En bier! Veel bier!quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En daar komt natuurlijk een grote doos condooms bij
200 vanaf Rotterdam met Basiq Airquote:Op dinsdag 23 november 2004 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Even heel grof geschat en vaag gekeken naar tijden in begin maar. Met easyjet via London, 150 Eur.
Is wel makkelijker dan de overstap op London.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
200 vanaf Rotterdam met Basiq Air![]()
http://booking.basiqair.com/Skylights/cgi-bin/skylights.cgi
Londen, zelfs als je het goedkoop boekt kost je minimaal 50-70 euro. Plus je vlucht naar Spanje. Denk dat Rotterdam een goeie optie is.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is wel makkelijker dan de overstap op London.
Enkeltje zonder toeslagen zekerquote:Op dinsdag 23 november 2004 15:51 schreef Tessje het volgende:
Vanaf schiphol met basicair is het maar 96 euro of zo
Retourtje maar de toeslag komt er nog wel bij..quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:53 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Enkeltje zonder toeslagen zeker
Ik heb dus gekeken A'dam - Gatwick Gatwick - Alicante met EasyJet en dat is dus net ietsje goedkoper dan BasicAir Rotterdam.quote:Op dinsdag 23 november 2004 15:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Londen, zelfs als je het goedkoop boekt kost je minimaal 50-70 euro. Plus je vlucht naar Spanje. Denk dat Rotterdam een goeie optie is.![]()
Wat gaat er eigenlijk vanaf Schiphol naar het zuiden, Spanje dus?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb dus gekeken A'dam - Gatwick Gatwick - Alicante met EasyJet en dat is dus net ietsje goedkoper dan BasicAir Rotterdam.
Maar dan zit je met een overstap en mss wel uren op Gatwick wachten. Dus R'dam is beter.
Bifi gepost moeten hebben, fan zijn van de 2 prachtige dames die dit mogelijk willen maken, en natuurlijk Aventura's 5 medische keuringen doorstaan... Jerruh overleefde het maar netquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:28 schreef Shark.Bait het volgende:
Waar moet een potentiele neukvleesch Spanjeganger aan voldoen? (Op de lijst te komen staan bedoel ik dan)
Mijn BiFi is zo klein, die past niet op de fotoquote:Op dinsdag 23 november 2004 16:55 schreef Tessje het volgende:
Bifi gepost moeten hebben, fan zijn van de 2 prachtige dames die dit mogelijk willen maken, en natuurlijk Aventura's 5 medische keuringen doorstaan... Jerruh overleefde het maar net
Waar kan ik een overzicht vinden van A's 5 medische keuringen?quote:Op dinsdag 23 november 2004 16:55 schreef Tessje het volgende:
Bifi gepost moeten hebben, fan zijn van de 2 prachtige dames die dit mogelijk willen maken, en natuurlijk Aventura's 5 medische keuringen doorstaan... Jerruh overleefde het maar net
Dit zijn geen pluspuntenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:50 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waar kan ik een overzicht vinden van A's 5 medische keuringen?
En van welke 2 dames moet ik fan zijn? Is de welwillendheid overal mijn bifi in te willen steken waar ie voor opstaat goed genoeg?
Nog meer minpuntenquote:Op dinsdag 23 november 2004 21:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn BiFi is zo klein, die past niet op de foto
2 uurtjes in het vliegtuig houden we toch wel vol?quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!!!!!! Met de bus!
Kunnen we tenminste gewoon roken!
quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:54 schreef Tessje het volgende:
Dit zijn geen pluspunten
Heb jij grote jetsers dan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 21:58 schreef Tessje het volgende:
Nog meer minpunten
Roken zuigt. En veroudert de huid. En veminderd de elastisticiteit van jr BiFiquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:12 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaa!!!!!! Met de bus!
Kunnen we tenminste gewoon roken!
Shitquote:Op dinsdag 23 november 2004 22:44 schreef Shark.Bait het volgende:
En veminderd de elastisticiteit van jr BiFi
Rokers mogen meequote:Op dinsdag 23 november 2004 22:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Shit![]()
Alleen voor Stinkiequote:Op dinsdag 23 november 2004 23:08 schreef Shark.Bait het volgende:
Tessje, neem jij je knuppel en handboeien van de zaak mee?
quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:10 schreef Tessje het volgende:
Alleen voor Stinkie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |