niet meer knuffelen met links dusquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef Natalie het volgende:
Grin, gek eigenlijk. Als je met elkaar knuffelt heb je meteen 'iets' met elkaar
Owja, Riann.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef yvonne het volgende:
Pridemeid en d3nnis oid, een VVer iig
Mattpunt.nl had ook met iemand, dem, met wie ook weer.
Riann ?quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef yvonne het volgende:
Pridemeid en d3nnis oid, een VVer iig
Mattpunt.nl had ook met iemand, dem, met wie ook weer.
Nu ga je het maar bijhouden ook. Heb ik net een goede OP.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet?
Hoezo niet? Omdat ik hem gewijzigd heb? Sorry, dat wist ik niet.
Nog een keertje plaatsen dan? Blijf ik er met mijn poten vanaf...
Dan heeft BE iets vergeten-- zou normaliter wel moeten kunnenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:35 schreef boebiedoe het volgende:
Goed Brighteyes. Aan jou de taak om het bij te houden want ik kan het bericht niet meer wijzigen..
Je knuffelt niet met de handen tussen elkaars benen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef Natalie het volgende:
TUUK, zis iz FOK mênquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef Natalie het volgende:
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:38 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dan heeft BE iets vergeten-- zou normaliter wel moeten kunnen
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
Pffffffff.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef Nuongirl het volgende:
niet meer knuffelen met links dus![]()
Je was zeker niet helemaal sober meer toenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:38 schreef boebiedoe het volgende:
[Je knuffelt niet met de handen tussen elkaars benen.
Als het goed is kan je er weer bij.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:38 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nu ga je het maar bijhouden ook. Heb ik net een goede OP..
Leer het forum dan eens goed gebruiken.. er is een optie dat BBD wel weer zijn eigen post kan edittenquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Niet?
Hoezo niet? Omdat ik hem gewijzigd heb? Sorry, dat wist ik niet.
Nog een keertje plaatsen dan? Blijf ik er met mijn poten vanaf...
Ja, klopt. Tof.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als het goed is kan je er weer bij.
Zie een paar reacties boven je, is een snelle versie maar het is in ieder geval ietsquote:Op dinsdag 23 november 2004 12:39 schreef Paxlie het volgende:
Wie gaat nu de excelsheet bouwen ?
ik niet iig
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:38 schreef HeatWave het volgende:
ok ok man man, vrouw vrouw mag ook natuurlijk. Maar dan op alfabet ofzo.
quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:42 schreef boebiedoe het volgende:
mattpunt.nl en Riann ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |