Korreweg begint te werkenquote:Op dinsdag 23 november 2004 19:31 schreef qyn het volgende:
Nieuw federatielid: F.c Drieten (213612)
Spamt zijn gastenboek maar vol
quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:37 schreef Lortnoc het volgende:
Gefeliciteerd aan alle mensen die voor de crash op een speler hebben geboden, en voor de rest (waaronder ik)...vette pech dat het weer eens zover is
2e ronde is gehaald, meestrijden om kampioenschap doen alle 8 de teams uit mijn divisie, en ik heb afgelopen zondag 44 ster gehaald. Er staat nu ook nog zoveel op bank dat het laatste punt alweer bijna gerealiseerd is, we gaan nu voor de 5quote:mijn doelstellingen:
2e ronde Beker
meestrijden om kampioenschap
3 miljoen op bank begin volgend seizoen
45 ster begin volgend seizoen
allemaal reeel haalbaar. Dus we gaan ervoor!
lekkere deal heb je dan hehequote:Op woensdag 24 november 2004 11:46 schreef Lortnoc het volgende:
Woei...net een goede deal gemaakt. Solid 17y scoren met passable set pieces voor 272k gehaald. Ben er vrij zeker van dat 'ie na een training gaat stijgen en dat gaat dan lekker geld opleveren.
komrad waar is legolas gebleven man?! ik vond dat altijd wel sexyquote:Op woensdag 24 november 2004 11:57 schreef komrad het volgende:
[..]
lekkere deal heb je dan hehe
tijd voor een andere avatar. vond deze ook wel mooiquote:Op woensdag 24 november 2004 12:00 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
komrad waar is legolas gebleven man?! ik vond dat altijd wel sexymijn zusje is ook gek van legolas....
Toevallig een of andere fransoos?quote:Op woensdag 24 november 2004 11:46 schreef Lortnoc het volgende:
Woei...net een goede deal gemaakt. Solid 17y scoren met passable set pieces voor 272k gehaald. Ben er vrij zeker van dat 'ie na een training gaat stijgen en dat gaat dan lekker geld opleveren.
beetje afstemmen, dit drijft alleen de prijs maar op hehequote:Op woensdag 24 november 2004 12:48 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Toevallig een of andere fransoos?
Daar zat ik dus ook op te bieden... moest afhaken omdat hier het brandalarm afging
Da's al de derde keer in 2 dagen dat een goeie Forward me door de neus wordt geboord. Gisteren vanwege een HT-crash en vandaag eerder door een netwerk probleem hier...
Argh!![]()
Nee geen Fransoos. Hoe had je dat afstemmen gedacht? Ik ga echt niet iedere maandag mijn bookmarklijstje met spelers hier posten. Als ik een fokker zie tijdens het bieden stuur ik 'm wel een pm of spreek ik 'm aan op IRC.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:49 schreef komrad het volgende:
[..]
beetje afstemmen, dit drijft alleen de prijs maar op hehe
Ik zag het al, die van mij is naar Rusland verdwenen...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:54 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Nee geen Fransoos. Hoe had je dat afstemmen gedacht? Ik ga echt niet iedere maandag mijn bookmarklijstje met spelers hier posten. Als ik een fokker zie tijdens het bieden stuur ik 'm wel een pm of spreek ik 'm aan op IRC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |