Hoe zou je reageren als je een nieuw vriendje treft die een piercing heeft...?quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh bah, doe mij maar gewoon een lul zoals ie hoort..
'Geen fratsen, dat scheelt'
![]()
Denk jij werkelijk dat door piercings de detectie poortjes afgaan?quote:Op dinsdag 23 november 2004 11:23 schreef R_Hoba het volgende:
Nou nee.. nog niet al kreeg ik er geld bij uit...
Lijkt me best wel pijnlijk zo'n stuk metaal door je leuter....
[OffTopic] Je zou maar met het vliegtuig op vakantie gaan, en langs de douane lopen...leg dat maar eens uit.... [/OffTopic]
Dat lijkt me heel erg sterk.. ik heb genoeg piercings maar nog nooit is zo'n poortje gaan piepen bij mij. Oja 1 keertje toen ik nog geen piercings had, vanwege mijn kisten ofzoiets.quote:Op dinsdag 23 november 2004 12:23 schreef R_Hoba het volgende:
Van de zomer kwam ik terug uit de Algarve (portugal).
Ik liep door dat poortje, maar had geen metaal aan/bij me, (riem af, horloge af enz.)
Een meisje wat ik kende wat ook met dat vliegtuig mee moest had 2 tepelpiercings, verder geen metaal.. dat ding begon wel te piepen hoor... :S toen moest ze even gefouilleerd worden..
Dit is wel een heel extreme, maar je snapt het idee.quote:Op dinsdag 23 november 2004 14:00 schreef mystery1980 het volgende:
foto's!!!!
Ik zou bang zijn dat ie van binnen iets kapot zou maken bij mij.quote:Op dinsdag 23 november 2004 10:04 schreef Chrizje het volgende:
[..]
Hoe zou je reageren als je een nieuw vriendje treft die een piercing heeft...?
Prins Albert van Belgie schijnt er eentje te hebben....quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:32 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
waarom heet het een prins albert?
Die foto is wel extreem vind ik. Ik zelf wil maar een heel klein ringetje...quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:02 schreef Vla het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat ie van binnen iets kapot zou maken bij mij.![]()
![]()
Nee, liever geen piercings... Ik vind een piercing door een eikel toch behoorlijk extreem. (Vooral na het zien van die foto)
Vroeger was de mode in frankrijk dat mannen hele strakke broeken droegen, omdat daarin de penis erg goed te zien was werd er wat op verzonnen, eerst werd de penis met een touwtje aan het been gebonden, maar daarna bedacht iemand he dat kan beter, dus die zette een ring door de eikel zodat het touwtje daar doorheen kon...quote:Op dinsdag 23 november 2004 18:32 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
waarom heet het een prins albert?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |