Het eerste meisje die een fatsoenlijke link maakt naar het vorige deelquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:36 schreef gazylady2 het volgende:
jullie hebben 'm ook weer gevonden...
vorig deeltje trouwens: Eindhoven 690 - I'll play in you all day long...
hahahahhahahaquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het eerste meisje die een fatsoenlijke link maakt naar het vorige deel
Middagquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:38 schreef r8ality het volgende:
Als ik aan het werk ben heb ik niet eens TIJD om te Internetten. Maar ik voel me er wel bij hoor.
Goedemorgen! Poetsen.
Broodje ei, broodje hagelslag, krentelbol en een banaantje en mandarijntje voor vanmiddagquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef gazylady2 het volgende:
wat hebbie gegeten?
Restecpquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:39 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hahahahhahaha
I'm gooood!!![]()
is voor mij ook de eerst keer. Sst
hehe, zat ik toestraks ook op te kijken met streSSStoornis, toevallig..quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:42 schreef Blueman het volgende:
Blijf het een grappig woord vinden: Stresssigaret
Leuk voor galgje btw
ook weer wijsheid van outkast zeker?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Fruit heeft een gunstige invloed op de smaak van bepaalde mannelijke substanties zegt men![]()
[..]
Nee, meer kennis die je opdoet door met vrouwen te ehhhh... praten.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:51 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ook weer wijsheid van outkast zeker?(en nou echt
)
Om jou te dissenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:52 schreef Burning_RefleX het volgende:
waarom strooien jullie ineens met al die moeilijke woorden
praten met vrouwen? ben je ziek aan het worden?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, meer kennis die je opdoet door met vrouwen te ehhhh... praten.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:53 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Om jou te dissen
Sommige mensen zijn nu eenmaal wel sociaal vaardig... unlike you.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:54 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
praten met vrouwen? ben je ziek aan het worden?
oooh, nou weet ik dus wat er iedereen mis gaatquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nu eenmaal wel sociaal vaardig... unlike you.
Nederlands blijft moeilijk hèquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:55 schreef Burning_RefleX het volgende:
[..]
oooh, nou weet ik dus wat er iedereen mis gaat
lol, ik moet echt eens beter gaan oplettenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:57 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nederlands blijft moeilijk hè
Voor sommige mensen dan. Zoals jij.
ik zal het vorige topic maar eens even doorlezen, ik heb namelijk geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:58 schreef FlowDesign het volgende:
Whehehe... mijn baas gaat die gasten van dat andere bedrijf op z'n flikker geven omdat ze mijn uit die kamer verjaagd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |