigingen.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tja... Reken er maar wel op...
Ik wil het liever ook niet zien...
Hey, ik wil wel als eerstequote:Op woensdag 24 november 2004 12:12 schreef Nouk het volgende:
[..]!
.
*zet SW als tweede op de lijst
Ja maar PP zie ik al onderweg, je kan niet anders dan als tweede. Liever iets dan niets toch?quote:Op woensdag 24 november 2004 12:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hey, ik wil wel als eerste... Dat jij niet op de Groningenmeet kwam kon ik niks aan doen
Je kunt PP ook op de terugweg doenquote:Op woensdag 24 november 2004 12:14 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja maar PP zie ik al onderweg, je kan niet anders dan als tweede. Liever iets dan niets toch?.
quote:Op woensdag 24 november 2004 12:16 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Je kunt PP ook op de terugweg doen
Des te beter toch...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:20 schreef Nouk het volgende:
[..]. Dan ben ik te bezopen denk ik.
Wel leuke kopen! Succes.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Des te beter toch...
Ik moet schoenen kopen
Geen idee. Ik denk dat die beste man van Kunst en Cultuur Drenthe zich een beetje vergist heeft...quote:Op woensdag 24 november 2004 13:02 schreef Nouk het volgende:
Leuk zeg. Wat houdt die functie in?
Weheh! Wordt je straks op gesprek gevraagd en kloppen al de gegevens niet, garpigquote:Op woensdag 24 november 2004 13:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat die beste man van Kunst en Cultuur Drenthe zich een beetje vergist heeft...
Nouja, het is in elk geval geen afwijzing
Tja, maar dan zit ik er dus toch een beetje voor lul bij omdat hun gegevens niet kloppen.quote:Op woensdag 24 november 2004 13:08 schreef Nouk het volgende:
[..]
Weheh! Wordt je straks op gesprek gevraagd en kloppen al de gegevens niet, garpig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |