Dat is hun probleem niet het jouwe. Zij hebben de camera verkocht en dus moeten zij voor de reparatie zorgen. Dat zij het daarna alleen maar opsturen naar de fabriek is hun zorg. Misschien is een schopje naar WGR meer op zn plaats.quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:55 schreef joostingh het volgende:
Aangezien ik hem heb gekocht bij een niet fotowinkel (omdat hij daar mooi een stuk goedkoper was) en deze winkel doet niks voor de garantie daarvoor moet je bij de maker zijn.
TS heeft waarschijnlijk het pakket aangetekend met een ontvangstbevestiging verstuurdquote:Op dinsdag 23 november 2004 18:01 schreef American_Nightmare het volgende:
Bij Canon kreeg ik die bevestiging destijd ook niet hoor. Ik krijg 'm na een paar weken gerepareerd weer retour.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop