28 februarie DSenquote:Nintendo DS
Wario Ware: Touched - 28 februari
Yoshi's Touch & Go - 28 februari
Pac Pix - 28 februari
Need for Speed DS - 28 februari
De Urbz - 24 maart
Tiger WooDS - 24 maart
Zoo Keeper - 24 maart
M-gamingquote:Voor iedereen die de moeite heeft genomen om de DS te importeren en met smart wachten op Rayman DS: zet je zinnen nu maar op een andere game.
Het is niet anders, maar de Amerikanen en importeurs zullen voor hun 'nieuwe' Rayman-titel moeten wachten tot begin 2005. Nu komen de ontwikkelaars trouwens wel met een goede rede:
"Ubisoft wants to ensure the game is the best game it can possibly be. The North American version will be the same as the European version.."
Geen idee waar ze over praten? Kijk dan hier even. In dat artikel konden we namelijk trots melden dat de Europese versie van Rayman DS een multiplayer optie zal hebben, iets waar de Amerikanen jaloers op mochten zijn. Nu niet meer dus, Ubisoft vindt dat alle versies evengoed moeten zijn en wie geeft ze ook eens ongelijk...
He...quote:Op woensdag 8 december 2004 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Ubisoft heeft 1 iemand beschadigd met dit nieuws.![]()
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
nee hoor, dit nieuws doet me niks, behalve dan dat het jammer is dat ik voor het einde van het jaar geen overdreven veel nieuwe screenshots te zien krijg bij de launch. en natuurlijk filmpjes. Ook ben ik blij dat de amerikanen nu ook optimaal kunnen genieten van het spel door middel van de ingebouwde multiplayer. Ik denk dat het voor hun het wachten wel waard isquote:Op woensdag 8 december 2004 17:13 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hoeft je niet groot te houden, niemand zal het je kwalijk nemen...kom maar eens flink uithuilen bij oom Indoguyver!quote:Op woensdag 8 december 2004 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee hoor, dit nieuws doet me niks, behalve dan dat het jammer is dat ik voor het einde van het jaar geen overdreven veel nieuwe screenshots te zien krijg bij de launch. en natuurlijk filmpjes. Ook ben ik blij dat de amerikanen nu ook optimaal kunnen genieten van het spel door middel van de ingebouwde multiplayer. Ik denk dat het voor hun het wachten wel waard is
Ik bedoelde mijn buurman.quote:Op woensdag 8 december 2004 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nee hoor, dit nieuws doet me niks, behalve dan dat het jammer is dat ik voor het einde van het jaar geen overdreven veel nieuwe screenshots te zien krijg bij de launch. en natuurlijk filmpjes. Ook ben ik blij dat de amerikanen nu ook optimaal kunnen genieten van het spel door middel van de ingebouwde multiplayer. Ik denk dat het voor hun het wachten wel waard is
Dat ze dat soort spellen uit durven brengenquote:Op donderdag 9 december 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
EGM beoordelingen:
Super Mario 64 DS (NDS, Nintendo): 8,0 / 8,0 / 9,0
Ridge Racer DS (NDS, Namco): 6,5 / 6,5 / 2,5
Sprung (NDS, Ubisoft): 4,0 / 5,0 / 1,0
Madden NFL 2005 (NDS, EA): 6,5 / 7,5 / 7,5
Mr. Driller Drill Spirits (NDS, Namco): 7,5 / 7,5 / 7,0
Feel The Magic XY/XX (NDS, Sega): 8,0 / 9,0 / 7,0
Spider-Man 2 (NDS, Activision): 6,0 / 5,5 / 3,0
Ping Pal (NDS, THQ): 1,5 / 0,0 / 0,0
Ping Pals en Sprung![]()
![]()
die zijn gewoon zó slecht dat je ze een keer moet spelenquote:Op donderdag 9 december 2004 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
EGM beoordelingen:
Super Mario 64 DS (NDS, Nintendo): 8,0 / 8,0 / 9,0
Ridge Racer DS (NDS, Namco): 6,5 / 6,5 / 2,5
Sprung (NDS, Ubisoft): 4,0 / 5,0 / 1,0
Madden NFL 2005 (NDS, EA): 6,5 / 7,5 / 7,5
Mr. Driller Drill Spirits (NDS, Namco): 7,5 / 7,5 / 7,0
Feel The Magic XY/XX (NDS, Sega): 8,0 / 9,0 / 7,0
Spider-Man 2 (NDS, Activision): 6,0 / 5,5 / 3,0
Ping Pal (NDS, THQ): 1,5 / 0,0 / 0,0
Ping Pals en Sprung![]()
![]()
Ik zie er 1 eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tis wel weer typisch Nintendo bij de launch2 games die de moeite waard zijn.
't Is gewoon een port.quote:Op donderdag 9 december 2004 14:44 schreef gamecube_master het volgende:
Ik vind het jammer dat ridge racer het zo slecht doet, ik had toch wel veel van dit spel verwacht
Zelda, metroid, wario ware, Advance wars, Mario, baten kaitos etc.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
't Is gewoon een port.
Nu lijkt het alsof er onwijze verotte games komen voor de NDS, maar er zijn echt onwijze goeie spellen in de maak. Puppy Times, Touch! Kirby's Magic Paintbrush, Xenogear of Xenosaga ofzo en FF3. Het gaat maar door.
quote:Op donderdag 9 december 2004 15:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda, metroid, wario ware, Advance wars, Mario, baten kaitos etc.
Geen idee. We kunnen dan wel Metroid Prime hunters multiplayer kunnen spelen zodra dat tunneling goed werkt. Of misschien zijn er dan kiosks in de winkels waar je gewoon onwijs veel demo's kan uitproberen.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:37 schreef King_of_cubes het volgende:
wat ik me nou al een tijdje afvraag. In amerika krijgen ze bij de DS een metriod prime hunters demo en in Japan niet. Zouden wij de demo erbij krijgen?
Waarom was dat best wel te verwachten nyaquote:Op vrijdag 10 december 2004 14:50 schreef BMH het volgende:
Spel word gemaakt door HAL, de makers van Super Smash bros (melee)
En zo veranderd deze game in 1 klap in een must havequote:Op vrijdag 10 december 2004 14:50 schreef BMH het volgende:
Spel word gemaakt door HAL, de makers van Super Smash bros (melee)
18 & 19 dec komt er veel info, screens en movies van Jump Superstar vrijgegeven.quote:Op vrijdag 10 december 2004 18:59 schreef Cerbie het volgende:
Vet
* Cerbie gaat een lijstje zoeken van de characters die in die game zullen zitten.
Al zal ie toch wel niet in Europa uitkomen
Ja ik zag 'm meteen! Kage bushinquote:Op vrijdag 10 december 2004 21:52 schreef madjacksss het volgende:
[..]
en Luffy en naruto zijn ook van de partij zie ik![]()
Damn! Je kan toch wel wachten.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:58 schreef knater het volgende:
wario ware is vandaag binnen gekomen!
verhaallijn?quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:19 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Damn! Je kan toch wel wachten.
Nouja, japanse versie is wel speelbaar heb ik gehoord, maar de verhaallijn kan je niet volgen.
bronquote:Zoals we het al eerder vertelden, is het nu officieel. We meldden al eerder dat je binnen 10 tot 12 dagen online zou kunnen via Nitro. Nu staat het bericht ook op hun site. Ze hebben namelijk succesvol metroid gespeeld. Twee mensen van Nitro heben een klein verslagje geplaatst over hoe het in zijn werk gaat. Mike is de server, Dan is de client, die connect dus met Mike.
MIKE.
Mike turns on his Nintendo DS and goes to Metroid Prime: Hunters [First Hunt]. He starts his Nintendo DS as a server on Metroid Prime: Hunters [First Hunt]. Then, Mike fires up the Nitro Online excecutable on his laptop. Nitro Online then uses the crossWireless function collection, a wrapper for Nitro Online, to find his Nintendo DS, which is constently sending 3,000 beacon packets per second. Nitro Online finds three MAC addresses. crossWireless, the wireless wrapper, then passes the three MAC addresses to Nitro Online. Nitro Online then checks for a MAC address starting with 00:09:BF. Once found, Nitro Online stores the MAC address in an unsigned char of an array of six. Mike is then notified that his Nintendo DS' MAC address has been identified. He jumps for joy, repeaditly thanking god that his new Prism2 wireless adapter was worth it (How right he is). He is then prompted with the menu if he hasn't already supplied command-line arguments. This is done to keep the application user-friendly, people. He instantly hits the number 2, which starts a server. Nitro Online starts three sockets. One is a TCP server socket, and the other is a UDP socket for game data. The last one is for frame pushing and MAC packet retrieval (retrieval is currently under research. We're trying to avoid libpcap). He waits for his good buddy Dan to connect.
DAN.
Dan flipped his Nintendo DS opened which booted into the Metroid Prime: Hunters [First Hunt] main menu. He then hits 'Join a game' after touching Multiplayer. His Nintendo DS finds no games avalaible, no surprise. He sets his DS down to the side of his USB Netgear wireless adapter. He then executes Nitro Online. Nitro Online finds his Nintendo DS, and notifies him. This is no surprise, as he developed Nitro Online in the first place, seeing that his DS was found over countless nights of testing with trial-and-error. He commands his computer by typing a 3 after being prompted for user input. He is then prompted for an IP address to connect to. He enters Mike's IP address, and hits return. Behind the scenes, Nitro Online instanciates three sockets; TCP, UDP, and RAW. Now this is where Dan gets stupid.
Sommige mensen zullen hier niet veel wijzer van worden, maar het is in ieder geval een goed teken.
Dude, dat bericht was gewoon hoe het zou worden. Dat is niet eens gebeurd.quote:
LOL! je hebt dus geen wifi-router nodig. Als je een Laptop hebt met een wifi-kaart kun je al online.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |